Hoe bedoel je?, ik lurk er regelmatig en kan soms niet laten er iets te postenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef newsman het volgende:
[..]
hee Cuall, heb je nog wat van dat Tanja topic gehoord![]()
![]()
Nee inderdaad, net mijn 5000ste post gemist die had ik willen bewaren voor mijn verjaardagquote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hier gaat dat spreekwoord van die 10 vogels en die hand ook niet op![]()
![]()
Nee, ik bedoel heb je nog last van die gasten gehad ?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?, ik lurk er regelmatig en kan soms niet laten er iets te posten![]()
Ik heb 49 posts geleden ook mijn 15.000e post gemistquote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee inderdaad, net mijn 5000ste post gemist die had ik willen bewaren voor mijn verjaardag![]()
Had je dan vandaag helemaal niet meer willen postenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee inderdaad, net mijn 5000ste post gemist die had ik willen bewaren voor mijn verjaardag![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb 49 posts geleden ook mijn 15.000e post gemist![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel heb je nog last van die gasten gehad ?![]()
Ik let er eingelijk nooit op hoeveel ik post, maakt me trouwens ook niks uit, tis maar een getalquote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb 49 posts geleden ook mijn 15.000e post gemist![]()
heeft er weer iemand onder mijn naam zitten postenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik leef nog...........maar er lopen soms rare vogels rond op een forum, helaas
![]()
Tegen Ferri in badje, kunnen toch geen bezwaren van komen?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
pas maar op anders komt er een poll![]()
Cuall moet blijvenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik leef nog...........maar er lopen soms rare vogels rond op een forum, helaas
![]()
Bij de mannen welquote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef Yolande het volgende:
[..]
Tegen Ferri in badje, kunnen toch geen bezwaren van komen?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog ruim 900 te gaan dan zit ik op de 20.000
Eigenlijk tot maandag op dinsdag niet neequote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had je dan vandaag helemaal niet meer willen posten![]()
Dan ben ik bij dat ie niet bewaard is gebleven tot je verjaardag, nu kan je gewoon doorpostenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk tot maandag op dinsdag niet nee![]()
Maar ik ben aan het werk als ik jarig wordt, lekker in een Smart zoenen met Yolande![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik let er ook niet echt op... het is dat ik net ff keek.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik let er eingelijk nooit op hoeveel ik post, maakt me trouwens ook niks uit, tis maar een getal
Even flink doorposten danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |