* Dizzy-lizzy doet haar onzichtbare gezicht af en zwaait naar Morwenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Newsman, man, we hadden het al uitgesproken. Het is goed zo, echt![]()
Lief dat iedereen zo meeleeft, maar ik hou wel van wat pit hoor, no problems![]()
![]()
En ik ben altijd laat, dat heeft niks met dit akkefietje te maken![]()
Waar ik wel van baal is dat Bart eruit isMijn beukende Bart, wat doet ie
![]()
Hobjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Hee Newsman.. sterkte![]()
enne voor Morwen ook een![]()
Nou, de mijne wel hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Morwen
Ja... de nachten zullen nooit meer hetzelfde zijn![]()
*kuch*quote:
Jaaaaaaaaaaa lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
, het is zo lang geleden, even wat extra kwijl
![]()
![]()
Kinkyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*kuch*
FB komt eerst nog even hierheen, voor wat hoognodige uitleg![]()
Het is mijn lotquote:
quote:
Theo komt alleen maar slapen, rest van de dag is hij zo ongeveer wegquote:
Nee, ik heb je publiekieklijk aangevallen en ik heb er onwijs spijt van, we kennen elkaar al jaren, delen veel lief en leed. Lieve Morwen wat ik deed was totaal fout, Ik hou van je als me beste vriendin. Excuus op de plek is belangrijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Newsman, man, we hadden het al uitgesproken. Het is goed zo, echt![]()
Lief dat iedereen zo meeleeft, maar ik hou wel van wat pit hoor, no problems![]()
![]()
En ik ben altijd laat, dat heeft niks met dit akkefietje te maken![]()
Waar ik wel van baal is dat Bart eruit isMijn beukende Bart, wat doet ie
![]()
Wordt die meteen voor de leeuwin gegooid.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*kuch*
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa lekker![]()
![]()
![]()
dankje
Heb je de uitzending gezien![]()
Ik zit nu die live dinges te volgen..
Best vaag joh!!
Oww ja meis ik weet niet hoor of hij je wat uit te leggen heeft, ik heb hem igg niets uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*kuch*
Ow, ik dacht dat je een zwak voor kale neten had..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
zeg.. niet van die enge dingen zeggen he...
Ja zeker weten!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ja, best wel, maar ook wel Bart-like ergens![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:39 schreef doka het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je een zwak voor kale neten had..
Je moet hem niet te wijs maken, dan komt ie straks niet meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Wordt die meteen voor de leeuwin gegooid.
Oeps, dat was iets persoonlijker dan ik had bedoeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat ik er 1 ben wil niet zeggen dat ik lotgenoten te logeren wil hebben.....
* Foreverblue komt zachtjes aangeschuiveld... met koppie naar benedenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*kuch*
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef doka het volgende:
[..]
Oeps, dat was iets persoonlijker dan ik had bedoeld![]()
Trustequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy doet onzichtbaarheidsmasker weer op![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
whehehehe.... zekers. Ik luister altijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oww ja meis ik weet niet hoor of hij je wat uit te leggen heeft, ik heb hem igg niets uit
te leggen, goed naar hem luisteren hé![]()
Tja, ik kan het niet helpen dat hij niet weet wat swingen is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je moet hem niet te wijs maken, dan komt ie straks niet meer![]()
Wrom?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ga dat maar eens even uitleggen nuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue komt zachtjes aangeschuiveld... met koppie naar beneden![]()
Ben nog niet weg hoor, maar probeerde ff op te vallen bij paar mensen, lukte niet, dus dan onzichtbaarmasker maar weer op.quote:
Dat idee had ik ook alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
viooltje gaat het niet trekken als theo de hele week zo blijft
Kan iemand me nou eens een keer uitleggen wat swingen is...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Tja, ik kan het niet helpen dat hij niet weet wat swingen is.
(ik wel, maar dat is een heel ander verhaal)
Go Theo, Go Theoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
Ow, okejquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoor, maar probeerde ff op te vallen bij paar mensen, lukte niet, dus dan onzichtbaarmasker maar weer op.Was niet eens opgevallen dat ik um afdeed dus
![]()
Het is echt goed, maar dat weet je alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee, ik heb je publiekieklijk aangevallen en ik heb er onwijs spijt van, we kennen elkaar al jaren, delen veel lief en leed. Lieve Morwen wat ik deed was totaal fout, Ik hou van je als me beste vriendin. Excuus op de plek is belangrijk.
![]()
Hou van je, verder ben ik ff leeg en kapot.
De nachten met Pareltje zijn altijd veel te kortquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga dat maar eens even uitleggen nu![]()
Dansen op coole muziekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan iemand me nou eens een keer uitleggen wat swingen is...
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
Whahahahahhaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De nachten met Pareltje zijn altijd veel te kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |