Gefixed zie ik... door een geweldig modjequote:
En Viola op feestjes maar opsnijen dat haar filmcarriere zo lekker loopt!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
En Viola op feestjes maar opsnijen dat haar filmcarriere zo lekker loopt!![]()
FF checken... jep, ik ben een man... dus eenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
Goedeavond iedereenvoor de mannen en
voor de vrouwen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
Hallo Yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
voor de vrouwen.
Wist ik, maar ik neem graag het zekere voor het onzekere...quote:
Hoi Yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
deja vú ?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
En Viola op feestjes maar opsnijen dat haar filmcarriere zo lekker loopt!![]()
Hoi Yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
hallo yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
Past die mooi op Fok erbij... tussen de idiotenquote:
voor de vrouwen.
Nee hoor, ik heb het op feestjes nooit over Viola's filmcarriere!quote:
Was een vaag verhaal jaquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik begrijp het verhaal van Ferrie ff niet helemaal...
Iets over dat Viola Mervin King zag zoenen met een vrouw... wat niet zijn vrouw was maar de beste vriendin van zijn vrouw
40 idioten kijken naar de streams en één zit er in het Hotelquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Past die mooi op Fok erbij... tussen de idioten
Kan ook gewoon aan je persoonlijkheid liggenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het op feestjes nooit over Viola's filmcarriere!
Zou ik dáárom nooit meer uitgenodigd worden![]()
Ja, zo was het inderdaad ja... die Viola ook hè... echt het tact van een lode deurquote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was een vaag verhaal ja![]()
Viool ging er op af en zei \"wat leuk dat je je vrouw hebt meegenomen\", die man probeerde uit te leggen dat het de beste vriendin van zijn vrouw was, maar Viooltje tetterde maar door en bleef doen alsof het zijn vrouw was. De vent schaamde zich dood en probeerde haar vervolgens te negeren :\')
Ferri en Bart hadden het ook nog over vanochtend over de mannen die de toiletten kwam brengen, één van die kerels zou vroeger met Viool getongd hebben![]()
Viool was vroeger de snol van het gooi.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
...
Ferri en Bart hadden het ook nog over vanochtend over de mannen die de toiletten kwam brengen, één van die kerels zou vroeger met Viool getongd hebben![]()
quote:
Laat ons maar weer alleenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool was vroeger is de snol van het gooi.
Zeg je dat nou tegen iemand, of ga je zelf... ?quote:
Hoiiii Miss... was het leuk vanmiddag?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Bridget de nieuwe manager?
Hallo allemaal!!!![]()
Heeft ze het ver gebracht van snol tot matrasquote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool was vroeger de snol van het gooi.
wb beroemde fok!-ster.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Hoi MissJ. !quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Leuk verslag heb je geschreven, en ik heb genoten van je zoontje, volgens mij had hij de tijd van zijn leven. Zwaaien op camera.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekendquote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool was vroeger de snol van het gooi.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekend![]()
Dat is toch info die ik eigelijk niet hoef te wetenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekend![]()
ligt er aan wat je wil wetenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
zit hier trouwens iemand die wat weet van computer voedingen ?
Foutje: ik ga zelf dromenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen iemand, of ga je zelf... ?
In dat laatste geval: slaap lekker en bedankt voor alles!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
Yepquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederbordenquote:
dat kon ik ook nog net vinden op internetquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
odie computers worden meestal gevoed met stroom![]()
Aansluitingen zijn andersquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
Dat is een leuke ja... er zitten we heel veel verschillende connectoren aan de goede voedingen, die je niet gebruikt. Dus waarschijnlijk zijn die voor de oude moederborden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
meestal past die aansluiting niet. En als je wel een geschikte voeding zou kunnen vinden moet je eerst even goed nagaan wat er met die oude moederborden is gebeurd. Als ze al een opdonder hebben gehad door het opblazen van de oude voeding kun je het meestal wel vergeten omdat het moederbord dan waarschijnljik ook schade opgelopen heeft.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Moet je aan de hand van de aansluitingen op je moederbord zoeken naar een voedingquote:
jij had er toch verstand van ??quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet je aan de hand van de aansluitingen op je moederbord zoeken naar een voeding![]()
Wel met een anti statische mat en armband werkenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet je aan de hand van de aansluitingen op je moederbord zoeken naar een voeding![]()
pc's zijn goed , ik had die voedingen effe nodig voor andere computers , maar moet natuurlijk wel weer eens een nieuwe inquote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
meestal past die aansluiting niet. En als je wel een geschikte voeding zou kunnen vinden moet je eerst even goed nagaan wat er met die oude moederborden is gebeurd. Als ze al een opdonder hebben gehad door het opblazen van de oude voeding kun je het meestal wel vergeten omdat het moederbord dan waarschijnljik ook schade opgelopen heeft.
En nu maar hopen dat die haai in de buurt isquote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Bye bye Thalita, kijk een walvis, onee tis Viool![]()
Henk het is beter als je je computer ff een kwartiertje in het water legt.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel met een anti statische mat en armband werken
Het insteekslot van mijn Pentium II 400 was finaal doorgebrand, omdat door een biosflash er foute waarden stonden voor de voedingswaarde. Moederbord overleden, maar de processor deed het nog primaquote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
meestal past die aansluiting niet. En als je wel een geschikte voeding zou kunnen vinden moet je eerst even goed nagaan wat er met die oude moederborden is gebeurd. Als ze al een opdonder hebben gehad door het opblazen van de oude voeding kun je het meestal wel vergeten omdat het moederbord dan waarschijnljik ook schade opgelopen heeft.
Ja maar ja maar, ik kan toch hier niet zien wat voor een moederbord je hebtquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef newsman het volgende:
[..]
Henk het is beter als je je computer ff een kwartiertje in het water legt.
Leuk zeg... dat is mooi als je zo jong al weet wat je wil gaan doen. En ik hoop dat hij langer leeft dan Willemquote:Op zondag 5 februari 2006 23:14 schreef MissJ. het volgende:
Hahai, ja MissJ. had een leuke middag, en ja mijn zoon wil later bij de tv werken, wat een jong he. Je had hem moeten horen toen die de studio zag. De ene uitroep van enthousiasme na de andere. Al vanaf dat die kon lopen is die gefascineerd door televisiepresentatoren....toen die heel klein was keek die bijvoorbeeld naar het rad van fortuin. Moest ik verplicht meekijken, hij wees als dreumes van 1 jaar oud al de bordjes aan die Leontien moest omdraaien.
Ja mijn zoon is gedoemd om de nieuwe Willem Ruis te worden.
dan ff goed typenummer noteren en is rondsnuffelen op een PC-Hobbybeurs. En pas als je een vervanger hebt de oude voeding wegdoenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
pc's zijn goed , ik had die voedingen effe nodig voor andere computers , maar moet natuurlijk wel weer eens een nieuwe in![]()
Heb ik wel een keer met een toetsenbord gedaan, volgende trip was naar de computerwinkel i.p.v. AHquote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef newsman het volgende:
[..]
Henk het is beter als je je computer ff een kwartiertje in het water legt.
Zo MissJ niks in het envelopje van henk gestopt.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef MissJ. het volgende:
985 euro opbrengst van de voetbalmiddag.
Dan wilde je wel heeeel graag een ander toetsenbordquote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer met een toetsenbord gedaan, volgende trip was naar de computerwinkel i.p.v. AH![]()
msi 5169 , is atx1, toen kwam de P4 en die had atx2 voeding , mijn vraag was alleen of die nieuwe voedingen ook werken op die oude moederbordenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik kan toch hier niet zien wat voor een moederbord je hebt![]()
![]()
Als je een atx kast hebt met een atx moederbord zal het wel gaan![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan wilde je wel heeeel graag een ander toetsenbord![]()
Was je bezig met een cursus onderwater internetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer met een toetsenbord gedaan, volgende trip was naar de computerwinkel i.p.v. AH![]()
Als de aansluiting t zelfde is wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jij bijt je er in vast als een terrier, he ?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
msi 5169 , is atx1, toen kwam de P4 en die had atx2 voeding , mijn vraag was alleen of die nieuwe voedingen ook werken op die oude moederborden
ja wil graag oplossingquote:Op zondag 5 februari 2006 23:21 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bijt je er in vast als een terrier, he ?![]()
Als de aansluitingen hetzelfde zijn kan het, ze veranderen de aansluitingen zodat je niet de verkeerde spanning op je moederbord kan zettenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
msi 5169 , is atx1, toen kwam de P4 en die had atx2 voeding , mijn vraag was alleen of die nieuwe voedingen ook werken op die oude moederborden
dat was ons alternatieve suggestiequote:Op zondag 5 februari 2006 23:20 schreef odie22 het volgende:
ik plaats mijn vraag wel in de digi hoek![]()
Ben er mee gestopt toen de monitor erbij moestquote:Op zondag 5 februari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was je bezig met een cursus onderwater internetten.
En elke aansluiting is ook anders voor de verschillende onderdelen op het moederbord. Tegenwoordig ook met kleuren... goede zetquote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als de aansluitingen hetzelfde zijn kan het, ze veranderen de aansluitingen zodat je niet de verkeerde spanning op je moederbord kan zetten
Ik heb Henk's zijn zak niet eens gezien......quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo MissJ niks in het envelopje van henk gestopt.![]()
![]()
In een goede computerzaakquote:Op zondag 5 februari 2006 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je weet waar je die rommel kan vinden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt toen de monitor erbij moest![]()
Dat is een mooie opbrengst MissJ. Is dat inclusief de opbrengst voor shirtverkoop of alleen de entree enz...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef MissJ. het volgende:
985 euro opbrengst van de voetbalmiddag.
Maar ik heb jou wel gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb Henk's zijn zak niet eens gezien......![]()
is gewoon 20 pins , ik bestel er wel een paar , dan horen jullie de uitslag wel binnenkortquote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als de aansluitingen hetzelfde zijn kan het, ze veranderen de aansluitingen zodat je niet de verkeerde spanning op je moederbord kan zetten
Succes ermeequote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
is gewoon 20 pins , ik bestel er wel een paar , dan horen jullie de uitslag wel binnenkort![]()
die 2 aansluitingen ?????quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En elke aansluiting is ook anders voor de verschillende onderdelen op het moederbord. Tegenwoordig ook met kleuren... goede zet![]()
Agossiee........ errughquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En verder gaat alles goed met je?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef newsman het volgende:
Pipo vraagt aan Mamaloe, waar ben je, Mamaloe zegt: "ik ben naar Klukkluk".
Op een pc beurs die door het hele land gehouden worden, hebben ze zat van dat spulquote:
Nee, alle... bij de nieuwe moederborden dan. Zoals voor de printer, muis, toetsenbord enz.quote:
oh dat , dat is er al een jaartje of 8 hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, alle... bij de nieuwe moederborden dan. Zoals voor de printer, muis, toetsenbord enz.
Met mij prima zo vrij als een Viola in een glas water.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En verder gaat alles goed met je?
was antwoord op de vraag waar je een anti statische mat en armband kan vindenquote:
Zoiets ja... maar ik zei alleen dat ik dat een hele goede oplossing vondquote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dat , dat is er al een jaartje of 8 hoor![]()
Precies zoals ze op de streams overkomen dusquote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
M-A dat was totaal met shirts mee. Ik dacht dat we nu ook voor de drankjes moesten betalen maar dat was dus niet zo. Eerlijk waar ze waren heel gastvrij. Geen kapsones, alleen Frank is afstandelijk en Bonnie komt over als een vrouw zonder zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt toen de monitor erbij moest![]()
Daar zal henk niet zo blij mee zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
ja en vooral dat ze de stekkers gewoon allemaal grijs makenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoiets ja... maar ik zei alleen dat ik dat een hele goede oplossing vond
Mijn toetsenbord heeft een paars stekkertje en mijn muis een groene...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en vooral dat ze de stekkers gewoon allemaal grijs maken![]()
Whahahahaha... save the seabertquote:Op zondag 5 februari 2006 23:32 schreef doka het volgende:
[..]
Nu moet Leni 't Hart wel in actie komen
Das 2dehandsquote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Op een pc beurs die door het hele land gehouden worden, hebben ze zat van dat spul![]()
Kan me wel voorstellen wat je zegt. Die indruk komt ook duidelijk op de streams over.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
M-A dat was totaal met shirts mee. Ik dacht dat we nu ook voor de drankjes moesten betalen maar dat was dus niet zo. Eerlijk waar ze waren heel gastvrij. Geen kapsones, alleen Frank is afstandelijk en Bonnie komt over als een vrouw zonder zelfvertrouwen.
Heb er geen problemen mee hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar zal henk niet zo blij mee zijn
en een any keyquote:Op zondag 5 februari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft een paars stekkertje en mijn muis een groene...
Waar ben je dan allemaal mee bezig geweest lieverd?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Snaptnix het volgende:
Zo, hehe... Zal me eindelijk eens op 1 ding gaan richten en dat is Fok
Kijk hiernaast maar in de FBquote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar ben je dan allemaal mee bezig geweest lieverd?
Je impliceert met deze teskt dus dat je Henk.J ook een relnicht vindtquote:
Weer door het keukenraam naar de buren zitten glurenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Snaptnix het volgende:
Zo, hehe... Zal me eindelijk eens op 1 ding gaan richten en dat is Fok
Heb gekeken, maar zag niks bijzonders...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk hiernaast maar in de FB
Was een druk avondje... lol
Nop... kom eigelijk niet buiten dit forum op fokquote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
Jullie zijn toch ook niet actief in het digital corner forum he ??
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb gekeken, maar zag niks bijzonders...
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
Nee klopt... ben beetje dufjes vanavond. Moet ook een keer kunnen toch?quote:
Geluid deed ook heel raar... net of ze de volumeknop steeds heen en weer schovenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
Regie is weer lekker bezig geen pool en nu wel weer klojo's
Truste MissJ, droom nog maar ff lekker na over je voetbalmiddag in het HBBquote:
Soms, als ik weer eens over wat anders wil lachen .quote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
Het dubbele cap virus steekt weer opquote:
hahaha ja kan ik me voorstellen , die vragen die sommige mensen ook stellenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Soms, als ik weer eens over wat anders wil lachen .
Das waarquote:Op zondag 5 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee klopt... ben beetje dufjes vanavond. Moet ook een keer kunnen toch?
3 dagen de streams niet aangehad , ik denk ik cap er weer eens 1quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele cap virus steekt weer op
Dat zou spektakel zijn, vet coolquote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef henk.jansen het volgende:
Wachten ze op een cap van Viool haar blote reet daar?
[afbeelding]
Sommige antwoorden zijn nog erger.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
hahaha ja kan ik me voorstellen , die vragen die sommige mensen ook stellen![]()
Arme Odie... ik had hetzelfde ideequote:Op zondag 5 februari 2006 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
3 dagen de streams niet aangehad , ik denk ik cap er weer eens 1![]()
ja is waar ook domme vragen zijn er nietquote:
als dit zo doorgaat moeten we weer een poll gaan houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele cap virus steekt weer op
dan plaats ik die caps van monique onder de douche ook maar niet , zul jij wel weer sneller mee zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Arme Odie... ik had hetzelfde idee
mee eens, wel of geen caps in de scquote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
als dit zo doorgaat moeten we weer een poll haan houden.![]()
Plaats maar hoor... want die heb ik nietquote:Op zondag 5 februari 2006 23:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan plaats ik die caps van monique onder de douche ook maar niet , zul jij wel weer sneller mee zijn![]()
Wel caps, maar niet teveelquote:
Die discussie hebben we al gehad... en kwamen op: cap, maar cap met matequote:
Als die 2 dubbelcappers zich daarmee bezighoudenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gehad... en kwamen op: cap, maar cap met mate
Tineke de Nooij, nee toch zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 23:54 schreef newsman het volgende:
Ik hoorde dat Tineke de Nooij de Big Boss, zou worden, ze zouden dan vollgende week alleen maar barbecuen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef henk.jansen het volgende:
Wachten ze op een cap van Viool haar blote reet daar?
[afbeelding]
ik cap en plaats wanneer ik wilquote:Op zondag 5 februari 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gehad... en kwamen op: cap, maar cap met mate
Geen enkele marketingsoptie voor die Biostabiel wordt ongebruikt gelatenquote:
Totale cap anarchie.... relllleennnnn.... Deense caps in de fik stekenquote:
als het er teveel zijn openen we toch gewoon een extra CAP-topicquote:
Kan me daar wel iets bij voorstellen..... 1e 4 dagen Viool op de BBQ, de 3 volgende dagen Tinekequote:Op zondag 5 februari 2006 23:54 schreef newsman het volgende:
Ik hoorde dat Tineke de Nooij de Big Boss, zou worden, ze zouden dan vollgende week alleen maar barbecuen.
Maar gelukkig heeft die maar 9 vingers in de pap danquote:Op zondag 5 februari 2006 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen enkele marketingsoptie voor die Biostabiel wordt ongebruikt gelaten
idd jaquote:Op zondag 5 februari 2006 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Totale cap anarchie.... relllleennnnn.... Deense caps in de fik steken
Hier gaat dat spreekwoord van die 10 vogels en die hand ook niet opquote:Op zondag 5 februari 2006 23:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft die maar 9 vingers in de pap dan![]()
![]()
Hoe bedoel je?, ik lurk er regelmatig en kan soms niet laten er iets te postenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef newsman het volgende:
[..]
hee Cuall, heb je nog wat van dat Tanja topic gehoord![]()
![]()
Nee inderdaad, net mijn 5000ste post gemist die had ik willen bewaren voor mijn verjaardagquote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hier gaat dat spreekwoord van die 10 vogels en die hand ook niet op![]()
![]()
Nee, ik bedoel heb je nog last van die gasten gehad ?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?, ik lurk er regelmatig en kan soms niet laten er iets te posten![]()
Ik heb 49 posts geleden ook mijn 15.000e post gemistquote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee inderdaad, net mijn 5000ste post gemist die had ik willen bewaren voor mijn verjaardag![]()
Had je dan vandaag helemaal niet meer willen postenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee inderdaad, net mijn 5000ste post gemist die had ik willen bewaren voor mijn verjaardag![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb 49 posts geleden ook mijn 15.000e post gemist![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel heb je nog last van die gasten gehad ?![]()
Ik let er eingelijk nooit op hoeveel ik post, maakt me trouwens ook niks uit, tis maar een getalquote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
heeft er weer iemand onder mijn naam zitten postenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik leef nog...........maar er lopen soms rare vogels rond op een forum, helaas
![]()
Tegen Ferri in badje, kunnen toch geen bezwaren van komen?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
pas maar op anders komt er een poll![]()
Cuall moet blijvenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik leef nog...........maar er lopen soms rare vogels rond op een forum, helaas
![]()
Bij de mannen welquote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef Yolande het volgende:
[..]
Tegen Ferri in badje, kunnen toch geen bezwaren van komen?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog ruim 900 te gaan dan zit ik op de 20.000
Eigenlijk tot maandag op dinsdag niet neequote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had je dan vandaag helemaal niet meer willen posten![]()
Dan ben ik bij dat ie niet bewaard is gebleven tot je verjaardag, nu kan je gewoon doorpostenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk tot maandag op dinsdag niet nee![]()
Maar ik ben aan het werk als ik jarig wordt, lekker in een Smart zoenen met Yolande![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik let er ook niet echt op... het is dat ik net ff keek.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik let er eingelijk nooit op hoeveel ik post, maakt me trouwens ook niks uit, tis maar een getal
Even flink doorposten danquote:
John zal morgen wel kwaad zijn, heel de koelkast geplunderd.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
Viola wakker die gaat weer eten
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk tot maandag op dinsdag niet nee![]()
Maar ik ben aan het werk als ik jarig wordt, lekker in een Smart zoenen met Yolande![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon doorgaan het gaat om het plezier niet om het aantal postingsquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
:\'( :\'( ik heb er nog maar 1133 :\'( :\'(
Ja ja, die mensen heb je altijdquote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
heeft er weer iemand onder mijn naam zitten posten![]()
Ze gaan zo John wakker maken zeggen ze.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:09 schreef frizti het volgende:
Moeten Ferry en Bart geen superbowl gaan kijken?
Alsnog gefeli met je 15.000e post dan maarquote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
nog 69 dan zit ik op 6000quote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog ruim 900 te gaan dan zit ik op de 20.000
dat haal ik nooit, ik zit meer te lurken dan dat ik post, het zal me meevallen als ik aan het eind van HBB de 1250 haal. Maar maakt niet uit als ik het maar naar mijn zin heb.quote:
Watjequote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
:'( :'( ik heb er nog maar 1133 :'( :'(
nee zat te wachten op het moment suprême dat ze ECHT op d'r muil gingquote:Op maandag 6 februari 2006 00:12 schreef odie22 het volgende:
niemand fjool gecapt die bijna op d'r muil ging ?
Heb ik gemist, want ik was superbowl stream aan het opstarten.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:12 schreef odie22 het volgende:
alleen als ze op haar bek was gevallen.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:12 schreef odie22 het volgende:
Dank je wel schatquote:Op maandag 6 februari 2006 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alsnog gefeli met je 15.000e post dan maar![]()
Nog welquote:Op maandag 6 februari 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
Krijg nou wat bestaat dit topic ook nog
bij mij links bovenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:14 schreef newsman het volgende:
Welke stream kijken jullie, ik bedoel op welke stream is Viola ?
Ik bedoelde ook eigenlijk reeksquote:
Wat die krijgt klappen straks, ik ga haar klappenquote:
Nu op geen enkele... want ze is naar de wcquote:Op maandag 6 februari 2006 00:14 schreef newsman het volgende:
Welke stream kijken jullie, ik bedoel op welke stream is Viola ?
Slaap lekker regenwormquote:Op maandag 6 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot kijk maar weer en veel plezier met het voetbal
zeikwijfquote:Op maandag 6 februari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu op geen enkele... want ze is naar de wc
[afbeelding]
Slaap lekker Regenwormquote:Op maandag 6 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat die krijgt klappen straks, ik ga haar klappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot kijk wormpje, jij ook veel plezier als je superball gaat kijken en voor straks slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Dag Wormpjequote:Op maandag 6 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
ahhhhhhhhhhhhhhhh wees niet zo erg tegen haar, koetje moet ook haar 10 liter kwijtquote:Op maandag 6 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeikwijf
naar haar eigen gezeik aan het luisteren
Tot ziens..quote:Op maandag 6 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeikwijf
naar haar eigen gezeik aan het luisteren
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat die krijgt klappen straks, ik ga haar klappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker wormpjequote:Op maandag 6 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
sorry hoor maar ik vind Viola een kutwijfquote:Op maandag 6 februari 2006 00:19 schreef newsman het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhh wees niet zo erg tegen haar, koetje moet ook haar 10 liter kwijt![]()
Zeg, als we met vleeswaren gaan smijten, smijt dan met je eigenstequote:Op maandag 6 februari 2006 00:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik vind Viola een kutwijf
Je meent hetquote:Op maandag 6 februari 2006 00:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Doe nu niet zo naar, ze weet alles van geslachts ziektenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |