quote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan wilde je wel heeeel graag een ander toetsenbord![]()
Was je bezig met een cursus onderwater internetten.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer met een toetsenbord gedaan, volgende trip was naar de computerwinkel i.p.v. AH![]()
Als de aansluiting t zelfde is wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
Jij bijt je er in vast als een terrier, he ?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
msi 5169 , is atx1, toen kwam de P4 en die had atx2 voeding , mijn vraag was alleen of die nieuwe voedingen ook werken op die oude moederborden
ja wil graag oplossingquote:Op zondag 5 februari 2006 23:21 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bijt je er in vast als een terrier, he ?![]()
Als de aansluitingen hetzelfde zijn kan het, ze veranderen de aansluitingen zodat je niet de verkeerde spanning op je moederbord kan zettenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
msi 5169 , is atx1, toen kwam de P4 en die had atx2 voeding , mijn vraag was alleen of die nieuwe voedingen ook werken op die oude moederborden
dat was ons alternatieve suggestiequote:Op zondag 5 februari 2006 23:20 schreef odie22 het volgende:
ik plaats mijn vraag wel in de digi hoek![]()
Ben er mee gestopt toen de monitor erbij moestquote:Op zondag 5 februari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was je bezig met een cursus onderwater internetten.
En elke aansluiting is ook anders voor de verschillende onderdelen op het moederbord. Tegenwoordig ook met kleuren... goede zetquote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als de aansluitingen hetzelfde zijn kan het, ze veranderen de aansluitingen zodat je niet de verkeerde spanning op je moederbord kan zetten
Ik heb Henk's zijn zak niet eens gezien......quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo MissJ niks in het envelopje van henk gestopt.![]()
![]()
In een goede computerzaakquote:Op zondag 5 februari 2006 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je weet waar je die rommel kan vinden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt toen de monitor erbij moest![]()
Dat is een mooie opbrengst MissJ. Is dat inclusief de opbrengst voor shirtverkoop of alleen de entree enz...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef MissJ. het volgende:
985 euro opbrengst van de voetbalmiddag.
Maar ik heb jou wel gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb Henk's zijn zak niet eens gezien......![]()
is gewoon 20 pins , ik bestel er wel een paar , dan horen jullie de uitslag wel binnenkortquote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als de aansluitingen hetzelfde zijn kan het, ze veranderen de aansluitingen zodat je niet de verkeerde spanning op je moederbord kan zetten
Succes ermeequote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
is gewoon 20 pins , ik bestel er wel een paar , dan horen jullie de uitslag wel binnenkort![]()
die 2 aansluitingen ?????quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En elke aansluiting is ook anders voor de verschillende onderdelen op het moederbord. Tegenwoordig ook met kleuren... goede zet![]()
Agossiee........ errughquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En verder gaat alles goed met je?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef newsman het volgende:
Pipo vraagt aan Mamaloe, waar ben je, Mamaloe zegt: "ik ben naar Klukkluk".
Op een pc beurs die door het hele land gehouden worden, hebben ze zat van dat spulquote:
Nee, alle... bij de nieuwe moederborden dan. Zoals voor de printer, muis, toetsenbord enz.quote:
oh dat , dat is er al een jaartje of 8 hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, alle... bij de nieuwe moederborden dan. Zoals voor de printer, muis, toetsenbord enz.
Met mij prima zo vrij als een Viola in een glas water.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En verder gaat alles goed met je?
was antwoord op de vraag waar je een anti statische mat en armband kan vindenquote:
Zoiets ja... maar ik zei alleen dat ik dat een hele goede oplossing vondquote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dat , dat is er al een jaartje of 8 hoor![]()
Precies zoals ze op de streams overkomen dusquote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
M-A dat was totaal met shirts mee. Ik dacht dat we nu ook voor de drankjes moesten betalen maar dat was dus niet zo. Eerlijk waar ze waren heel gastvrij. Geen kapsones, alleen Frank is afstandelijk en Bonnie komt over als een vrouw zonder zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt toen de monitor erbij moest![]()
Daar zal henk niet zo blij mee zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
ja en vooral dat ze de stekkers gewoon allemaal grijs makenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoiets ja... maar ik zei alleen dat ik dat een hele goede oplossing vond
Mijn toetsenbord heeft een paars stekkertje en mijn muis een groene...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en vooral dat ze de stekkers gewoon allemaal grijs maken![]()
Whahahahaha... save the seabertquote:Op zondag 5 februari 2006 23:32 schreef doka het volgende:
[..]
Nu moet Leni 't Hart wel in actie komen
Das 2dehandsquote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Op een pc beurs die door het hele land gehouden worden, hebben ze zat van dat spul![]()
Kan me wel voorstellen wat je zegt. Die indruk komt ook duidelijk op de streams over.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
M-A dat was totaal met shirts mee. Ik dacht dat we nu ook voor de drankjes moesten betalen maar dat was dus niet zo. Eerlijk waar ze waren heel gastvrij. Geen kapsones, alleen Frank is afstandelijk en Bonnie komt over als een vrouw zonder zelfvertrouwen.
Heb er geen problemen mee hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar zal henk niet zo blij mee zijn
en een any keyquote:Op zondag 5 februari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft een paars stekkertje en mijn muis een groene...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |