Is het nu al.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef newsman het volgende:
Kan nog een heel spektakel worden met Voila
of een disco-avondquote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Shit dat is jammer wordt tijd voor een bingoavond
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef newsman het volgende:
Hollandse avond , Viola gaat 14 kilo boerenkool met worst eten.
Dáár heb ik wel 60 euro voor over!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef newsman het volgende:
Hollandse avond , Viola gaat 14 kilo boerenkool met worst eten.
Ik heb al een paar opties van Miss Piggy, morgen ga ik zoeken naar een geschikte foto van Viola om er een mooie fake van te makenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien heb je aan deze iets??
miss piggy
Misschien denkt ze dan dat Jensen erachter zit.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is het nu al.
Fok-kers pesten Viola HBB uit![]()
![]()
Het valt mee maar het is wel gek dat de prijs verdubbeld wordt.quote:
Dan zing ik het welquote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat de gasten een spreekverbod gaan krijgen over stringgate.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmmm, dan ga ik je misschien binnenkort iets vragen...
Waarschuwing, NIET KLIKKEN !!!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb al een paar opties van Miss Piggy, morgen ga ik zoeken naar een geschikte foto van Viola om er een mooie fake van te maken![]()
![]()
zoals bij die arme ganzen gebeurt.....Hop,trechter erin en stouwen maarquote:Op zondag 5 februari 2006 22:11 schreef demins het volgende:
[..]
Dáár heb ik wel 60 euro voor over!![]()
En dan wil ik nog wel helpen om het er in te storten ook!
Okeeeeeeeequote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb al een paar opties van Miss Piggy, morgen ga ik zoeken naar een geschikte foto van Viola om er een mooie fake van te maken![]()
![]()
Volgens mij zit er ene Frizti achter, één van die 40 idioten die naar streams kijkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dan dat Jensen erachter zit.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ene Frizti achter, één van die 40 idioten die naar streams kijkt.
Oei, da's niet zo makkelijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
, moet er ééntje zonder zonnebril zijn
![]()
Heb hem opgeslagen hoor A-en-Mquote:Op zondag 5 februari 2006 22:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Okeeeeeeee
Op die link die ik net gaf staat ook nog een hele leuke Miss piggy
[afbeelding]
[..]
Volgens mij zit er ene Frizti achter, één van die 40 idioten die naar streams kijkt.
Ik heb inmiddels aardig wat op mijn hd staan hoor, elke keer als er een cap voorbij komt met een duidelijke gezichtsuitdrukking, sla ik die altijd opquote:
ikkequote:Op zondag 5 februari 2006 22:20 schreef Ines.B het volgende:
Wie heeft voor mij de url van de weblog van Frank?
[..]
http://www.at5blog.nl/awickquote:Op zondag 5 februari 2006 22:20 schreef Ines.B het volgende:
Wie heeft voor mij de url van de weblog van Frank?
Ben je niet bang voor computerschade met al die Viola-caps ?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels aardig wat op mijn hd staan hoor, elke keer als er een cap voorbij komt met een duidelijke gezichtsuitdrukking, sla ik die altijd op![]()
......van BB5 had ik 3 gig aan afbeeldingen op mijn HD staan![]()
Hey Wormpjequote:Op zondag 5 februari 2006 22:04 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedeavond
Viola in the house.![]()
Heeft ze nog iets vertelt over stringgate?![]()
Ter compensatie staan er ook véél John capsquote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor computerschade met al die Viola-caps ?![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:
wb.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
FBquote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]