quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef Icaä het volgende:
En nee, we doen onze boodschappen niet altijd bij AH).
Dat kan je toch aanpassen op de computer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Weemz het volgende:
Op onze bonnen staat:
'Surprise! Alweer 1000 prijzen in prijs verlaagt'
Schandalig, maar ja, ik kan niet meer bij de kassabon tekst...
Je staat er bij, moest trouwens mijn best doen om niet kutje neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
Schijf mij er ook maar bij !! filiaal 1427 wateringseveld verkoper b deli/kaas/brood en af en toe kassa en straks vmio
Maandagavond t/m donderdagavond +/- 270quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:43 schreef highway101 het volgende:
@ Sherman: Hoe vaak krijgen jullie beleverd met zuivel? En hoeveel colli op een niet-weekend dag?
Wij elke dag 2 zendingen: 's ochtends normaal rond de 350 colli, oplopend tot 500 in het weekend, en 's middags 180 - 200 colli, oplopend tot 350 colli in het weekend.
Netjes hoor, VMio op je 20equote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
Schijf mij er ook maar bij !! filiaal 1427 wateringseveld verkoper b deli/kaas/brood en af en toe kassa en straks vmio
Kijk das tenminste bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
waarom kan je daar niet meer bij dan? is toch gewoon in SRVP?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Weemz het volgende:
Op onze bonnen staat:
'Surprise! Alweer 1000 prijzen in prijs verlaagt'
Schandalig, maar ja, ik kan niet meer bij de kassabon tekst...
oww, alleen maar niet samen op het telkantoor?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef Icaä het volgende:
(Zelf ben ik trouwens met mijn AH-vriendje van destijds getrouwd (gek he, we mochten niet samen in het telkantoor, snap ik helemaal niks van), en we hebben inmiddels 2 kids. Zo kan het gaan dus. En nee, we doen onze boodschappen niet altijd bij AH).
ja, en die hoor jij ook gewoon te krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hebben jullie trouwens een jaar opgave gehad? Ik in elk geval niet, vorig jaar wel.
Vers? Begin van de week in de 700, eind van de week in 800.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef GotC het volgende:
Hoeveel colli krijgt jullie AH bij de avondlevering (de laatste dus, iig)? Gemiddeld?
Is ht een nieuw filiaal? Want het staat niet in mijn lijst met filialen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk das tenminste bij mij in de buurt
Netjes ja.quote:
Jullie franchiser stond trouwens in zo´n vakblad, ben de naam effe kwijt, maar dacht dat het de distrifood was. Ging over personeelsbeleidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk das tenminste bij mij in de buurt
Haha geweldig, ik kom nog wel eens langsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
Weet jij toevallig de filiaal grootte dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:43 schreef stevenp het volgende:
[..]
Haha geweldig, ik kom nog wel eens langs*Stevenp is werkzaam @ ah wateringen en woont in wateringse veld
@Sherman
Mwa ik denk een jaar oud ofzo nu? Maar ik weet niet hoelang het ervoor in noodbouw heeft gestaan, best lang iig!
Houdbaar dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef GotC het volgende:
Hoeveel colli krijgt jullie AH bij de avondlevering (de laatste dus, iig)? Gemiddeld?
Ik vond het ook al raar ja dat ik die niet heb gehad, vanmiddag even vragen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:18 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ja, en die hoor jij ook gewoon te krijgen.
Ik zou het maar even navragen...
Serieus, 2200 op een normale doordeweekseavond?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Serieus, 2200 op een normale doordeweekseavond?![]()
Wij kregen tot december altijd rond de 1300, nu meestal rond de 1800, met dezelfde hoeveelheid mensen enzo, en we zijn gewoon sneller klaar.
Is Erik Oorburg dan jouw SMM?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:43 schreef stevenp het volgende:
[..]
Haha geweldig, ik kom nog wel eens langs*Stevenp is werkzaam @ ah wateringen en woont in wateringse veld
Scheelt 1 cent met de vorige prijsverlanging.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:23 schreef vanBnaarC het volgende:
Albert Heijn heeft de coca cola weer in prijs verlaagd naar 1,27 scheelt weer 4cent
Schrijf je toch zelf een keer een column over de supermarkt. Als je hem dan naar Gerard opstuurd plaatst hij hem wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:19 schreef highway101 het volgende:
De site uwsupermarkt blijkt imo niets anders te zijn dan de Anti-AH site propaganda van Gerard Rutte. Onder het mom van "professioneel" en "nieuws" worden de review-achtige berichten van Rutte geplaatst. Volgens mij heeft die man werkelijk ook geen flauw benul hoe het gaat op de werkvloer.
Die gast denkt dat hij het beter weet, ik zou zeggen tegen hem, start een supermarkt op waar alles top en perfect is. Ik weet wel zeker dat dat hem niet zou lukken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:19 schreef highway101 het volgende:
De site uwsupermarkt blijkt imo niets anders te zijn dan de Anti-AH site propaganda van Gerard Rutte. Onder het mom van "professioneel" en "nieuws" worden de review-achtige berichten van Rutte geplaatst. Volgens mij heeft die man werkelijk ook geen flauw benul hoe het gaat op de werkvloer.
KOEN!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:09 schreef kmaestro het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een AH-medewerkerstopic is
Ik werk ook in AH 1151, net al blrrrt, onze counterman (robbert is een nepperd)
AH grootte 5. Mijn huidige afdelingen zijn: DK/ZV/VVV
Daarnaast draai ik regelmatig KAS, heb een jaar VL en AGF gedraaid
Brood kan ik ook wel
Weet iemand hoe het precies zit met de nieuwe MTindelingen die vanaf 2007 moeten zijn ingedeeld?
Ja man, een tijdje al, alleen niet zo'n actieve posterquote:
Nope, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ja man, een tijdje al, alleen niet zo'n actieve poster
Nog meer 1151-ers eigenlijk op fok!?
En Mandy Meulenbroek zit nu ook bij julliequote:
Dat lijken wij al haast te hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef kmaestro het volgende:
Ik hoorde iets van fulltime teamleiders ipv VM, deze zijn dus op de vloer aanwezig
daarna worden er per team parttime teamleiders aangesteld, als een soort leidinggevenden volgens mij
en bedanktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je staat er bij, moest trouwens mijn best doen om niet kutje neer te zetten.
Heerlijke avond gehad trouwens, 5 man op zuivel, en in anderhalf uur zat alles er in.
Jullie zijn een 3.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef kitjuh het volgende:
[..]
en bedankt
ik denk dat wij ongeveer een ah 3 zijn. volgens mij hangt dat bordje er nog steeds niet ??
Stel, je hebt ik de winkel 2 VM's, en 3 VS-en, en 1 VSK, wat gebeurt er dan met die functies? Worden dat minder functies, dwz, worden er functies samengevoegd? Of kunnen er meerdere teamleiders per team komen?quote:Als jullie nog meer vragen hebben over de nieuwe organisatie, dan hoor ik het wel
komt deze verandering ook in de franchise winkels?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef dodew83 het volgende:
Als jullie nog meer vragen hebben over de nieuwe organisatie, dan hoor ik het wel![]()
Erik is bij ons opgeklommen van parttime MASje tot fulltime VMer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef stevenp het volgende:
Ja inderdaad, Erik zit in het managementteam ja
En ook Mandy is van de partij, waar kennen ze jullie van? zullen ze raar opkijken
Mandy heeft zich opgewerkt tot VS en uiteindelijk mocht ze VMio proberenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Erik is bij ons opgeklommen van parttime MASje tot fulltime VMer.
Mandy heeft ook jaren bij ons gewerkt.
Staat al in een vorig deel, en hij staat ook in de OP.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:33 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Mandy heeft zich opgewerkt tot VS en uiteindelijk mocht ze VMio proberen
Bart, zet jij ff dat linkje neer van dat filmpje van ons filiaal in 2001, wordt iedereen hier jaloers
Ik ben van BT 20 uur naar 32 uur OT gegaan. Het heeft bloed zweet en tranen en heel wat gesprekken gekost omdit voor elkaar te krijgen. Het is dan ook alleen zo gegaan omdat ze toekomst in mij zien als VM. (klinkt best arrogant)quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:12 schreef Meki het volgende:
Parttimers mogen geen fulltime contract krijgen
toch of niet ??
Ik heb gelukkig al jaren een OT.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:23 schreef kitjuh het volgende:
[..]
Ik ben van BT 20 uur naar 32 uur OT gegaan. Het heeft bloed zweet en tranen en heel wat gesprekken gekost omdit voor elkaar te krijgen. Het is dan ook alleen zo gegaan omdat ze toekomst in mij zien als VM. (klinkt best arrogant)
Normaliter zou dit niet gebeuren ivm de kosten
Zal morgen effe kijken op het bord, daar staat precies op hoeveel omzet we maken in vergelijking met vorig jaar, in procentenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef highway101 het volgende:
Wel eens opgevallen hoeveel omzet tabak scoort? Vaak na KW, AGF en Zuivel de grootstebij ons vaak hoger dan Vlees of Deli-kaas
Hoe kan je dan zien of tabak meer binnenhaalt dan andere afdelingenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Zal morgen effe kijken op het bord, daar staat precies op hoeveel omzet we maken in vergelijking met vorig jaar, in procenten.
Jij ook alquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:31 schreef SHERMAN het volgende:
Verdomd, halve middag dood op bed gelegen, ben nu nog steeds brak, maar ga wel werken vanavond.
Leuk, griep.
gewoon naar de omzet per WAG kijken, en dan vergelijken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zien of tabak meer binnenhaalt dan andere afdelingen![]()
Loon ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef super-muffin het volgende:
Morgen krijg ik die telefoon van die personeelsactie,
Maar ik heb nog niets betaaldof word het van mn loon ingehouden?
Het ging wel redelijk. Mijn vervanger kunnen inwerken in elk geval.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:33 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik heb ook de griep, maar toch wezen werken van 11:00 - 17:00![]()
Word van je loon ingehouden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef super-muffin het volgende:
Morgen krijg ik die telefoon van die personeelsactie,
Maar ik heb nog niets betaaldof word het van mn loon ingehouden?
Want?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:08 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik mag uit de lijst geschrapt worden![]()
Wij hebben in de kantine een bord staan, met hoeveel elke 'afdeling' (tabak, bloemen etc ook) heeft opgebracht in vergelijking met vorig jaar, dezelfde weekquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zien of tabak meer binnenhaalt dan andere afdelingen![]()
Hebben wij ook, heet bij ons alleen wat anders.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef stevenp het volgende:
mwa dat hebben wij niet, wij hebben alleen het "kantinenieuws"Dit komt neer op omzet, afboekingen, afprijzingen en nog een paar cijfertjes van de afgelopen week en wat op- & aanmerkingen over de gang van zaken of jarigen oid...
Heet bij ons het Weekbulletinquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hebben wij ook, heet bij ons alleen wat anders.
Er komt 1 Assistent Bedrijfsleider, maar wel heel veel Teamleiders (aantal verschilt per winkel). VSK wordt dan logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef highway101 het volgende:
Stel, je hebt ik de winkel 2 VM's, en 3 VS-en, en 1 VSK, wat gebeurt er dan met die functies? Worden dat minder functies, dwz, worden er functies samengevoegd? Of kunnen er meerdere teamleiders per team komen?
Nee, franchisers bepalen zelf de organisatie structuur.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Brammie1 het volgende:
komt deze verandering ook in de franchise winkels?
Je zegt dat de VSK logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling wordt, maar wat gebeurt er dan met de VM-kassa?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Er komt 1 Assistent Bedrijfsleider, maar wel heel veel Teamleiders (aantal verschilt per winkel). VSK wordt dan logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling.
hoevaak is het al verlengt geweest en/of hoelang werk je nu bij de AH?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef Weemz het volgende:
Bij mij hebben ze mijn BT verlengd (zonder dat ik dat wist), maar ik zou niet weten wat voor contracht ik nu heb...
Die komt denk ik op de mutatielijstquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je zegt dat de VSK logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling wordt, maar wat gebeurt er dan met de VM-kassa?
vanavond weer 17-22quote:
Zoals gezegd, de VM functie verdwijnt. Van de 1100 VM's worden er 550 Assistent Supermarktmanager, de rest wordt Teamleider. Dus een VM Kassa die teamleider wordt kan best teamleider verkoopafhandeling worden, we zijn tenslotte minstens 70 uur per week geopend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je zegt dat de VSK logischerwijs Teamleider Verkoopafhandeling wordt, maar wat gebeurt er dan met de VM-kassa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |