En dat al met je 5 jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Bongetje wordt steeds ouder en wijzer hier![]()
Maar hij had wel van tevoren een brief geschreven, toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft wel veel spullen achter gelaten zeg... was dus een ad hoc weggaan actie...
quote:
Yep, ik dacht echt dat het een grap was of een trekker voor kijkcijfers maar het was loeiserieus dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft wel veel spullen achter gelaten zeg... was dus een ad hoc weggaan actie...
* BONG4002 knippert met de oogjesquote:
Zondagavond ja... dus gek dat hij zijn spullen niet heeft ingepakt... of hij komt nog terugquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Maar hij had wel van tevoren een brief geschreven, toch?
Als het goed is welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:17 schreef newsman het volgende:
Morwen de piraat nog wakker ?
Hij is wel in de DBK geroepen toen hij zat te eten, ik vermoed dat hij toen die brief geschreven heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Maar hij had wel van tevoren een brief geschreven, toch?
Hij zit gewoon een paar dagen in het huisje van Robquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zondagavond ja... dus gek dat hij zijn spullen niet heeft ingepakt... of hij komt nog terug
Mss worden de spullen door de redactie verzonden naar Bart's thuisadresquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zondagavond ja... dus gek dat hij zijn spullen niet heeft ingepakt... of hij komt nog terug
Verdomd....dat zou zomaar eens kunnenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij zit gewoon een paar dagen in het huisje van Rob
Nog steeds problemen met fok?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok opnieuw ingelogd ga nog eens proberen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij zit gewoon een paar dagen in het huisje van Rob
Ik ben er hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:17 schreef newsman het volgende:
Morwen de piraat nog wakker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |