Gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... Monique heeft ff haar hart gelucht tegenover Theo over Chiel
De waarheid komt nu steeds meer op tafel, denk dat de frisse wind van Theo toch de boel helemaal op scherp knaltquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... Monique heeft ff haar hart gelucht tegenover Theo over Chiel
Ik denk dat Theo meer kans heeft.. hij is toch wat minder lang uit het circuit dan Gert...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja jammer, het was zeker leuk geweest.
Ben benieuwd of het Theo wel lukt.
Hej A&Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
jimpie ik moest me een zooi bijlezen
Goed, volgens mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi! Chiel deed belachelijk tegen Monique![]()
En hoe pakte Theo het op?
quote:
Heb het beste met je voor vandaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha je bent lekker bezig tegen me Melke
mwah.... ik denk dat je hem wel raar mag noemen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB is niet raar, hooguit een beetje vreemd.
een beetje vreemd = raarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB is niet raar, hooguit een beetje vreemd.
Hai Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
A en Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
Je kan het altijd weer apart brengenquote:
Ken jij dan 'normale' gozers?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is een hele rare Gozer Melke niet normaal gewoon![]()
![]()
Pfff hoe overdreven zeg...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri heeft de muts van Bart gevonden... die gaat hij nu als ode aan Bart opzetten in de jacuzzi
Valt wel mee, maar ik lees graag ff bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai M
Valt toch wel mee, zoveel is er niet gebeurd toch?
Niet gaan proveceren met een user die nu niet kan reageren door een ban... das niet netjes vind ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef newsman het volgende:
<knip>
Hoe is het eigenlijk met jouw ODOL nu, niet meer verloren hoop ik. Je krijgt geen nieuwe meer hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
Zorg dat je niet met een ODOL wakker wordt zegt Ferry nu tegen Theo
Hallo Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
Hahaha ja vind ik ook... net of die dood isquote:
Wat is de toegevoegde waarde van het bovenstaande berichtje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef newsman het volgende:
<knip>
Hij zit er nog aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw ODOL nu, niet meer verloren hoop ik. Je krijgt geen nieuwe meer hoor![]()
ooh sorry wist ik niet ff verwijderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gaan proveceren met een user die nu niet kan reageren door een ban... das niet netjes vind ik
Hoiiiiiiiiiiiiii Mquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
hallo allemaal,![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw ODOL nu, niet meer verloren hoop ik. Je krijgt geen nieuwe meer hoor![]()
Ja en alsof hij het verdient na zo'n exit. Beetje een drama ervan maken. Zeg dan op z'n minst gedagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ja vind ik ook... net of die dood is
Wat een leuk kaartjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef A-en-M het volgende:
Voor Henk, van harte gefeliciteerd
![]()
[afbeelding]
Geen probleem... zei het alleen ffquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef newsman het volgende:
[..]
ooh sorry wist ik niet ff verwijderen
quote:
Ook dom van mensen die dat vervolgens gaan quotenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
Teamlead zou je please de posten willen verwijderen. Trouwens sorry. Weer dom van me.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef doka het volgende:
[..]
Ook dom van mensen die dat vervolgens gaan quoten![]()
* Bongetje wordt steeds ouder en wijzer hierquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef doka het volgende:
[..]
Ook dom van mensen die dat vervolgens gaan quoten![]()
Ik zie alleen een gang op stream 2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef Sjet het volgende:
Die mentale is wel heel netjes zeg.... keurig zijn shirtje opvouwen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
Teamlead zou je please de posten willen verwijderen. Trouwens sorry. Weer dom van me.
Je kan ze zelf leeghalen. Alleen de quotes van anderen niet uiteraard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |