Gefixed zie ik... door een geweldig modjequote:
En Viola op feestjes maar opsnijen dat haar filmcarriere zo lekker loopt!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
En Viola op feestjes maar opsnijen dat haar filmcarriere zo lekker loopt!![]()
FF checken... jep, ik ben een man... dus eenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
Goedeavond iedereenvoor de mannen en
voor de vrouwen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
Hallo Yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
voor de vrouwen.
Wist ik, maar ik neem graag het zekere voor het onzekere...quote:
Hoi Yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
deja vú ?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
En Viola op feestjes maar opsnijen dat haar filmcarriere zo lekker loopt!![]()
Hoi Yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
hallo yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Yolande het volgende:
voor de vrouwen.
Past die mooi op Fok erbij... tussen de idiotenquote:
voor de vrouwen.
Nee hoor, ik heb het op feestjes nooit over Viola's filmcarriere!quote:
Was een vaag verhaal jaquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik begrijp het verhaal van Ferrie ff niet helemaal...
Iets over dat Viola Mervin King zag zoenen met een vrouw... wat niet zijn vrouw was maar de beste vriendin van zijn vrouw
40 idioten kijken naar de streams en één zit er in het Hotelquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Past die mooi op Fok erbij... tussen de idioten
Kan ook gewoon aan je persoonlijkheid liggenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het op feestjes nooit over Viola's filmcarriere!
Zou ik dáárom nooit meer uitgenodigd worden![]()
Ja, zo was het inderdaad ja... die Viola ook hè... echt het tact van een lode deurquote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was een vaag verhaal ja![]()
Viool ging er op af en zei \"wat leuk dat je je vrouw hebt meegenomen\", die man probeerde uit te leggen dat het de beste vriendin van zijn vrouw was, maar Viooltje tetterde maar door en bleef doen alsof het zijn vrouw was. De vent schaamde zich dood en probeerde haar vervolgens te negeren :\')
Ferri en Bart hadden het ook nog over vanochtend over de mannen die de toiletten kwam brengen, één van die kerels zou vroeger met Viool getongd hebben![]()
Viool was vroeger de snol van het gooi.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
...
Ferri en Bart hadden het ook nog over vanochtend over de mannen die de toiletten kwam brengen, één van die kerels zou vroeger met Viool getongd hebben![]()
quote:
Laat ons maar weer alleenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool was vroeger is de snol van het gooi.
Zeg je dat nou tegen iemand, of ga je zelf... ?quote:
Hoiiii Miss... was het leuk vanmiddag?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Bridget de nieuwe manager?
Hallo allemaal!!!![]()
Heeft ze het ver gebracht van snol tot matrasquote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool was vroeger de snol van het gooi.
wb beroemde fok!-ster.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Hoi MissJ. !quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Leuk verslag heb je geschreven, en ik heb genoten van je zoontje, volgens mij had hij de tijd van zijn leven. Zwaaien op camera.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef MissJ. het volgende:
Hallo allemaal!!!![]()
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekendquote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool was vroeger de snol van het gooi.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekend![]()
Dat is toch info die ik eigelijk niet hoef te wetenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Viool, heeft alle geslachtsziektes gehad die je maar kan bedenken, daar stond ze om bekend![]()
ligt er aan wat je wil wetenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
zit hier trouwens iemand die wat weet van computer voedingen ?
Foutje: ik ga zelf dromenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen iemand, of ga je zelf... ?
In dat laatste geval: slaap lekker en bedankt voor alles!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
Yepquote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef odie22 het volgende:
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederbordenquote:
dat kon ik ook nog net vinden op internetquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
odie computers worden meestal gevoed met stroom![]()
Aansluitingen zijn andersquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
Dat is een leuke ja... er zitten we heel veel verschillende connectoren aan de goede voedingen, die je niet gebruikt. Dus waarschijnlijk zijn die voor de oude moederborden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb nog een paar ATX voedingen nodig , een van de eerste modellen , ik wil weten of die nieuwe gewoon ook werken met die oude modellen moederborden
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
iedereen....
odie computers worden meestal gevoed met stroom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |