Staat in mijn link Martijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Zijn die gouden eigenlijk ook zoeter?
Oke, daar had ik overheen gelezenquote:
En daar komt binnen 24 uur antwoord over.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef karper het volgende:
ik kan ze nog gewoon krijgen bij de groentenboer hier in capelle, bij de ah mis ik ze al een tijdje
Kijk, en die heb ik weer in de buurt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:08 schreef Joene het volgende:
Bij dekamarkt ook verkrijgbaar .
welke?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef karper het volgende:
ik kan ze nog gewoon krijgen bij de groentenboer hier in capelle, bij de ah mis ik ze al een tijdje
en je hebt er meteen een paar gekocht om te proberen natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Hier heb ik net gekeken bij de groenteboer, en er staat een hele kist vol
kiwi's prikken altijd lichtelijk bij mij maar ze zijn zo lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
offtopic: een allergiearts heeft een vriendin van mij verteld, dat als een kiwi prikt op je tong, dat je er dan allergisch voor bent.
alleen heb ik nog nooit iemand gesproken waarbij het niet prikte...![]()
2quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef E.T. het volgende:
en je hebt er meteen een paar gekocht om te proberen natuurlijk
Prikkende Kiwi'squote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
offtopic: een allergiearts heeft een vriendin van mij verteld, dat als een kiwi prikt op je tong, dat je er dan allergisch voor bent.
alleen heb ik nog nooit iemand gesproken waarbij het niet prikte...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |