quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef Icaä het volgende:
En nee, we doen onze boodschappen niet altijd bij AH).
Dat kan je toch aanpassen op de computer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Weemz het volgende:
Op onze bonnen staat:
'Surprise! Alweer 1000 prijzen in prijs verlaagt'
Schandalig, maar ja, ik kan niet meer bij de kassabon tekst...
Je staat er bij, moest trouwens mijn best doen om niet kutje neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
Schijf mij er ook maar bij !! filiaal 1427 wateringseveld verkoper b deli/kaas/brood en af en toe kassa en straks vmio
Maandagavond t/m donderdagavond +/- 270quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:43 schreef highway101 het volgende:
@ Sherman: Hoe vaak krijgen jullie beleverd met zuivel? En hoeveel colli op een niet-weekend dag?
Wij elke dag 2 zendingen: 's ochtends normaal rond de 350 colli, oplopend tot 500 in het weekend, en 's middags 180 - 200 colli, oplopend tot 350 colli in het weekend.
Netjes hoor, VMio op je 20equote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
Schijf mij er ook maar bij !! filiaal 1427 wateringseveld verkoper b deli/kaas/brood en af en toe kassa en straks vmio
Kijk das tenminste bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
waarom kan je daar niet meer bij dan? is toch gewoon in SRVP?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Weemz het volgende:
Op onze bonnen staat:
'Surprise! Alweer 1000 prijzen in prijs verlaagt'
Schandalig, maar ja, ik kan niet meer bij de kassabon tekst...
oww, alleen maar niet samen op het telkantoor?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef Icaä het volgende:
(Zelf ben ik trouwens met mijn AH-vriendje van destijds getrouwd (gek he, we mochten niet samen in het telkantoor, snap ik helemaal niks van), en we hebben inmiddels 2 kids. Zo kan het gaan dus. En nee, we doen onze boodschappen niet altijd bij AH).
ja, en die hoor jij ook gewoon te krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hebben jullie trouwens een jaar opgave gehad? Ik in elk geval niet, vorig jaar wel.
Vers? Begin van de week in de 700, eind van de week in 800.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef GotC het volgende:
Hoeveel colli krijgt jullie AH bij de avondlevering (de laatste dus, iig)? Gemiddeld?
Is ht een nieuw filiaal? Want het staat niet in mijn lijst met filialen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk das tenminste bij mij in de buurt
Netjes ja.quote:
Jullie franchiser stond trouwens in zo´n vakblad, ben de naam effe kwijt, maar dacht dat het de distrifood was. Ging over personeelsbeleidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk das tenminste bij mij in de buurt
Haha geweldig, ik kom nog wel eens langsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
Weet jij toevallig de filiaal grootte dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:43 schreef stevenp het volgende:
[..]
Haha geweldig, ik kom nog wel eens langs*Stevenp is werkzaam @ ah wateringen en woont in wateringse veld
@Sherman
Mwa ik denk een jaar oud ofzo nu? Maar ik weet niet hoelang het ervoor in noodbouw heeft gestaan, best lang iig!
Houdbaar dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef GotC het volgende:
Hoeveel colli krijgt jullie AH bij de avondlevering (de laatste dus, iig)? Gemiddeld?
Ik vond het ook al raar ja dat ik die niet heb gehad, vanmiddag even vragen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:18 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ja, en die hoor jij ook gewoon te krijgen.
Ik zou het maar even navragen...
Serieus, 2200 op een normale doordeweekseavond?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Serieus, 2200 op een normale doordeweekseavond?![]()
Wij kregen tot december altijd rond de 1300, nu meestal rond de 1800, met dezelfde hoeveelheid mensen enzo, en we zijn gewoon sneller klaar.
Is Erik Oorburg dan jouw SMM?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:43 schreef stevenp het volgende:
[..]
Haha geweldig, ik kom nog wel eens langs*Stevenp is werkzaam @ ah wateringen en woont in wateringse veld
Scheelt 1 cent met de vorige prijsverlanging.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:23 schreef vanBnaarC het volgende:
Albert Heijn heeft de coca cola weer in prijs verlaagd naar 1,27 scheelt weer 4cent
Schrijf je toch zelf een keer een column over de supermarkt. Als je hem dan naar Gerard opstuurd plaatst hij hem wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:19 schreef highway101 het volgende:
De site uwsupermarkt blijkt imo niets anders te zijn dan de Anti-AH site propaganda van Gerard Rutte. Onder het mom van "professioneel" en "nieuws" worden de review-achtige berichten van Rutte geplaatst. Volgens mij heeft die man werkelijk ook geen flauw benul hoe het gaat op de werkvloer.
Die gast denkt dat hij het beter weet, ik zou zeggen tegen hem, start een supermarkt op waar alles top en perfect is. Ik weet wel zeker dat dat hem niet zou lukken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:19 schreef highway101 het volgende:
De site uwsupermarkt blijkt imo niets anders te zijn dan de Anti-AH site propaganda van Gerard Rutte. Onder het mom van "professioneel" en "nieuws" worden de review-achtige berichten van Rutte geplaatst. Volgens mij heeft die man werkelijk ook geen flauw benul hoe het gaat op de werkvloer.
KOEN!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:09 schreef kmaestro het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een AH-medewerkerstopic is
Ik werk ook in AH 1151, net al blrrrt, onze counterman (robbert is een nepperd)
AH grootte 5. Mijn huidige afdelingen zijn: DK/ZV/VVV
Daarnaast draai ik regelmatig KAS, heb een jaar VL en AGF gedraaid
Brood kan ik ook wel
Weet iemand hoe het precies zit met de nieuwe MTindelingen die vanaf 2007 moeten zijn ingedeeld?
Ja man, een tijdje al, alleen niet zo'n actieve posterquote:
Nope, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ja man, een tijdje al, alleen niet zo'n actieve poster
Nog meer 1151-ers eigenlijk op fok!?
En Mandy Meulenbroek zit nu ook bij julliequote:
Dat lijken wij al haast te hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef kmaestro het volgende:
Ik hoorde iets van fulltime teamleiders ipv VM, deze zijn dus op de vloer aanwezig
daarna worden er per team parttime teamleiders aangesteld, als een soort leidinggevenden volgens mij
en bedanktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je staat er bij, moest trouwens mijn best doen om niet kutje neer te zetten.
Heerlijke avond gehad trouwens, 5 man op zuivel, en in anderhalf uur zat alles er in.
Jullie zijn een 3.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef kitjuh het volgende:
[..]
en bedankt
ik denk dat wij ongeveer een ah 3 zijn. volgens mij hangt dat bordje er nog steeds niet ??
Stel, je hebt ik de winkel 2 VM's, en 3 VS-en, en 1 VSK, wat gebeurt er dan met die functies? Worden dat minder functies, dwz, worden er functies samengevoegd? Of kunnen er meerdere teamleiders per team komen?quote:Als jullie nog meer vragen hebben over de nieuwe organisatie, dan hoor ik het wel
komt deze verandering ook in de franchise winkels?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef dodew83 het volgende:
Als jullie nog meer vragen hebben over de nieuwe organisatie, dan hoor ik het wel![]()
Erik is bij ons opgeklommen van parttime MASje tot fulltime VMer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef stevenp het volgende:
Ja inderdaad, Erik zit in het managementteam ja
En ook Mandy is van de partij, waar kennen ze jullie van? zullen ze raar opkijken
Mandy heeft zich opgewerkt tot VS en uiteindelijk mocht ze VMio proberenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Erik is bij ons opgeklommen van parttime MASje tot fulltime VMer.
Mandy heeft ook jaren bij ons gewerkt.
Staat al in een vorig deel, en hij staat ook in de OP.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:33 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Mandy heeft zich opgewerkt tot VS en uiteindelijk mocht ze VMio proberen
Bart, zet jij ff dat linkje neer van dat filmpje van ons filiaal in 2001, wordt iedereen hier jaloers
Ik ben van BT 20 uur naar 32 uur OT gegaan. Het heeft bloed zweet en tranen en heel wat gesprekken gekost omdit voor elkaar te krijgen. Het is dan ook alleen zo gegaan omdat ze toekomst in mij zien als VM. (klinkt best arrogant)quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:12 schreef Meki het volgende:
Parttimers mogen geen fulltime contract krijgen
toch of niet ??
Ik heb gelukkig al jaren een OT.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:23 schreef kitjuh het volgende:
[..]
Ik ben van BT 20 uur naar 32 uur OT gegaan. Het heeft bloed zweet en tranen en heel wat gesprekken gekost omdit voor elkaar te krijgen. Het is dan ook alleen zo gegaan omdat ze toekomst in mij zien als VM. (klinkt best arrogant)
Normaliter zou dit niet gebeuren ivm de kosten
Zal morgen effe kijken op het bord, daar staat precies op hoeveel omzet we maken in vergelijking met vorig jaar, in procentenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef highway101 het volgende:
Wel eens opgevallen hoeveel omzet tabak scoort? Vaak na KW, AGF en Zuivel de grootstebij ons vaak hoger dan Vlees of Deli-kaas
Hoe kan je dan zien of tabak meer binnenhaalt dan andere afdelingenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Zal morgen effe kijken op het bord, daar staat precies op hoeveel omzet we maken in vergelijking met vorig jaar, in procenten.
Jij ook alquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:31 schreef SHERMAN het volgende:
Verdomd, halve middag dood op bed gelegen, ben nu nog steeds brak, maar ga wel werken vanavond.
Leuk, griep.
gewoon naar de omzet per WAG kijken, en dan vergelijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zien of tabak meer binnenhaalt dan andere afdelingen![]()
Loon ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef super-muffin het volgende:
Morgen krijg ik die telefoon van die personeelsactie,
Maar ik heb nog niets betaaldof word het van mn loon ingehouden?
Het ging wel redelijk. Mijn vervanger kunnen inwerken in elk geval.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:33 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik heb ook de griep, maar toch wezen werken van 11:00 - 17:00![]()
Word van je loon ingehouden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef super-muffin het volgende:
Morgen krijg ik die telefoon van die personeelsactie,
Maar ik heb nog niets betaaldof word het van mn loon ingehouden?
Want?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:08 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik mag uit de lijst geschrapt worden![]()
Wij hebben in de kantine een bord staan, met hoeveel elke 'afdeling' (tabak, bloemen etc ook) heeft opgebracht in vergelijking met vorig jaar, dezelfde weekquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zien of tabak meer binnenhaalt dan andere afdelingen![]()
Hebben wij ook, heet bij ons alleen wat anders.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef stevenp het volgende:
mwa dat hebben wij niet, wij hebben alleen het "kantinenieuws"Dit komt neer op omzet, afboekingen, afprijzingen en nog een paar cijfertjes van de afgelopen week en wat op- & aanmerkingen over de gang van zaken of jarigen oid...
Heet bij ons het Weekbulletinquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hebben wij ook, heet bij ons alleen wat anders.
Er komt 1 Assistent Bedrijfsleider, maar wel heel veel Teamleiders (aantal verschilt per winkel). VSK wordt dan logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef highway101 het volgende:
Stel, je hebt ik de winkel 2 VM's, en 3 VS-en, en 1 VSK, wat gebeurt er dan met die functies? Worden dat minder functies, dwz, worden er functies samengevoegd? Of kunnen er meerdere teamleiders per team komen?
Nee, franchisers bepalen zelf de organisatie structuur.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Brammie1 het volgende:
komt deze verandering ook in de franchise winkels?
Je zegt dat de VSK logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling wordt, maar wat gebeurt er dan met de VM-kassa?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Er komt 1 Assistent Bedrijfsleider, maar wel heel veel Teamleiders (aantal verschilt per winkel). VSK wordt dan logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling.
hoevaak is het al verlengt geweest en/of hoelang werk je nu bij de AH?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef Weemz het volgende:
Bij mij hebben ze mijn BT verlengd (zonder dat ik dat wist), maar ik zou niet weten wat voor contracht ik nu heb...
Die komt denk ik op de mutatielijstquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je zegt dat de VSK logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling wordt, maar wat gebeurt er dan met de VM-kassa?
vanavond weer 17-22quote:
Zoals gezegd, de VM functie verdwijnt. Van de 1100 VM's worden er 550 Assistent Supermarktmanager, de rest wordt Teamleider. Dus een VM Kassa die teamleider wordt kan best teamleider verkoopafhandeling worden, we zijn tenslotte minstens 70 uur per week geopend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je zegt dat de VSK logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling wordt, maar wat gebeurt er dan met de VM-kassa?
rond 13.00 was Zuivel half leegquote:
Misschien werd ie te oud...:')quote:Op zondag 12 februari 2006 01:17 schreef SHERMAN het volgende:
Een nieuwe achmed?
wat een slome ahold.nl eigkquote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe commercial is echt super droog![]()
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVC0706gezondekeuze.mpg
klikquote:Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef Radjesh het volgende:
wat was die url voor die medewerker prepay dingen?
Kan je vertellen wat je precies bedoeld ?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:14 schreef frederik het volgende:
Leuke actie dat prepaid bellen, en cadeaubonnen winnen. Ik zie nergens de verplichte goedkeuring van justitie (de actie duurt langer dan 4 weken, en is dus geen winkelweekactie meer). Zou AH illegaal bezig zijn daarmee?
Die karretjes zijn echt zooo verschrikkelijk irritantquote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef GotC het volgende:
Wij hebben die nog steeds![]()
En de auto-winkelwagens
!
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
Al de nieuwe reclame gezien van de Albert Heijn? Lachen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe commercial is echt super droog![]()
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVC0706gezondekeuze.mpg
Je bedoelt de vorige Ali?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef GotC het volgende:
Ik lig al sinds gister in een deuk om die reclameZag de borden enzo al in het magazijn liggen
En ik vond die vorige jonge vent in de reclames veeeeel leuker!
die karretjes staan altijd vóór de kassa...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Die karretjes zijn echt zooo verschrikkelijk irritant![]()
Mensen met karretjes sowieso...altijd in de weg![]()
Er lopen vaak wel mensen achter die karretjes die indirect jouw loon staan te betalen. Sta daar maar eens eerst bij stil.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Die karretjes zijn echt zooo verschrikkelijk irritant![]()
Mensen met karretjes sowieso...altijd in de weg![]()
Als we zo gaan praten weet iedereen er wel een paar nogquote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Er lopen vaak wel mensen achter die karretjes die indirect jouw loon staan te betalen. Sta daar maar eens eerst bij stil.
Gaan we nou geirriteerd doen...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Er lopen vaak wel mensen achter die karretjes die indirect jouw loon staan te betalen. Sta daar maar eens eerst bij stil.
Kut zeg..quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
ja, zodat ik mijn loon weer kan uitgeven, zodat hun loon betaald wordt. dus niet miepen ja!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Als je kijkt bij www.ah.nl/mobiel (waar je uitkomt wanneer je op home klikt bij die personeelsactie welke eerder in het topic gegeven is), dan staat daar een mogelijkheid om een jaar gratis winkelen te winnen. Die actie duurt twee maanden, en daardoor had er vergunning aangevraagd moeten worden (volgens de wet op de kansspelen). Zonder vergunning is het een illegaal kansspel door AHquote:Op zondag 12 februari 2006 16:42 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Kan je vertellen wat je precies bedoeld ?
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef Maxvdw het volgende:
Ik moet nogsteeds veranderd worden in de lijst..
maak er maar van
Houdbaar, superdeboer moordrecht![]()
Zij begonnen met hun verraadquote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef highway101 het volgende:
overloper!
Overloperquote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef Maxvdw het volgende:
Ik moet nogsteeds veranderd worden in de lijst..
maak er maar van
Houdbaar, superdeboer moordrecht![]()
Ik weet niet waar jij die scanpercentages vandaan haalt, maar wij zittende ene week op 99, de andere week op 100 %quote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef highway101 het volgende:
[quote]
Ik vind die site steeds meer een plaats waar G.R. inspeelt op (onterechte?) onderbuikgevoelens van mensen. Héél AH is een complot tegen de supermarkt wereld. Al die vernieuwingen zijn waardeloos, testwinkels zijn natuurlijk een mislukking.
Overigens wordt in Heemskerk een scanpercentage van 51% gehaald. Dat is veel meer dan in de meeste gewone AH's (15%). Gelukkig blijk ik niet meer de enige te zijn op die site die zich eraan ergert.
En hoequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef blrrrt het volgende:
Deze week weer reclame in de Abri's
[afbeelding]
Wat is er mis met die Z dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef GotC het volgende:
[..]
En hoeIn elk bushokje waar mn bus voorbijreed (en dat zijn er minstens 30
) hing wel zo'n poster
Moet je eens naar de 'z' kijken op die poster, is net wat anders dan de andere letters
Niks mis mee, maar de letter ziet er net iets anders uit, is niet helemaal..hoekig zoals de andere lettersquote:
Op de foto ziet hij er anders aardig hoekig uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar de letter ziet er net iets anders uit, is niet helemaal..hoekig zoals de andere letters
Je moet er ook recht voor staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op de foto ziet hij er anders aardig hoekig uit.
Foto is van diezelfde regioquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Je moet er ook recht voor staan![]()
En anders zijn het alleen alle posters in Den Haag + het Westland
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
ZzZzZzZie je de zin daar niet van!!!
Ja ik ook, maar niks hoor :S laatste tijd veel gezeur om het salaris zeg....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef highway101 het volgende:
Hmm deze week weer loon toch? Ik had gehoopt vandaag..
Dat 'geintje' met "En het behangetje!" was nogal voor de hand liggendquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:03 schreef highway101 het volgende:
Overigens had ik vandaag een klant met een bon van 3 meter!Ik moest van de klant steeds kijken of ik wel goed gescand had... en nog eens 350 euro aan boodschappen ofzo..
Welnee, maar ze dacht vaak dat ik een product 2x had gescant. (wat dus niet het geval was). Was ook niet na elk product, want met 350 euro aan boodschappen was de bon dan wel een meter of 10 geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:29 schreef Mip1988 het volgende:
en jij deed dat ook echt na elk product?![]()
ik had de klant mooi verwezen naar het schermpje
dr werd mij verteld dat ik het al hadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:09 schreef Otto215 het volgende:
MORGEN LOON~!
Nog 1 loonstrookje afwachten imho.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:28 schreef highway101 het volgende:
Over het contract: ik las toevallig even mijn aanstelling als Verkoper B door (contractswijziging dus), en daar staat geen tijd ingevuld bij de duur van het dienstverband, dus onbepaalde tijd (staat er ook bij). Proeftijd is acht weken. Gaat die OT dan in ná die 8 weken? Want op mijn recentste loonstrook (van Januari) staat nog BT. Misschien dat ik het morgen zie, maar dat zou dus ook pas vanaf Maart kunnen zijn? Ik ben met ingang van periode 12 aangesteld als Verkoper B, met proeftijd van 8 weken dus. Dus in principe zou ik morgen (loonstrook per. 2) mijn aanstelling met OT moeten zien?
Bij ons is iemand voor 7 jaar aangenomen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:15 schreef kmaestro het volgende:
volgens mij worden er geen OT's meer gegeven hoor...
Nou, ik heb nu een aantal keer een BT gehad. Na een tijdje moet je dan een OT krijgen, schijnt het.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:15 schreef kmaestro het volgende:
volgens mij worden er geen OT's meer gegeven hoor...
Max 3 x een BT toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:20 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu een aantal keer een BT gehad. Na een tijdje moet je dan een OT krijgen, schijnt het.
Ik vind die site steeds meer een plaats waar G.R. inspeelt op (onterechte?) onderbuikgevoelens van mensen. Héél AH is een complot tegen de supermarkt wereld. Al die vernieuwingen zijn waardeloos, testwinkels zijn natuurlijk een mislukking.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef highway101 het volgende:
[quote="uwsupermarkt.nl"]Huiver en lees de woorden van het koninklijke blauw.
Neem nu de laatste Allerhande. Helemaal vol geplempt met advertenties voor het eigen merk (waar geen hond naar kijkt)
Ik ga eens me ma vragen hoeveel ikke hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
Beter! 156,23 euro loon. Voor die paar uurtjes dat ik dit jaar nog heb gewerkt
.
waarom moet je dat nou weer aan je ma vragen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga eens me ma vragen hoeveel ikke hebt.
Internetbankieren hequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef highway101 het volgende:
[..]
waarom moet je dat nou weer aan je ma vragen dan?krijg je het loon niet op je eigen bankrekening?
![]()
Nouja, het nieuwe loonstrookje ziet er weer anders uit. Ik kan niet zeggen dat ik erop achteruit ben gegaan...
Ik minderquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:42 schreef GotC het volgende:
Ik had ruim in de 300 euro, voor de paar uurtjes die ik heb gewerkt in januari
Nope, die kreeg ik vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik minder
Zit er wel die 75 euro bij?![]()
Ik heb 1 keer gemist ofzo![]()
komt dus apart erbij die 75 euro?quote:
Ik werk bij een franchisor hequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
komt dus apart erbij die 75 euro?
Anders heb ik maar 105 euro aan werkloonDat kan niet
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:57 schreef Webgangster het volgende:
15-02-2006 by 6903.62.900 Koninklyke Ahold NV bij ¤ 309,45
Kan niet anders dat er een bonus + nog een bnonus bij zit, ik had maar voor 200 euro aan uren uitbetaald moeten krijgen en dan bonus van 75 is toch echt 275 en geen 309
Hmmm, gezelligquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:07 schreef Renesite het volgende:
Mijn albert heijn heeft een eigen hyves
Jup, ik had 84 euro medewerkerskorting. Volgens mij waren ze het de volgende keer vergeten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik minder
Zit er wel die 75 euro bij?![]()
Ik heb 1 keer gemist ofzo![]()
84 euroquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jup, ik had 84 euro medewerkerskorting. Volgens mij waren ze het de volgende keer vergeten.
Begin bij jezelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ga cassière eens goed schrijven in de openingspost...
Jij weet nu al dat ze het de volgende keer vergeten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jup, ik had 84 euro medewerkerskorting. Volgens mij waren ze het de volgende keer vergeten.
Ach er zijn ook helderzienden die het met Google doen...dit vind ik persoonlijk nog veel knapper.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jij weet nu al dat ze het de volgende keer vergeten?
Ik denk dat mijn 75 euro personeelskorting later komtquote:
Bedoelde vorige keerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jij weet nu al dat ze het de volgende keer vergeten?
Mijn en Brrrt s albert heijn heeft een eigen hyves en een eigen weblogquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:07 schreef Renesite het volgende:
Mijn albert heijn heeft een eigen hyves
ik woon 1 km van AH vandaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:53 schreef stevenp het volgende:
Dat is handig Meki, er zeker bovenop met een flat?
Vandaag salarisspecificatie halen, 's even goed kijken wat voor geintjes dit worden want dit is toch niet alles
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef Renesite het volgende:
Ik heb maar 50 euro personeelskorting
Áltijd cum laudequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]. Heb je normaal wel die 75 dan?
Ik heb er volgens mij helemaal niet veel gehaalt, ik had verwacht op ook iets van 50 euro, maar had 84 euroquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Áltijd cum laude![]()
Gaat om misschien om 60 euro per week, dat gaat simpel![]()
Ga er vanmiddag ook zeker achteraan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik het ook zo raar
www.hyves.nl, een site waarmee je vrienden kan toevoegen en kan pm'en onderling, foto's posten enzo. Ook kan je groepen aanmaken van bijvoorbeeld sportclubs ofzo en zo mensen ontmoeten die daar ook zitten, zei hebben dus een AH... aangemaaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef Brammie1 het volgende:
wat is nou weer een "eigen hyves"?
Over ERG kansloos gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef stevenp het volgende:
....., zei hebben dus een AH... aangemaakt
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef highway101 het volgende:
Elke week een andere afdeling![]()
deze week Kassa, volgende week AGF/Vlees, de week erna Zuivel/Deli-Kaas![]()
3 in de rij kassa erbij is gedoemd te mislukken bij onsquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef highway101 het volgende:
3 in de rij, kassa erbij wordt altijd 't slechtst gewaardeerd in klanten-enquetes. Maarja, veel van die lui die klagen, zijn vaak de mensen die in het drukke weekend komen boodschappen doen. Wij hadden laatst een percentage van 20% die vond dat wij dat goed aanpakten, terwijl we in 80% van de gevallen een kassa erbij hadden. Zoiets kan gewoon niet werken. Bij de Edah doen ze dat anders, daar hebben ze gewoon een kassa voorband van 10 meter, passen er zo 5 of 6 mensen in de rij zonder dat het lang lijkt.
Hoe hoog is de gem. dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef Mip1988 het volgende:
vandaag een kassa-team vergaderingetje gehad omdat onze score omhoog moet
we gaan weer met piepers werkenik haat die kut dingen echt
ze gaan ook brieven uitdelen aan klanten met de belofte 3 in een rij, kassa erbij
beloofd nog wat te worden
Dat heet dislectie, kan k weinig aan doen... Maar ehm, die pipo's hebben bij mij gewoon 2:15 uur niet bijgehouden en maar 25,- strak van de bvp-bonus. Ik snap dr geen kont van, morgen maar 's gaan babbelen daar bij 1043..quote:
Allereerst Hoiquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:45 schreef xCali_me het volgende:
Beste mede AH'ers, ik heb even 2 vraagjes.
- Ik woon volgens mijn loonstrookje 005KM van de AH af, maar ik heb geen reisvergoeding bij mijn loon, in de AHA had ik gelezen dat je vanaf 5KM in aanmerking komt daarvoor.
Bedankt,
Weet je waarom we die niet hebben, omdat het al 2 maanden einde seizoen is. Aangezien AH alles bij een eigen teler uit Nieuw Zeeland vandaan haalt. Dus zal je nog ff moeten wadchten tot die teler ze weer heeftquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:27 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand waar de gold kiwis zijn?
Ik kan het vanavond pas vragen namelijk.
Gold Kiwi's
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb maandag een sollicitatie gesprek,.
Nee?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef deilse het volgende:
Ik had even een vraagje, hebben jullie al een jaaropgaaf gehad??
Ik zit lekker elke dag te bellen met mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:57 schreef highway101 het volgende:
@ Shinadul; wat voor functie heb je dan?
Jij bent diegene die weeeeer die KUT roosters moet oplossenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik zit lekker elke dag te bellen met mensen![]()
Godzijdank niet .....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent diegene die weeeeer die KUT roosters moet oplossen
O. "leuk"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Godzijdank niet .....Maar wij mogen wel de filialen bellen en hun klachten aanhoren
dadaahquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:46 schreef highway101 het volgende:
Ik ga een weekje skiëen in Duitsland. See you next topic!![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:13 schreef SHERMAN het volgende:
Wat een avond... en wat een gesprek voordat we begonnen.
Je onbepaalde tijd is ingegaan op het moment van de contractswijziging. Je werkgever (en jij) kunnen alleen wel de eerste 8 weken van het contract af. Tenzij je al eerder een proeftijd had, want gezamelijk mogen al jouw proeftijden niet langer zijn dan 2 maanden (bij een OT contract of een BT langer dan 2 jaar), kom je wel boven die 2 maand uit, dan is die proeftijd nietig (duur woord voor zeggen "ik wens me niets van die contractsvoorwaarde aan te trekken, en hem te laten schrappen omdat die niet had mogen bestaan"). Vernietigen zou ik alleen doen als je er wat aan hebt (als ze het willen gebruiken), in de andere gevallen werkt het alleen maar tegen je.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:28 schreef highway101 het volgende:
Over het contract: ik las toevallig even mijn aanstelling als Verkoper B door (contractswijziging dus), en daar staat geen tijd ingevuld bij de duur van het dienstverband, dus onbepaalde tijd (staat er ook bij). Proeftijd is acht weken. Gaat die OT dan in ná die 8 weken?
Wou net zeggen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef vanBnaarC het volgende:
Mijn afdeling vandaag zaterdag om 12 uur![]()
![]()
Vind het er goed zien
Foto1
Foto2
Foto3
Ik doe groente altijd op zaterdag alleen, alleen met vullen van panklaar wordt ik altijd 2 uurtjes geholpen. Ik werk in een AH 3 filiaal
blikgroente staat tussen het fruit en de aardappels?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef vanBnaarC het volgende:
![]()
Vind het er goed zien
Foto1
Foto2
Foto3
Ik doe groente altijd op zaterdag alleen, alleen met vullen van panklaar wordt ik altijd 2 uurtjes geholpen. Ik werk in een AH 3 filiaal
Netjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef vanBnaarC het volgende:
![]()
Vind het er goed zien
Foto1
Foto2
Foto3
Ja idd vindt het ook een raar iets.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
blikgroente staat tussen het fruit en de aardappels?![]()
Staat er bij ons tegen over de groente.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Ja idd vindt het ook een raar iets.
Doe er nis aan![]()
Bij ons ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Staat er bij ons tegen over de groente.
Keertje foto maken.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Bij ons ooken het pad naarnaast is wasmiddelen...
Vracht komt om 12 uur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef Webgangster het volgende:
Woot bij ons 5 man op de groente afdeling
Toevallig dat bij ons ook de vracht om 12 uur binnenkomt
Bij jullie maken de mensen meer uren, bij ons meer mensen met minder uren...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vracht komt om 12 uur.
Iemand begint om 7 uur, om alle vers afdelingen gereed te maken.
Om 10 uur komt iemand om op de groente te helpen.
Om 12 uur komt er nog iemand bij.
Om 1 uur gaat die van 7 uur weg.
Om 3 uur gaat die van 10 uur weg.
Om 8 uur, afsluiten dus, gaat die van 12 weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |