wb beroemde fok!-ster.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Bridget de nieuwe manager?
Hallo allemaal!!!![]()
Hoi MissJ. !quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Leuk verslag heb je geschreven, en ik heb genoten van je zoontje, volgens mij had hij de tijd van zijn leven. Zwaaien op camera.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekendquote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool was vroeger de snol van het gooi.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekend![]()
Dat is toch info die ik eigelijk niet hoef te wetenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekend![]()
ligt er aan wat je wil wetenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
zit hier trouwens iemand die wat weet van computer voedingen ?
Foutje: ik ga zelf dromenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen iemand, of ga je zelf... ?
In dat laatste geval: slaap lekker en bedankt voor alles!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
Yepquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederbordenquote:
dat kon ik ook nog net vinden op internetquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
odie computers worden meestal gevoed met stroom![]()
Aansluitingen zijn andersquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
Dat is een leuke ja... er zitten we heel veel verschillende connectoren aan de goede voedingen, die je niet gebruikt. Dus waarschijnlijk zijn die voor de oude moederborden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
odie computers worden meestal gevoed met stroom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |