Ik werk bij een franchisor hequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
komt dus apart erbij die 75 euro?
Anders heb ik maar 105 euro aan werkloonDat kan niet
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:57 schreef Webgangster het volgende:
15-02-2006 by 6903.62.900 Koninklyke Ahold NV bij ¤ 309,45
Kan niet anders dat er een bonus + nog een bnonus bij zit, ik had maar voor 200 euro aan uren uitbetaald moeten krijgen en dan bonus van 75 is toch echt 275 en geen 309
Hmmm, gezelligquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:07 schreef Renesite het volgende:
Mijn albert heijn heeft een eigen hyves
Jup, ik had 84 euro medewerkerskorting. Volgens mij waren ze het de volgende keer vergeten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik minder
Zit er wel die 75 euro bij?![]()
Ik heb 1 keer gemist ofzo![]()
84 euroquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jup, ik had 84 euro medewerkerskorting. Volgens mij waren ze het de volgende keer vergeten.
Begin bij jezelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ga cassière eens goed schrijven in de openingspost...
Jij weet nu al dat ze het de volgende keer vergeten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jup, ik had 84 euro medewerkerskorting. Volgens mij waren ze het de volgende keer vergeten.
Ach er zijn ook helderzienden die het met Google doen...dit vind ik persoonlijk nog veel knapper.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jij weet nu al dat ze het de volgende keer vergeten?
Ik denk dat mijn 75 euro personeelskorting later komtquote:
Bedoelde vorige keerquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jij weet nu al dat ze het de volgende keer vergeten?
Mijn en Brrrt s albert heijn heeft een eigen hyves en een eigen weblogquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:07 schreef Renesite het volgende:
Mijn albert heijn heeft een eigen hyves
ik woon 1 km van AH vandaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:53 schreef stevenp het volgende:
Dat is handig Meki, er zeker bovenop met een flat?
Vandaag salarisspecificatie halen, 's even goed kijken wat voor geintjes dit worden want dit is toch niet alles
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef Renesite het volgende:
Ik heb maar 50 euro personeelskorting
Áltijd cum laudequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]. Heb je normaal wel die 75 dan?
Ik heb er volgens mij helemaal niet veel gehaalt, ik had verwacht op ook iets van 50 euro, maar had 84 euroquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Áltijd cum laude![]()
Gaat om misschien om 60 euro per week, dat gaat simpel![]()
Ga er vanmiddag ook zeker achteraan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik het ook zo raar
www.hyves.nl, een site waarmee je vrienden kan toevoegen en kan pm'en onderling, foto's posten enzo. Ook kan je groepen aanmaken van bijvoorbeeld sportclubs ofzo en zo mensen ontmoeten die daar ook zitten, zei hebben dus een AH... aangemaaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef Brammie1 het volgende:
wat is nou weer een "eigen hyves"?
Over ERG kansloos gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef stevenp het volgende:
....., zei hebben dus een AH... aangemaakt
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef highway101 het volgende:
Elke week een andere afdeling![]()
deze week Kassa, volgende week AGF/Vlees, de week erna Zuivel/Deli-Kaas![]()
3 in de rij kassa erbij is gedoemd te mislukken bij onsquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef highway101 het volgende:
3 in de rij, kassa erbij wordt altijd 't slechtst gewaardeerd in klanten-enquetes. Maarja, veel van die lui die klagen, zijn vaak de mensen die in het drukke weekend komen boodschappen doen. Wij hadden laatst een percentage van 20% die vond dat wij dat goed aanpakten, terwijl we in 80% van de gevallen een kassa erbij hadden. Zoiets kan gewoon niet werken. Bij de Edah doen ze dat anders, daar hebben ze gewoon een kassa voorband van 10 meter, passen er zo 5 of 6 mensen in de rij zonder dat het lang lijkt.
Hoe hoog is de gem. dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef Mip1988 het volgende:
vandaag een kassa-team vergaderingetje gehad omdat onze score omhoog moet
we gaan weer met piepers werkenik haat die kut dingen echt
ze gaan ook brieven uitdelen aan klanten met de belofte 3 in een rij, kassa erbij
beloofd nog wat te worden
Dat heet dislectie, kan k weinig aan doen... Maar ehm, die pipo's hebben bij mij gewoon 2:15 uur niet bijgehouden en maar 25,- strak van de bvp-bonus. Ik snap dr geen kont van, morgen maar 's gaan babbelen daar bij 1043..quote:
Allereerst Hoiquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:45 schreef xCali_me het volgende:
Beste mede AH'ers, ik heb even 2 vraagjes.
- Ik woon volgens mijn loonstrookje 005KM van de AH af, maar ik heb geen reisvergoeding bij mijn loon, in de AHA had ik gelezen dat je vanaf 5KM in aanmerking komt daarvoor.
Bedankt,
Weet je waarom we die niet hebben, omdat het al 2 maanden einde seizoen is. Aangezien AH alles bij een eigen teler uit Nieuw Zeeland vandaan haalt. Dus zal je nog ff moeten wadchten tot die teler ze weer heeftquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:27 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand waar de gold kiwis zijn?
Ik kan het vanavond pas vragen namelijk.
Gold Kiwi's
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb maandag een sollicitatie gesprek,.
Nee?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef deilse het volgende:
Ik had even een vraagje, hebben jullie al een jaaropgaaf gehad??
Ik zit lekker elke dag te bellen met mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:57 schreef highway101 het volgende:
@ Shinadul; wat voor functie heb je dan?
Jij bent diegene die weeeeer die KUT roosters moet oplossenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik zit lekker elke dag te bellen met mensen![]()
Godzijdank niet .....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent diegene die weeeeer die KUT roosters moet oplossen
O. "leuk"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Godzijdank niet .....Maar wij mogen wel de filialen bellen en hun klachten aanhoren
dadaahquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:46 schreef highway101 het volgende:
Ik ga een weekje skiëen in Duitsland. See you next topic!![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:13 schreef SHERMAN het volgende:
Wat een avond... en wat een gesprek voordat we begonnen.
Je onbepaalde tijd is ingegaan op het moment van de contractswijziging. Je werkgever (en jij) kunnen alleen wel de eerste 8 weken van het contract af. Tenzij je al eerder een proeftijd had, want gezamelijk mogen al jouw proeftijden niet langer zijn dan 2 maanden (bij een OT contract of een BT langer dan 2 jaar), kom je wel boven die 2 maand uit, dan is die proeftijd nietig (duur woord voor zeggen "ik wens me niets van die contractsvoorwaarde aan te trekken, en hem te laten schrappen omdat die niet had mogen bestaan"). Vernietigen zou ik alleen doen als je er wat aan hebt (als ze het willen gebruiken), in de andere gevallen werkt het alleen maar tegen je.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:28 schreef highway101 het volgende:
Over het contract: ik las toevallig even mijn aanstelling als Verkoper B door (contractswijziging dus), en daar staat geen tijd ingevuld bij de duur van het dienstverband, dus onbepaalde tijd (staat er ook bij). Proeftijd is acht weken. Gaat die OT dan in ná die 8 weken?
Wou net zeggen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef vanBnaarC het volgende:
Mijn afdeling vandaag zaterdag om 12 uur![]()
![]()
Vind het er goed zien
Foto1
Foto2
Foto3
Ik doe groente altijd op zaterdag alleen, alleen met vullen van panklaar wordt ik altijd 2 uurtjes geholpen. Ik werk in een AH 3 filiaal
blikgroente staat tussen het fruit en de aardappels?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef vanBnaarC het volgende:
![]()
Vind het er goed zien
Foto1
Foto2
Foto3
Ik doe groente altijd op zaterdag alleen, alleen met vullen van panklaar wordt ik altijd 2 uurtjes geholpen. Ik werk in een AH 3 filiaal
Netjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:47 schreef vanBnaarC het volgende:
![]()
Vind het er goed zien
Foto1
Foto2
Foto3
Ja idd vindt het ook een raar iets.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
blikgroente staat tussen het fruit en de aardappels?![]()
Staat er bij ons tegen over de groente.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Ja idd vindt het ook een raar iets.
Doe er nis aan![]()
Bij ons ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Staat er bij ons tegen over de groente.
Keertje foto maken.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Bij ons ooken het pad naarnaast is wasmiddelen...
Vracht komt om 12 uur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef Webgangster het volgende:
Woot bij ons 5 man op de groente afdeling
Toevallig dat bij ons ook de vracht om 12 uur binnenkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |