Die karretjes zijn echt zooo verschrikkelijk irritantquote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef GotC het volgende:
Wij hebben die nog steeds![]()
En de auto-winkelwagens
!
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
Al de nieuwe reclame gezien van de Albert Heijn? Lachen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe commercial is echt super droog![]()
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVC0706gezondekeuze.mpg
Je bedoelt de vorige Ali?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef GotC het volgende:
Ik lig al sinds gister in een deuk om die reclameZag de borden enzo al in het magazijn liggen
En ik vond die vorige jonge vent in de reclames veeeeel leuker!
die karretjes staan altijd vóór de kassa...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Die karretjes zijn echt zooo verschrikkelijk irritant![]()
Mensen met karretjes sowieso...altijd in de weg![]()
Er lopen vaak wel mensen achter die karretjes die indirect jouw loon staan te betalen. Sta daar maar eens eerst bij stil.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Die karretjes zijn echt zooo verschrikkelijk irritant![]()
Mensen met karretjes sowieso...altijd in de weg![]()
Als we zo gaan praten weet iedereen er wel een paar nogquote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Er lopen vaak wel mensen achter die karretjes die indirect jouw loon staan te betalen. Sta daar maar eens eerst bij stil.
Gaan we nou geirriteerd doen...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Er lopen vaak wel mensen achter die karretjes die indirect jouw loon staan te betalen. Sta daar maar eens eerst bij stil.
Kut zeg..quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
ja, zodat ik mijn loon weer kan uitgeven, zodat hun loon betaald wordt. dus niet miepen ja!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:21 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Als je kijkt bij www.ah.nl/mobiel (waar je uitkomt wanneer je op home klikt bij die personeelsactie welke eerder in het topic gegeven is), dan staat daar een mogelijkheid om een jaar gratis winkelen te winnen. Die actie duurt twee maanden, en daardoor had er vergunning aangevraagd moeten worden (volgens de wet op de kansspelen). Zonder vergunning is het een illegaal kansspel door AHquote:Op zondag 12 februari 2006 16:42 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Kan je vertellen wat je precies bedoeld ?
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef Maxvdw het volgende:
Ik moet nogsteeds veranderd worden in de lijst..
maak er maar van
Houdbaar, superdeboer moordrecht![]()
Zij begonnen met hun verraadquote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef highway101 het volgende:
overloper!
Overloperquote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef Maxvdw het volgende:
Ik moet nogsteeds veranderd worden in de lijst..
maak er maar van
Houdbaar, superdeboer moordrecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |