Waar ben je dan allemaal mee bezig geweest lieverd?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Snaptnix het volgende:
Zo, hehe... Zal me eindelijk eens op 1 ding gaan richten en dat is Fok
Kijk hiernaast maar in de FBquote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar ben je dan allemaal mee bezig geweest lieverd?
Je impliceert met deze teskt dus dat je Henk.J ook een relnicht vindtquote:
Weer door het keukenraam naar de buren zitten glurenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:35 schreef Snaptnix het volgende:
Zo, hehe... Zal me eindelijk eens op 1 ding gaan richten en dat is Fok
Heb gekeken, maar zag niks bijzonders...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk hiernaast maar in de FB
Was een druk avondje... lol
Nop... kom eigelijk niet buiten dit forum op fokquote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
Jullie zijn toch ook niet actief in het digital corner forum he ??
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb gekeken, maar zag niks bijzonders...
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
Nee klopt... ben beetje dufjes vanavond. Moet ook een keer kunnen toch?quote:
Geluid deed ook heel raar... net of ze de volumeknop steeds heen en weer schovenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
Regie is weer lekker bezig geen pool en nu wel weer klojo's
Truste MissJ, droom nog maar ff lekker na over je voetbalmiddag in het HBBquote:
Soms, als ik weer eens over wat anders wil lachen .quote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
Het dubbele cap virus steekt weer opquote:
hahaha ja kan ik me voorstellen , die vragen die sommige mensen ook stellenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Soms, als ik weer eens over wat anders wil lachen .
Das waarquote:Op zondag 5 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee klopt... ben beetje dufjes vanavond. Moet ook een keer kunnen toch?
3 dagen de streams niet aangehad , ik denk ik cap er weer eens 1quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele cap virus steekt weer op
Dat zou spektakel zijn, vet coolquote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef henk.jansen het volgende:
Wachten ze op een cap van Viool haar blote reet daar?
[afbeelding]
Sommige antwoorden zijn nog erger.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
hahaha ja kan ik me voorstellen , die vragen die sommige mensen ook stellen![]()
Arme Odie... ik had hetzelfde ideequote:Op zondag 5 februari 2006 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
3 dagen de streams niet aangehad , ik denk ik cap er weer eens 1![]()
ja is waar ook domme vragen zijn er nietquote:
als dit zo doorgaat moeten we weer een poll gaan houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele cap virus steekt weer op
dan plaats ik die caps van monique onder de douche ook maar niet , zul jij wel weer sneller mee zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Arme Odie... ik had hetzelfde idee
mee eens, wel of geen caps in de scquote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
als dit zo doorgaat moeten we weer een poll haan houden.![]()
Plaats maar hoor... want die heb ik nietquote:Op zondag 5 februari 2006 23:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan plaats ik die caps van monique onder de douche ook maar niet , zul jij wel weer sneller mee zijn![]()
Wel caps, maar niet teveelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |