Staat in mijn link Martijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Zijn die gouden eigenlijk ook zoeter?
Oke, daar had ik overheen gelezenquote:
En daar komt binnen 24 uur antwoord over.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef karper het volgende:
ik kan ze nog gewoon krijgen bij de groentenboer hier in capelle, bij de ah mis ik ze al een tijdje
Kijk, en die heb ik weer in de buurt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 03:08 schreef Joene het volgende:
Bij dekamarkt ook verkrijgbaar .
welke?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef karper het volgende:
ik kan ze nog gewoon krijgen bij de groentenboer hier in capelle, bij de ah mis ik ze al een tijdje
en je hebt er meteen een paar gekocht om te proberen natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Hier heb ik net gekeken bij de groenteboer, en er staat een hele kist vol
kiwi's prikken altijd lichtelijk bij mij maar ze zijn zo lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
offtopic: een allergiearts heeft een vriendin van mij verteld, dat als een kiwi prikt op je tong, dat je er dan allergisch voor bent.
alleen heb ik nog nooit iemand gesproken waarbij het niet prikte...![]()
2quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef E.T. het volgende:
en je hebt er meteen een paar gekocht om te proberen natuurlijk
Prikkende Kiwi'squote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
offtopic: een allergiearts heeft een vriendin van mij verteld, dat als een kiwi prikt op je tong, dat je er dan allergisch voor bent.
alleen heb ik nog nooit iemand gesproken waarbij het niet prikte...![]()
Ik werk dus ook bij de ah, en zal vanavond even aan mijn collega's vragen wat er mee is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen ze je hier meer vertellen, ET: [Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 20] Gezond Genieten
*ook AH man is*quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Bij mijn AH liggen ze ook niet meer, Sherman![]()
Dat kan best, maar de AH heeft namelijk 1 probleem. Als ze een bepaald artikel willen voeren, moeten ze die wel in gelijk 500 winkels voeren, en dus een behoorlijke voorraad van het desbetreffende artikel hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Maar...andere winkels verkopen ze nog wel, febster!
Ik klaag niet te hard hoor, ik vind de gewone kiwi ook erg lekker![]()
Ze vroegen bij de groenteboer zelfs of ik een gele of groene wildequote:
Gold kiwi's zijn niet per definitie lekkerde dan groene, het is alleen dat door de populariteit van de kiwi iedere jan doedel en zijn hond kiwi's kweekt en die op de markt komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Gold Kiwi's
Ik was bij de AH gister en ik dacht nog, zal ik er een topic over openen of niet
Hoezo verslaafd
Maargoed, ik zou bij god niet weten waarom iemand ooit nog groene kiwi's wil eten, als je Gold Kiwi's kunt eten
De gemiddelde gold kiwi is qua smaak lekkerderder voor mij dan groene kiwi'squote:Op woensdag 21 juni 2006 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn niet per definitie lekkerde dan groene, het is alleen dat door de populariteit van de kiwi iedere jan doedel en zijn hond kiwi's kweekt en die op de markt komen.
Dat komt omdat er zoveel slechte groene kiwi's verkocht worden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De gemiddelde gold kiwi is qua smaak lekkerderder voor mij dan groene kiwi's
Over een paar jaar als iedere jan doedel en zijn hond gouden kiwi's op de markt brengt is het net zulke bagger als de groenemquote:Het is net wanneer je zegt dat je rode appels lekkerder vindt dan groene: een andere soort, een andere smaak. Je hebt het dan niet over de *kwaliteit* van een bepaald individueel produkt.
Per definitie geef ik dus de voorkeur aan Gold Kiwi's.
Dat zien we dan wel weer, okee?quote:Over een paar jaar als iedere jan doedel en zijn hond gouden kiwi's op de markt brengt is het net zulke bagger als de groenem
quote:
Nu weet je niet hoe ze los proevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:10 schreef golfer het volgende:
Heb er ook een stel in huis gehaald om te vermengen met andere vruchten in de blender. Smaken prima.
Tuurlijk wel, heb er ook al een paar losse stukjes van gegeten.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb er ook al een paar losse stukjes van gegeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |