Hahaha ja vind ik ook... net of die dood isquote:
Wat is de toegevoegde waarde van het bovenstaande berichtje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef newsman het volgende:
<knip>
Hij zit er nog aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw ODOL nu, niet meer verloren hoop ik. Je krijgt geen nieuwe meer hoor![]()
ooh sorry wist ik niet ff verwijderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gaan proveceren met een user die nu niet kan reageren door een ban... das niet netjes vind ik
Hoiiiiiiiiiiiiii Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
jimpie ik moest me een zooi bijlezen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw ODOL nu, niet meer verloren hoop ik. Je krijgt geen nieuwe meer hoor![]()
Ja en alsof hij het verdient na zo'n exit. Beetje een drama ervan maken. Zeg dan op z'n minst gedagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ja vind ik ook... net of die dood is
Wat een leuk kaartjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef A-en-M het volgende:
Voor Henk, van harte gefeliciteerd
![]()
[afbeelding]
Geen probleem... zei het alleen ffquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef newsman het volgende:
[..]
ooh sorry wist ik niet ff verwijderen
quote:
Ook dom van mensen die dat vervolgens gaan quotenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
Teamlead zou je please de posten willen verwijderen. Trouwens sorry. Weer dom van me.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef doka het volgende:
[..]
Ook dom van mensen die dat vervolgens gaan quoten![]()
* Bongetje wordt steeds ouder en wijzer hierquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef doka het volgende:
[..]
Ook dom van mensen die dat vervolgens gaan quoten![]()
Ik zie alleen een gang op stream 2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef Sjet het volgende:
Die mentale is wel heel netjes zeg.... keurig zijn shirtje opvouwen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
Teamlead zou je please de posten willen verwijderen. Trouwens sorry. Weer dom van me.
Je kan ze zelf leeghalen. Alleen de quotes van anderen niet uiteraard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |