En verder gaat alles goed met je?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:26 schreef newsman het volgende:
Pipo vraagt aan Mamaloe, waar ben je, Mamaloe zegt: "ik ben naar Klukkluk".
Op een pc beurs die door het hele land gehouden worden, hebben ze zat van dat spulquote:
Nee, alle... bij de nieuwe moederborden dan. Zoals voor de printer, muis, toetsenbord enz.quote:
oh dat , dat is er al een jaartje of 8 hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, alle... bij de nieuwe moederborden dan. Zoals voor de printer, muis, toetsenbord enz.
Met mij prima zo vrij als een Viola in een glas water.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En verder gaat alles goed met je?
was antwoord op de vraag waar je een anti statische mat en armband kan vindenquote:
Zoiets ja... maar ik zei alleen dat ik dat een hele goede oplossing vondquote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dat , dat is er al een jaartje of 8 hoor![]()
Precies zoals ze op de streams overkomen dusquote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
M-A dat was totaal met shirts mee. Ik dacht dat we nu ook voor de drankjes moesten betalen maar dat was dus niet zo. Eerlijk waar ze waren heel gastvrij. Geen kapsones, alleen Frank is afstandelijk en Bonnie komt over als een vrouw zonder zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt toen de monitor erbij moest![]()
Daar zal henk niet zo blij mee zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb Henk's zijn zak niet eens gezien......![]()
ja en vooral dat ze de stekkers gewoon allemaal grijs makenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoiets ja... maar ik zei alleen dat ik dat een hele goede oplossing vond
Mijn toetsenbord heeft een paars stekkertje en mijn muis een groene...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en vooral dat ze de stekkers gewoon allemaal grijs maken![]()
Whahahahaha... save the seabertquote:Op zondag 5 februari 2006 23:32 schreef doka het volgende:
[..]
Nu moet Leni 't Hart wel in actie komen
Das 2dehandsquote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Op een pc beurs die door het hele land gehouden worden, hebben ze zat van dat spul![]()
Kan me wel voorstellen wat je zegt. Die indruk komt ook duidelijk op de streams over.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
M-A dat was totaal met shirts mee. Ik dacht dat we nu ook voor de drankjes moesten betalen maar dat was dus niet zo. Eerlijk waar ze waren heel gastvrij. Geen kapsones, alleen Frank is afstandelijk en Bonnie komt over als een vrouw zonder zelfvertrouwen.
Heb er geen problemen mee hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar zal henk niet zo blij mee zijn
en een any keyquote:Op zondag 5 februari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft een paars stekkertje en mijn muis een groene...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |