quote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan wilde je wel heeeel graag een ander toetsenbord![]()
Was je bezig met een cursus onderwater internetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer met een toetsenbord gedaan, volgende trip was naar de computerwinkel i.p.v. AH![]()
Als de aansluiting t zelfde is wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
Jij bijt je er in vast als een terrier, he ?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
msi 5169 , is atx1, toen kwam de P4 en die had atx2 voeding , mijn vraag was alleen of die nieuwe voedingen ook werken op die oude moederborden
ja wil graag oplossingquote:Op zondag 5 februari 2006 23:21 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bijt je er in vast als een terrier, he ?![]()
Als de aansluitingen hetzelfde zijn kan het, ze veranderen de aansluitingen zodat je niet de verkeerde spanning op je moederbord kan zettenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
msi 5169 , is atx1, toen kwam de P4 en die had atx2 voeding , mijn vraag was alleen of die nieuwe voedingen ook werken op die oude moederborden
dat was ons alternatieve suggestiequote:Op zondag 5 februari 2006 23:20 schreef odie22 het volgende:
ik plaats mijn vraag wel in de digi hoek![]()
Ben er mee gestopt toen de monitor erbij moestquote:Op zondag 5 februari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was je bezig met een cursus onderwater internetten.
En elke aansluiting is ook anders voor de verschillende onderdelen op het moederbord. Tegenwoordig ook met kleuren... goede zetquote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als de aansluitingen hetzelfde zijn kan het, ze veranderen de aansluitingen zodat je niet de verkeerde spanning op je moederbord kan zetten
Ik heb Henk's zijn zak niet eens gezien......quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo MissJ niks in het envelopje van henk gestopt.![]()
![]()
In een goede computerzaakquote:Op zondag 5 februari 2006 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je weet waar je die rommel kan vinden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt toen de monitor erbij moest![]()
Dat is een mooie opbrengst MissJ. Is dat inclusief de opbrengst voor shirtverkoop of alleen de entree enz...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef MissJ. het volgende:
985 euro opbrengst van de voetbalmiddag.
Maar ik heb jou wel gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb Henk's zijn zak niet eens gezien......![]()
is gewoon 20 pins , ik bestel er wel een paar , dan horen jullie de uitslag wel binnenkortquote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als de aansluitingen hetzelfde zijn kan het, ze veranderen de aansluitingen zodat je niet de verkeerde spanning op je moederbord kan zetten
Succes ermeequote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
is gewoon 20 pins , ik bestel er wel een paar , dan horen jullie de uitslag wel binnenkort![]()
die 2 aansluitingen ?????quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En elke aansluiting is ook anders voor de verschillende onderdelen op het moederbord. Tegenwoordig ook met kleuren... goede zet![]()
Agossiee........ errughquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb Henk's zijn zak niet eens gezien......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |