wb beroemde fok!-ster.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Bridget de nieuwe manager?
Hallo allemaal!!!![]()
Hoi MissJ. !quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Leuk verslag heb je geschreven, en ik heb genoten van je zoontje, volgens mij had hij de tijd van zijn leven. Zwaaien op camera.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekendquote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool was vroeger de snol van het gooi.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekend![]()
Dat is toch info die ik eigelijk niet hoef te wetenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekend![]()
ligt er aan wat je wil wetenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
zit hier trouwens iemand die wat weet van computer voedingen ?
Foutje: ik ga zelf dromenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen iemand, of ga je zelf... ?
In dat laatste geval: slaap lekker en bedankt voor alles!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
Yepquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederbordenquote:
dat kon ik ook nog net vinden op internetquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
odie computers worden meestal gevoed met stroom![]()
Aansluitingen zijn andersquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
Dat is een leuke ja... er zitten we heel veel verschillende connectoren aan de goede voedingen, die je niet gebruikt. Dus waarschijnlijk zijn die voor de oude moederborden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
meestal past die aansluiting niet. En als je wel een geschikte voeding zou kunnen vinden moet je eerst even goed nagaan wat er met die oude moederborden is gebeurd. Als ze al een opdonder hebben gehad door het opblazen van de oude voeding kun je het meestal wel vergeten omdat het moederbord dan waarschijnljik ook schade opgelopen heeft.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Moet je aan de hand van de aansluitingen op je moederbord zoeken naar een voedingquote:
jij had er toch verstand van ??quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet je aan de hand van de aansluitingen op je moederbord zoeken naar een voeding![]()
Wel met een anti statische mat en armband werkenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet je aan de hand van de aansluitingen op je moederbord zoeken naar een voeding![]()
pc's zijn goed , ik had die voedingen effe nodig voor andere computers , maar moet natuurlijk wel weer eens een nieuwe inquote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
meestal past die aansluiting niet. En als je wel een geschikte voeding zou kunnen vinden moet je eerst even goed nagaan wat er met die oude moederborden is gebeurd. Als ze al een opdonder hebben gehad door het opblazen van de oude voeding kun je het meestal wel vergeten omdat het moederbord dan waarschijnljik ook schade opgelopen heeft.
En nu maar hopen dat die haai in de buurt isquote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Bye bye Thalita, kijk een walvis, onee tis Viool![]()
Henk het is beter als je je computer ff een kwartiertje in het water legt.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel met een anti statische mat en armband werken
Het insteekslot van mijn Pentium II 400 was finaal doorgebrand, omdat door een biosflash er foute waarden stonden voor de voedingswaarde. Moederbord overleden, maar de processor deed het nog primaquote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
meestal past die aansluiting niet. En als je wel een geschikte voeding zou kunnen vinden moet je eerst even goed nagaan wat er met die oude moederborden is gebeurd. Als ze al een opdonder hebben gehad door het opblazen van de oude voeding kun je het meestal wel vergeten omdat het moederbord dan waarschijnljik ook schade opgelopen heeft.
Ja maar ja maar, ik kan toch hier niet zien wat voor een moederbord je hebtquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef newsman het volgende:
[..]
Henk het is beter als je je computer ff een kwartiertje in het water legt.
Leuk zeg... dat is mooi als je zo jong al weet wat je wil gaan doen. En ik hoop dat hij langer leeft dan Willemquote:Op zondag 5 februari 2006 23:14 schreef MissJ. het volgende:
Hahai, ja MissJ. had een leuke middag, en ja mijn zoon wil later bij de tv werken, wat een jong he. Je had hem moeten horen toen die de studio zag. De ene uitroep van enthousiasme na de andere. Al vanaf dat die kon lopen is die gefascineerd door televisiepresentatoren....toen die heel klein was keek die bijvoorbeeld naar het rad van fortuin. Moest ik verplicht meekijken, hij wees als dreumes van 1 jaar oud al de bordjes aan die Leontien moest omdraaien.
Ja mijn zoon is gedoemd om de nieuwe Willem Ruis te worden.
dan ff goed typenummer noteren en is rondsnuffelen op een PC-Hobbybeurs. En pas als je een vervanger hebt de oude voeding wegdoenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
pc's zijn goed , ik had die voedingen effe nodig voor andere computers , maar moet natuurlijk wel weer eens een nieuwe in![]()
Heb ik wel een keer met een toetsenbord gedaan, volgende trip was naar de computerwinkel i.p.v. AHquote:Op zondag 5 februari 2006 23:15 schreef newsman het volgende:
[..]
Henk het is beter als je je computer ff een kwartiertje in het water legt.
Zo MissJ niks in het envelopje van henk gestopt.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef MissJ. het volgende:
985 euro opbrengst van de voetbalmiddag.
Dan wilde je wel heeeel graag een ander toetsenbordquote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer met een toetsenbord gedaan, volgende trip was naar de computerwinkel i.p.v. AH![]()
msi 5169 , is atx1, toen kwam de P4 en die had atx2 voeding , mijn vraag was alleen of die nieuwe voedingen ook werken op die oude moederbordenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik kan toch hier niet zien wat voor een moederbord je hebt![]()
![]()
Als je een atx kast hebt met een atx moederbord zal het wel gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |