Stel, je hebt ik de winkel 2 VM's, en 3 VS-en, en 1 VSK, wat gebeurt er dan met die functies? Worden dat minder functies, dwz, worden er functies samengevoegd? Of kunnen er meerdere teamleiders per team komen?quote:Als jullie nog meer vragen hebben over de nieuwe organisatie, dan hoor ik het wel
komt deze verandering ook in de franchise winkels?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef dodew83 het volgende:
Als jullie nog meer vragen hebben over de nieuwe organisatie, dan hoor ik het wel![]()
Erik is bij ons opgeklommen van parttime MASje tot fulltime VMer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef stevenp het volgende:
Ja inderdaad, Erik zit in het managementteam ja
En ook Mandy is van de partij, waar kennen ze jullie van? zullen ze raar opkijken
Mandy heeft zich opgewerkt tot VS en uiteindelijk mocht ze VMio proberenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Erik is bij ons opgeklommen van parttime MASje tot fulltime VMer.
Mandy heeft ook jaren bij ons gewerkt.
Staat al in een vorig deel, en hij staat ook in de OP.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:33 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Mandy heeft zich opgewerkt tot VS en uiteindelijk mocht ze VMio proberen
Bart, zet jij ff dat linkje neer van dat filmpje van ons filiaal in 2001, wordt iedereen hier jaloers
Ik ben van BT 20 uur naar 32 uur OT gegaan. Het heeft bloed zweet en tranen en heel wat gesprekken gekost omdit voor elkaar te krijgen. Het is dan ook alleen zo gegaan omdat ze toekomst in mij zien als VM. (klinkt best arrogant)quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:12 schreef Meki het volgende:
Parttimers mogen geen fulltime contract krijgen
toch of niet ??
Ik heb gelukkig al jaren een OT.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:23 schreef kitjuh het volgende:
[..]
Ik ben van BT 20 uur naar 32 uur OT gegaan. Het heeft bloed zweet en tranen en heel wat gesprekken gekost omdit voor elkaar te krijgen. Het is dan ook alleen zo gegaan omdat ze toekomst in mij zien als VM. (klinkt best arrogant)
Normaliter zou dit niet gebeuren ivm de kosten
Zal morgen effe kijken op het bord, daar staat precies op hoeveel omzet we maken in vergelijking met vorig jaar, in procentenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef highway101 het volgende:
Wel eens opgevallen hoeveel omzet tabak scoort? Vaak na KW, AGF en Zuivel de grootstebij ons vaak hoger dan Vlees of Deli-kaas
Hoe kan je dan zien of tabak meer binnenhaalt dan andere afdelingenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Zal morgen effe kijken op het bord, daar staat precies op hoeveel omzet we maken in vergelijking met vorig jaar, in procenten.
Jij ook alquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:31 schreef SHERMAN het volgende:
Verdomd, halve middag dood op bed gelegen, ben nu nog steeds brak, maar ga wel werken vanavond.
Leuk, griep.
gewoon naar de omzet per WAG kijken, en dan vergelijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zien of tabak meer binnenhaalt dan andere afdelingen![]()
Loon ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef super-muffin het volgende:
Morgen krijg ik die telefoon van die personeelsactie,
Maar ik heb nog niets betaaldof word het van mn loon ingehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |