quote:
quote:
quote:
Hallo allemaal... wat een warm welkom weer zegquote:
Ik ben blond, dus ik snap het niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef demins het volgende:
[..]
Member 2 kan registratie niet bevestigen!
Heej! lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef demins het volgende:
[..]
Member 2 kan registratie niet bevestigen!
Ik ben er... en waar zijjn de andere 39 idioten?quote:
Hey Lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... wat een warm welkom weer zeg![]()
![]()
Hé Beertjequote:
Waar héb je het over?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
ik kan alles zien hoor, ook alle linkjes
![]()
Zeg dan meteen dat je mijn eigen domein bedoelt.quote:
Hey Talithaquote:Op zondag 5 februari 2006 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Beertje![]()
ben blijven hangen bij hut 5, morgen weer verder
Ik wou het stil houden omdat het nog in aanbouw is, dacht ik...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat je mijn eigen domein bedoelt.
Slaap lekker Bongquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik was even aan het gamen maar ik ga nu HvN kijken en dan Reportage dus even wat rustiger dan anders
Was niet zoveel aanwezig vanavond maar dat komt morgen wel weer goed
Ik ga daarna nl.Dus dit is alvast een welterustbericht
Bye bye![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik was even aan het gamen maar ik ga nu HvN kijken en dan Reportage dus even wat rustiger dan anders
Bye bye![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Bye bye![]()
Slaap lekker Bongquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Bye bye![]()
Nah, is niet in aanbouw... is gewoon oude shit en eigenlijk nauwelijk in gebruik.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wou het stil houden omdat het nog in aanbouw is, dacht ik...![]()
Slaap lekker straks Bongetjequote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Bye bye![]()
Ben jij zo wanhopigquote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
Viola in bad kom op regie laat maar eens wat zien.
Dus ik was bijna lid van een baggerforum?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Nah, is niet in aanbouw... is gewoon oude shit en eigenlijk nauwelijk in gebruik.
Wou een eigen blog beginnen maar mis eigenlijk inspiratie.
Forum was alleen een testje voor een kennis.
Ja, dus wie is er nu blond?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dus ik was bijna lid van een baggerforum?![]()
Dan moet je ff naar dat huis gaan en het heel hard schreeuwen dat je Viool in der string hebt gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee helemaal niet maar ik heb zin om te rellen.
En niemand wilde er naar kijken..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef newsman het volgende:
Ik zie in de toekomst een eenzame rol in een prono film voor Viola, geen enkele andere acteur, wilde eronder liggen.
Innig zoenen met een andere vrouwquote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik begrijp het verhaal van Ferrie ff niet helemaal...
Iets over dat Viola Mervin King zag zoenen met een vrouw... wat niet zijn vrouw was maar de beste vriendin van zijn vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |