Mooi toch, je zit duidelijk beter in je vel dan afgelopen nachtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ben een vieze smerige slijmerd en ik doe het toch, vroeger kon ik nooit me emoties tonen, ik wil je een knuffel geven, wil je ook niet meer kwijt., dan maar vieze slijmerd.
ik ben optimistischquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
maar best wel positief dus allemaal
lekker, zie ik weer al die shit voor mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Maar, het is goed zo hoor, hou nu maar op enzoAnders moet ik gaan meppen
![]()
en ik duim nog steeds hard meequote:
Ja vind je? Sorry hier zal ik wel weer gedoe door krijgen maar ik vind het een beetje te onderdanig overkomen allemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mooi toch, je zit duidelijk beter in je vel dan afgelopen nacht![]()
Trusten Teamliefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
maar goed... kwart voor 3 en mijn bier is op...
tijd om te gaan slapen dus
Slaap lekker lieverd. Tot morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar zo is het toch niet helemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja vind je? Sorry hier zal ik wel weer gedoe door krijgen maar ik vind het een beetje te onderdanig overkomen allemaal![]()
Melke zeg nou is een keer wat jij wilt en hoezo onderdanig ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja vind je? Sorry hier zal ik wel weer gedoe door krijgen maar ik vind het een beetje te onderdanig overkomen allemaal![]()
Ja dat is meestal zo.. Zo ken ik de Morwen ook helemaal niet. Normaal ben je zo stoer enzo..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar zo is het toch niet helemaalNiet alles is wat het lijkt
![]()
Slaap lekker en we duimen voor jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
Truste Team, en success!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
Dat is een ander punt, maar ik bedoel dat hij open staat, afgelopen nacht wat alles k*t, wat wie ook tikte.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Jij bent echt een schat Melkequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo.. Zo ken ik de Morwen ook helemaal niet. Normaal ben je zo stoer enzo..
Ja zo van sorry hier, sorry daar, ik hou van je, je bent mn beste vriendin, ik moet huilen, etc. Kijk, tuurlijk, je bedoelt het hartstikke lief en aardig, maar stel je niet zo kwetsbaar op hee! Laat je niet zo kisten door anderen en wees eens wat harder!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Melke zeg nou is een keer wat jij wilt en hoezo onderdanig ?
Stoer zijn heeft met respect te maken, dus respect voor iedereen en ook voor jezelfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo.. Zo ken ik de Morwen ook helemaal niet. Normaal ben je zo stoer enzo..
Klopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stoer zijn heeft met respect te maken, dus respect voor iedereen en ook voor jezelf![]()
Afkatten kan iedereen, iemand de grond intrappen kan ook iedereen. Het is de kunst respect te hebben en toch voor jezelf op te komen. Stoer zijn is zoveel meer![]()
Jij mag zowiezo de loterij winnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ja zo van sorry hier, sorry daar, ik hou van je, je bent mn beste vriendin, ik moet huilen, etc. Kijk, tuurlijk, je bedoelt het hartstikke lief en aardig, maar stel je niet zo kwetsbaar op hee! Laat je niet zo kisten door anderen en wees eens wat harder!![]()
Enne wat ik wil, ik wil de loterij winnen![]()
Ik zeg alleen dat je je niet zo moet laten kennen tov anderen. Vergeet jezelf niet en kom op voor jezelf!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieverd ik was soldaat, dan weet je wat je moet doen en als je dat niet begrijpt sorry.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:58 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je je niet zo moet laten kennen tov anderen. Vergeet jezelf niet en kom op voor jezelf!
Dat weet ie alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ja zo van sorry hier, sorry daar, ik hou van je, je bent mn beste vriendin, ik moet huilen, etc. Kijk, tuurlijk, je bedoelt het hartstikke lief en aardig, maar stel je niet zo kwetsbaar op hee! Laat je niet zo kisten door anderen en wees eens wat harder!![]()
Enne wat ik wil, ik wil de loterij winnen![]()
Je laten kennen tov anderen is niet erg nee. Maar je moet niet over je heen laten lopen. Dat bedoelde ik daarmee..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:59 schreef doka het volgende:
[..]Waarom zou je jezelf niet laten kennen tov anderen? Is dat iets om bang voor te zijn?
Ben jij een slappe man?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:00 schreef newsman het volgende:
En trouwens Melke ik hou niet van slappe vrouwen, Liever de klap in me gezicht dan al dat gelame.
Oke, je moet idd niet over je heen laten lopen. Dat is waarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Je laten kennen tov anderen is niet erg nee. Maar je moet niet over je heen laten lopen. Dat bedoelde ik daarmee..
Dat doe ik niet en newsman ook niet hoor. Soms is het sterk om je zwakte te laten zienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Je laten kennen tov anderen is niet erg nee. Maar je moet niet over je heen laten lopen. Dat bedoelde ik daarmee..
Nee hoor heb het ook niet specifiek over julle hoor. Het is zeker sterk op je zwakte te laten zien, maar je moet jezelf er niet in verliezen. Dan bereik je het tegen over gestelde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat doe ik niet en newsman ook niet hoor. Soms is het sterk om je zwakte te laten zien![]()
Dank je Dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:11 schreef A-en-M het volgende:
Voor Henk, van harte gefeliciteerd
![]()
[afbeelding]
Ja natuurlijk, hoezo niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:04 schreef A-en-M het volgende:
Melke lees je mijn antwoord ook???
Melke leg je ff nader uit aub ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Nee hoor heb het ook niet specifiek over julle hoor. Het is zeker sterk op je zwakte te laten zien, maar je moet jezelf er niet in verliezen. Dan bereik je het tegen over gestelde.
Waars Palm trouwens?
Thanx, matequote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:04 schreef newsman het volgende:
Morwen kan heel goed opvoeden, wat ze wel en niet wil.
oke, ik dacht dat je deze een aantal berichten naar boven gemist had...........quote:
Wat moet ik er verder nog over zeggen dan? Ik vind het goed dat mensen hun zwaktes durven te tonen, maar als je daar te ver mee door schiet komt het in mijn ogen over als onderdanig. Daar hou ik persoonlijk niet van. Verder geen persoonlijke aanval naar wie dan ook hierquote:
Liefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:16 schreef White_Pearl het volgende:
Henk van harte gefeliciteerd,
[afbeelding]
En een hele fijne dag!![]()
![]()
![]()
Tja tis iets tussen vrienden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, mateEn zo is het, ik ben hier misschien niet echt duidelijk maar ik hou gesprekken liever prive
Op het forum ben ik minder persoonlijk dan op msn, dat is iets tussen 2 mensen. Lijkt me logisch en niet meer dan normaal
![]()
Ja dat is ook niets. De middenweg, dat is perfect!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:08 schreef A-en-M het volgende:
[..]
oke, ik dacht dat je deze een aantal berichten naar boven gemist had...........
Dat is een ander punt, maar ik bedoel dat hij open staat, afgelopen nacht wat alles k*t, wat wie ook tikte
Met mij wilde je niet msn'enquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, mateEn zo is het, ik ben hier misschien niet echt duidelijk maar ik hou gesprekken liever prive
Op het forum ben ik minder persoonlijk dan op msn, dat is iets tussen 2 mensen. Lijkt me logisch en niet meer dan normaal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |