Heb je geen dikke van dale?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan iemand me nou eens een keer uitleggen wat swingen is...
"Ober, er zit een vlieg in mijn soep!" "Niet zo hard, meneer! Straks wil iedereen er een!"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
Weet iemand ff een goeie mop ?
En toch...blijf je lief ondanks diequote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"Ober, er zit een vlieg in mijn soep!" "Niet zo hard, meneer! Straks wil iedereen er een!"
Morwen gaat naar de dokter met een kikker op haar hoofd. "Wat scheelt eraan", zegt de dokter. "Ik heb een wrat aan m'n kont", zegt de kikker.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
Weet iemand ff een goeie mop ?
swin·gen (onov.ww.)quote:
thx Bongetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch...blijf je lief ondanks die![]()
![]()
![]()
Dizzzzzy, meid, jij valt me altijd op. Ik was even elders met mijn gedachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoor, maar probeerde ff op te vallen bij paar mensen, lukte niet, dus dan onzichtbaarmasker maar weer op.Was niet eens opgevallen dat ik um afdeed dus
![]()
Partnerruil wordt ook swingen genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:46 schreef doka het volgende:
[..]
Morwen gaat naar de dokter met een kikker op haar hoofd. "Wat scheelt eraan", zegt de dokter. "Ik heb een wrat aan m'n kont", zegt de kikker.
Ken je dat dat mensen uit een buurt of wijk sleutels bij elkaar in een pot gooien en dan een sleuterl eruitpakken??? oO<quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
swin·gen (onov.ww.)
1 dansen op swingmuziek
2 bruisen, levendig zijn
Maar volgens mij bedoelen jullie wat anders
Aha... ik dacht al zoiets... maar zat meer aan vreemdgaan te denkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Partnerruil wordt ook swingen genoemd.
Verklapperdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zeg niks over jou net zo goed, als je niks over mij zegt. Wil je gewoon een knuffel gevenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is echt goed, maar dat weet je alIk zeg er liever verder niks over, je weet wat ik van je vind en dat gaat verder niemand wat aan. Ik heb bewondering voor je eerlijkheid maar wat er gezegd is tussen ons BLIJFT tussen ons, onthoudt dat goed. Ik ben niet zoals de mensen die jou hebben laten vallen, al is het op mijn voorwaarden
![]()
Nee, dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ken je dat dat mensen uit een buurt of wijk sleutels bij elkaar in een pot gooien en dan een sleuterl eruitpakken??? oO<
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef frizti het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Voortaan toch die laarzen er maar bij pakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzzzzy, meid, jij valt me altijd op. Ik was even elders met mijn gedachten![]()
![]()
Ik ben niet van de SM.quote:
quote:
Nee hoor Fritzi... niet druk om maken... dank je welquote:
Ok, klaar nuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zeg niks over jou net zo goed, als je niks over mij zegt. Wil je gewoon een knuffel geven![]()
![]()
![]()
Dan gaat de hele buurt naar het dorpshuis of ergens thuis, de huissleutels in een bak en dan mag iemand een sleutel pakken en daarmee gaat hij/zij naar huis om te sudokoenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, klaar nu![]()
Terug naar Humberto HBB![]()
Beter!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:45 schreef teamlead het volgende:
[..]nee, helaas niet.. maar alles wat ze zegt straalt dat uit....
Gezellige boel danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan gaat de hele buurt naar het dorpshuis of ergens thuis, de huissleutels in een bak en dan mag iemand een sleutel pakken en daarmee gaat hij/zij naar huis om te sudokoen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Voortaan toch die laarzen er maar bij pakken![]()
Wel op coole muziekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:49 schreef newsman het volgende:
So Dizzy ervaring met swingen ???
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
Vindt ome Karel van 84 helemaal cool hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellige boel danTenzij het huis van tante Bep van 64 is
Hier is alles prima?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
sja... mooie streams hier![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen problemen hier...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Stream 2 is goed hier, voor de veranderingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Met zijn nieuwe functie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft zijn handen vol he![]()
ZO heb ik er 4. Echt geweldig, heeft wel voordelen. Ik hoef Viola niet te zienquote:
Zit ie al op zijn nieuwe plek op werk?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft zijn handen vol he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |