En dat al met je 5 jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Bongetje wordt steeds ouder en wijzer hier![]()
Maar hij had wel van tevoren een brief geschreven, toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft wel veel spullen achter gelaten zeg... was dus een ad hoc weggaan actie...
quote:
Yep, ik dacht echt dat het een grap was of een trekker voor kijkcijfers maar het was loeiserieus dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft wel veel spullen achter gelaten zeg... was dus een ad hoc weggaan actie...
* BONG4002 knippert met de oogjesquote:
Zondagavond ja... dus gek dat hij zijn spullen niet heeft ingepakt... of hij komt nog terugquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Maar hij had wel van tevoren een brief geschreven, toch?
Als het goed is welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:17 schreef newsman het volgende:
Morwen de piraat nog wakker ?
Hij is wel in de DBK geroepen toen hij zat te eten, ik vermoed dat hij toen die brief geschreven heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Maar hij had wel van tevoren een brief geschreven, toch?
Hij zit gewoon een paar dagen in het huisje van Robquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zondagavond ja... dus gek dat hij zijn spullen niet heeft ingepakt... of hij komt nog terug
Mss worden de spullen door de redactie verzonden naar Bart's thuisadresquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zondagavond ja... dus gek dat hij zijn spullen niet heeft ingepakt... of hij komt nog terug
Verdomd....dat zou zomaar eens kunnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij zit gewoon een paar dagen in het huisje van Rob
Nog steeds problemen met fok?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok opnieuw ingelogd ga nog eens proberen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij zit gewoon een paar dagen in het huisje van Rob
Ik ben er hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:17 schreef newsman het volgende:
Morwen de piraat nog wakker ?
Dacht dat jij allang slapen was ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok opnieuw ingelogd ga nog eens proberen
Ik vind Theo gewoon een lul, maar goed zeg ik de hele avond alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er hoor![]()
Ik probeer 1 en ander te volgen op de streams, maar het gaat werkelijk nergens over![]()
Had hier ook even terug problemen, ook met andere sites, mss een hickup in de Inet backbone ergensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ook na het opnieuw inloggen schiet het niet erg op. zal aan het deel van het land liggen of zo
Hier gaat het goed vooralsnogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ook na het opnieuw inloggen schiet het niet erg op. zal aan het deel van het land liggen of zo
Wat is het probleem dan percies?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hij kan misschien net even de sambal zijn die deze zoutloze bende nodig heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik vind Theo gewoon een lul, maar goed zeg ik de hele avond al![]()
Zou best kunnen, kon daarnet ook m'n database of de pagina niet bereiken en nu weer zonder problemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had hier ook even terug problemen, ook met andere sites, mss een hickup in de Inet backbone ergens
sjonge jonge dikke stront is nog sneller dan Fok!quote:
Ik vind Theo wel leuk hoor... draai nog wel eens zijn muziek. Blijft lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 knippert met de oogjes
Was ongeveer een klein uurtje terug, duurde denk ik 3min ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou best kunnen, kon daarnet ook m'n database of de pagina niet bereiken en nu weer zonder problemen.
Dat is het ding dong effect wat ik je zei... zodra iemand maar de badkamer ingaat... automatische lockquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:23 schreef BONG4002 het volgende:
S3 Meteen gelocked toen Theo slaapkamer inging dus net als met de badkamer geld er nog steeds een streamverbod voor ons
Daarom....mijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorgewoon rustig blijven je bent immers nog maar 5
je leven moet nog beginnen![]()
Hoezo vind je hem een lul dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Zouden best sensors kunnen zitten ja, denk ook dat het autolock isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is het ding dong effect wat ik je zei... zodra iemand maar de badkamer ingaat... automatische lock
Hier is het alweer bijna een uur geledenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was ongeveer een klein uurtje terug, duurde denk ik 3min ofzo
Valt niet mee hoor, aan je lul trekken en terwijl de camera's bedienenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:22 schreef frizti het volgende:
Hallo regie, wakker worden... zijn jullie ernog?
Zoiets, heb het niet precies gezien maar ik denk dat het t zelfde probleem wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier is het alweer bijna een uur geleden
Whahahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom....mijnmoet nog groeien dus ja dan maar zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |