Eg nie, heb de beste provider met de meest klote reclame van het land en streams lopen goed, alles loopt behalve Fok!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:23 schreef newsman het volgende:
Nergens last van Dizzy-Lizzy kan aan je provider ligggen
Vergeet Beertje's ODOLA nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahahaen dan komen later nog al die ODOLS en ODALS je krijgt het er nog druk mee
![]()
Spannende streams, mis er dus weer eens niks aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
* newsman doet headset op zie een lege keuken.
dan heb je vast Planet Dizzy Lizzyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eg nie, heb de beste provider met de meest klote reclame van het land en streams lopen goed, alles loopt behalve Fok!
Gelukkig heb ik dat nu nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahahaen dan komen later nog al die ODOLS en ODALS je krijgt het er nog druk mee
![]()
Trusten Bongiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nu nog niet![]()
Maar ik ga maar eens lekker slapen![]()
Mag ook wel nu, tis al stevig laat dus morgen weer een dag![]()
Bye bye
hee Snappiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Spannende streams, mis er dus weer eens niks aan![]()
Trusten ook ForeverCapsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga mijn kussen van heel dichtbij bekijken. Slaap lekker voor iedereen straks![]()
Slaap lekker pareltjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga mij bedje in wens iedereen een slaap lekker toe en tot
morgen![]()
![]()
![]()
Pareltjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga mij bedje in wens iedereen een slaap lekker toe en tot
morgen![]()
![]()
![]()
Deze wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef melke het volgende:
Komen mn berichtjes wel door trouwens?
Zo te zien wel Melke ???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef melke het volgende:
Suces ermee frizti. Welterustenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Aangezien de streams al op de nachtstand (lees lock) staan ga ik ook nog maar eens proberen te slapen.
[afbeelding]
Ja hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef melke het volgende:
Poepiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef melke het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Aangezien de streams al op de nachtstand (lees lock) staan ga ik ook nog maar eens proberen te slapen.
[afbeelding]
Is TL er nog danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:33 schreef A-en-M het volgende:
Teamlead ff vraagje, hoe was je tweede gesprek gegaan??
Waarom is die klojo lieverd dan zomaar ineens offline hierquote:
Ging best lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:33 schreef A-en-M het volgende:
Teamlead ff vraagje, hoe was je tweede gesprek gegaan??
Klojo en lieverd, zo das pas black and whitequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom is die klojo lieverd dan zomaar ineens offline hier![]()
ja natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom is die klojo lieverd dan zomaar ineens offline hier![]()
en dat zijn pas 2 facetten van mijn uitermate complexe persoonlijkheidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Klojo en lieverd, zo das pas black and white![]()
Ik ben een vieze smerige slijmerd en ik doe het toch, vroeger kon ik nooit me emoties tonen, ik wil je een knuffel geven, wil je ook niet meer kwijt.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ging best lekker
Ik heb ruim 2 uur zitten kletsen (terwijl er maar 1 uur was gepland).. alle details van de baan doorgenomen, salaris en reiskostenvergoeding besproken en eigenlijk overal uitgekomen. Ik ben dus redelijk optimistisch
Maar nu is het toch weer ff afwachten natuurlijk
Slijmbalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik ben een vieze smerige slijmerd en ik doe het toch, vroeger kon ik nooit me emoties tonen, ik wil je een knuffel geven, wil je ook niet meer kwijt., dan maar vieze slijmerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |