Newsman, empathie en m'n mening staat los van elkaar. Wat ik eerder al zei is dat ik het goed van je vind dat je je zo open kan en durft te stellen. Los daarvan zei ik dat je jezelf niet moet verliezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:14 schreef newsman het volgende:
Melke je empathie is kut sorry dat ik het moet zeggen.
Goede morgen Yolande, gefeliciteerd met je kersverse Abrahamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat een gedoe allemaal zeg in het hotel.![]()
![]()
Gefeliciteerd met je mannetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
![]()
Yolande, gefeliciteerd met je jarig mannetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
![]()
Lieve Melke je komt niet door de test heen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Newsman, empathie en m'n mening staat los van elkaar. Wat ik eerder al zei is dat ik het goed van je vind dat je je zo open kan en durft te stellen. Los daarvan zei ik dat je jezelf niet moet verliezen.
Ik ben het met je eens, hoor, maar soms verliest de ratio het van je gevoelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Newsman, empathie en m'n mening staat los van elkaar. Wat ik eerder al zei is dat ik het goed van je vind dat je je zo open kan en durft te stellen. Los daarvan zei ik dat je jezelf niet moet verliezen.
Umn welke test?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve Melke je komt niet door de test heen.
Bedankt we hebben feestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:17 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Yolande, gefeliciteerd met je jarig mannetje![]()
![]()
Yolandequote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
![]()
Bedankt, en hij lijkt geen dag ouderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goede morgen Yolande, gefeliciteerd met je kersverse Abraham![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is irc?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
Melke ik zal binnenkort irc laden, dan mag je je melden
En ik ga het gewoon niet doen verdomme.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
Melke ik zal binnenkort irc laden, dan mag je je melden
dank je zal wel lukkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Yolande!! Nog vele jaren samen he!![]()
Pff newsman doe eens niet zo vaag! Geef eens antwoord. Wat is irc en welke test heb ik niet gehaald?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
[..]
En ik ga het gewoon niet doen verdomme.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yolande![]()
![]()
Gefeliciteerd met Male-Yo![]()
![]()
![]()
En ja, Bart is wegEn ratelende Theo is de BB
![]()
Duurde even voordat ik er voorbij kwam, hartelijk bedanktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:59 schreef M-en-A het volgende:
Even een felicitatie voor Henk.Jansen plaatsen![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
Bedankt, en hij lijkt geen dag ouder![]()
![]()
![]()
Dank Sjet. Hij is nu echt jarig met al die zoenenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Yolande
![]()
Gefeliciteerd met je man he!![]()
Dat was toch je hartewens had ik begrepenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik er voorbij kwam, hartelijk bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zag het leuk dat je ook glas voor mij had mee gestuurd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb voor hem op zijn verjaardagskaart maar even zijn hartewens gezet.
![]()
Ze had probleempjes met fok..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef Snaptnix het volgende:
hehe... mag ik nu ook weer meespelen eindelijk
Nu alleen die arme Dizzy nog, die zit nog steeds elders vast
edit: groetjes van Dizzy![]()
Theo gaat wel voor spectakel zorgen, hoop ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je Morwen,![]()
jammer van Bart maar ik ben nu wel blij met Theo (vind hem altijd wel geinig.
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef newsman het volgende:
Melke weet je autisme is ?
hoi Snappie..... troubles met internetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:23 schreef Snaptnix het volgende:
hehe... mag ik nu ook weer meespelen eindelijk
Nu alleen die arme Dizzy nog, die zit nog steeds elders vast
edit: groetjes van Dizzy![]()
Heeft. ZIt nog steeds vast op vol. Daar zat ik net ook nog vastquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja ik zag het leuk dat je ook glas voor mij had mee gestuurd.![]()
Geen idee. Kon gewoon internetten. Maar Fok kwam ik niet meer op. Vroeg me al af of ik iets gruwelijks verkeerds had gedaan. Al zou ik dat nooit doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 03:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi Snappie..... troubles met internet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |