En heb je nog goede tips voor ons?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef pos het volgende:
Hier ook al weer geboekt voor Kos-stad, wordt de 4de keer.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En heb je nog goede tips voor ons?
De barretjes in de grote barstreet zijn echt meer dan genoeg om een ruime week lang toffe uitgaansavonden te beleven. Het is niet extreem groot, maar daarom is het juist ook wel weer leuk dat je veel mensen meerdere keren tegen komt. Ik ben vorig jaar 12 dagen op Kos geweest en we zijn nooit in 1 van de 2 disco's geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef kevin85 het volgende:
Wij, ik en mn vrienden, zijn ook van plan deze zomer naar Kos af te reizen?
Ik heb gehoord dat er qua uitgaan veel barretjes zijn en weinig discotheken?
Nu trekken die massale discotheken mij niet heel erg, maar is het een beetje goed uitgaan in die barren daar?
Is het leven er verder erg duur?
Op kos moet je vooral het strand en de barstreet hebben gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Annemiek78 het volgende:
Op 18 mei vliegen wij naar Kos. We zitten in Hotel Triton (Lekker centraal dus!!)
Dit is voor ons de eerste keer naar Griekenland.
Wie heeft er tips. Wat MOETEN we gewoon gezien hebben op Kos?
Wil ook wel lekker luieren aan het strand, maar wil toch ook wel wat van het eiland
gezien hebben.
Uit het vorige Kos topic:quote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Annemiek78 het volgende:
Op 18 mei vliegen wij naar Kos. We zitten in Hotel Triton (Lekker centraal dus!!)
Wil ook wel lekker luieren aan het strand, maar wil toch ook wel wat van het eiland
gezien hebben.
Jammer genoeg zijn er in de loop der jaren al heel wat goede eettentjes en taverna's gesloten. Ik ga dit jaar voor de 10e keer naar Kos-stad en heb de afgelopen paar jaar heel wat taverna's en eettentjes bezocht. Mijn top 3:quote:Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef Martijn_77 het volgende:
En als CUL Mod ben ik naturlijk ook benieuwd naar goede eettentjes
Ik ben zelf al naar 2 griekse eilanden op vakantie geweest. Lefkas (ook wel Lefkada genoemd) en Corfu. 1 keer in het najaar en 1 keer in het voorjaar. Allebei de keren in een appartement MET ZWEMBAD en bij de ZEE!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Annemiek78 het volgende:
gezien hebben.
Wanneer ga jij, Pos???quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef pos het volgende:
Hier ook al weer geboekt voor Kos-stad, wordt de 4de keer.
Mwah uitgaan was maar matig hoor op Kos, doe mij maar Marmaris met al die openlucht toko's. Meur je ook niet zo naar rook aan het einde van de avondquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:17 schreef Maeslant het volgende:
Nou ik ga ook naar Kos.
Maar het is het uitgaan net zo goed als in Marmaris en Alanya. Ik vond Marmaris echt super kick, ook Alanya was goed te doen. Een openluchtdiscotheek waar je je ochtend kan afsluiten enz.
Is Kos ook zo uitgebreid. Heb al even lopen zoeken, maar pics pics pics !!
psssst:quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga begin september met mijn vrienden, is er dan nog wel voldoende te beleven qua uitgaan?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
psssst:
http://forum.fok.nl/topic/844288
Ik ga in September, birdsongquote:
me too, maar zoals ik eerder vroeg, is er qua stappen dan nog genoeg te doen?quote:
Hehe, ben gisteren weer thuisgekomen. Ga in september ook nog twee weekjes! welke data precies?quote:
plenty!! En gelukkg niet zo druk als juli en augustus, da's geen stappen meer te noemen! Ik noem dat stilstaan in een bar!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
me too, maar zoals ik eerder vroeg, is er qua stappen dan nog genoeg te doen?
quote:Op maandag 24 april 2006 18:32 schreef birdsong het volgende:
[..]
plenty!! En gelukkg niet zo druk als juli en augustus, da's geen stappen meer te noemen! Ik noem dat stilstaan in een bar!
Ik ben jaloers, moet nog een tijdje wachtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:22 schreef Annemiek78 het volgende:
@speknek: Mooie foto's echt geweldig!
Vannacht vliegen we! Heb er enorm veel zin in! Heerlijk zon, zee, strand en niet te vergeten de heerlijke griekse keuken! De koffer staat al gepakt, nog wat laatste rommeltjes vannacht voor vertrek erbij en laat die vlieger maar opstijgen!!
Ik niet zo snel , denk ik...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:09 schreef NY_Giant het volgende:
Het is alweer een paar jaar geleden, maar ik vond Kos ook geweldig. Ik zal er vast nog wel eens komen.
Het was echt een perfect hotel netjes verzorgd goede ligging en een goed ontbijt buffet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:31 schreef mamaloutje het volgende:
Hoi Annemiek,
Ik ben benieuwd wat je vond van hotel Triton, wij hebben geboekt voor deze zomer.
Groet,
Mamaloutje
Of het hotel is net gerenoveerd of het is totaal nieuw maar het ziet er idd erg nieuw uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:35 schreef mamaloutje het volgende:
Das een snelle reactie! Had het idee dat het hotel aan een heeeeeeel drukke weg ligt (lawaai)... Ziet er op de foto's trouwens ook heel mooi uit, net gerenoveerd?
Nederlanders en wat Engelsen er zatten vooral wat oudere stellen. Maar ja dat zou ook aan de tijd van het jaar gelegen kunnen hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:52 schreef mamaloutje het volgende:
Wat voor types mensen komen in dit hotel? We hebben een keer meegemaakt op Rhodos dat er allemaal Russen, Roemenen, Polen en Bulgaren in ons hotel zaten. Beetje sjacherijnige uitstraling.
Hebben alleen logies ontbijt geboekt gehad. En het ontbijt buffet was goed te doen en als je in het zelfde restaurant (onder het hotel zie oook foto) s'avonds zou moeten eten lijkt mij dat geen straf. Maar het heeft wel een keuken die op meer op de Italiaanse troer is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:52 schreef mamaloutje het volgende:
Heb je trouwens naast het ontbijt buffet nog 's avonds in het hotel gegeten? We hebben wel HP geboekt maar zijn zeker ook van plan in de stad te eten.
Het strand aan de overkant stelt niet echt veel voor. Wij zijn ook altijd naar het andere strand aan de andere kant van de haven gelopen. Daar kende wiji ook via vrienden de eigenaar van een strandtent en daar zijn wij ook altijd naar toe geweest. Strand is daar ook breder enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:14 schreef mamaloutje het volgende:
En het strand is tegenover het hotel? De weg over en.... voila? Het lijkt op de foto's niet erg groot, maar das ook niet nodig natuurlijk. Lijkt me wel relaxed zo dicht bij de zee en het centrum!
Zal morgen aan Annemiek vragen maar die had volgens mij wel ergens een recensie gevondenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:14 schreef mamaloutje het volgende:
't Is trouwens leuk om te lezen dat het hotel zo goed is, had nog op vakantiereiswijzer gekeken maar daar staat geen enkele recensie.
Begin Augustusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:28 schreef RelaxedM het volgende:
Zijn er nog mensen die ook eind juli naar Kos gaan?
Ja vorig jaar ben ik hier geweest, van 01-08 tot 15-08quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:18 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Ik ga 13 juli naar kosta palace...
heb er goede maar ook slechte verhalen over gehoord..
hier iemand die er ooit is geweest of er deze zomer heen gaat?
Oh kijk gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef Riiennus het volgende:
Heee iedereen...
ik ga dit jaar voor het 6e jaar naar kos, en het bevalt me nog steeds erg goed..
Ik ga 27 juli t/m 17 augustus..
ik heb er super veel zin in.. en ik ben samen met mn kosvriendinnen alvast aan het aftellen..
Groetjes Rienke
Ik ga de 9e.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:28 schreef RelaxedM het volgende:
Zijn er nog mensen die ook eind juli naar Kos gaan?
Ik ga zondagquote:Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef pos het volgende:
Kan bijna niet wachten....September lijkt nog zo ver weg
Heerlijkquote:
Foto's?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef Caroline_88 het volgende:
Ik ben net terug uit Kos! (sinds zondag)
Het was de eerste keer, maar het beviel me erg goed!We zitten er nu al aan te denken om volgend jaar weer te gaan
![]()
Laat ff weten hoe het was in Fantasia, ik ga er de 25e naartoequote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef Samk het volgende:
Ik vertrek vanacht naar Kos. Lekker goedkoop last-minuteZit in appartement Fantasia hoop dat het wat is!
Hey! Dan vertrek ik dus ook, wij gaan via Amsterdam. Maar ik heb nog geen idee hoelaat ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef thaeastwood het volgende:
Ik vertrek de 25ste naar Kos. Weekje maar , maar heb er toch erg veel zin in. Wat is de gemiddelde leeftijd in die kroegen daar eigenlijk?
Met welke maatschappij vlieg je en bij welke organisatie heb je geboekt ? Ik hoop ook dat ik die tijd hebquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef thaeastwood het volgende:
Wij vertrekken ook vanuit Amsterdam. Geloof rond 13uur...
heb geboekt bij Elmar Reizen kan alleen nergens de vliegmaatschappij terug vinden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je en bij welke organisatie heb je geboekt ? Ik hoop ook dat ik die tijd hebZal perfect zijn
Foto's?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef Samk het volgende:
Kos was GEWELDIG, mis vooral de zonsopgang om 6 uur 's morgens niet! Heerlijk verlaten strand
Hier kan je ervaringen, van andere mensen die daar geweest zijn, lezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef chriztiaan het volgende:
Net geboekt voor morgen
Heb er zin in, ben benieuwd hoe het daar is! We zitten in appartementen Lydia
, maja, tis n lastminute, zoveel konden we niet kiezen. Weet iemand daar wat meer over?
Ik ben van 25-6 tot 2-7 in Lydia geweest! Best een leuk appartementencomplex (ook mooi zwembad), het enigste nadeel is dat het redelijk ver uit het centrum ligt. Wij hadden fietsen bij de reis, ik weet niet of jullie dat ook hebben? Als ze er niet al bij zitten zal ik ze zeker huren (of een scooter oid), want het is toch wel zo'n 20 minuten lopen naar het echte centrum (barstreet enz)quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef chriztiaan het volgende:
Net geboekt voor morgen
, maja, tis n lastminute, zoveel konden we niet kiezen. Weet iemand daar wat meer over?
Jaaa, die hebben wij ook gedaan, een van de leukste excursies die ik ooit heb gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef HPayne het volgende:
Ja idd, was echt niet te harden zonder airco.. Ik sliep alleen goed toen ik veel drank op had. Aardig vaak dusWat je ook moet doen is voor 20 euro p.p. een boottocht maken langs 3 eilanden, superrelaxed dagje vond ik dat.. Hoezo vies water in nederland, als je dit ziet
![]()
Kzou zeker nog een keertje terug gaan naar Kos, 8 dagen was net te kort..![]()
Me toquote:
Ik hoop inderdaad niet voor je dat er dan een hele bejaardensoos aankomt op Kos..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:15 schreef TheVulture het volgende:
Ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat het in september nog steeds party-time is op Kos maar ik hoop er het beste maar van
Ben je nog in de barstreet, bij de twee laatste kroegen geweest op de hoek? dus vanaf de 'haven' kijken dan bedoel ik de laatste twee kroegen.. Ben vorig jaar geweest met vrienden en heb echt een mooie vakantie gehad. Veel mooie vrouwen en een uitstekend uitgaansleven. Morgen naar Mallorca, hopen dat dat net zo mooi is.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben weer terug. Was super. Maybe post ik nog wat foto's.
Ja, klinkt heerlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:55 schreef ruby het volgende:
Dat zijn mooie temperaturen!
En overdag op het strand en 's avonds lekker uit eten gaan en wijntjes drinken is ook wat ik in m'n hoofd heb. Waarschijnlijk zullen we wel een paar uitstapjes maken en wat fietsen enzo.
De vriendelijke mensen. Het stadje zelf en het haventje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:28 schreef ruby het volgende:
Wat trekt jou zo om al voor de 4e keer naar Kos te gaan Pos? Gewoon effe uit nieuwsgierigheid.
Ik ben van 11 tot en met 18 juli samen met mijn vriendin in Lydia geweest (ook een dag van te voren geboektquote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef chriztiaan het volgende:
Net geboekt voor morgen
Vlieg je met Alexandair...?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef kevin85 het volgende:
Godver..
Ik ga nu al op schiphol moeten staan maar de vlucht naar Kos is 4 uur (!) vertraagd..
Lekker weer allemaal..
Tja ik had die vertraging ook, maar ik ging dus terug van Kos naar A'dam. Kom je terug bij je app, hangt er een lullig briefje dat we tot 23.45 moeten wachten. En om 18.00 moesten we ons app. uit, fijn fijn. Gelukkig hadden we een bar beneden ons appquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef kevin85 het volgende:
Godver..
Ik ga nu al op schiphol moeten staan maar de vlucht naar Kos is 4 uur (!) vertraagd..
Lekker weer allemaal..
Kijk hier eensquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:42 schreef ruby het volgende:
Trouwens op Sunweb kan ik niets vinden over Yiannis appartementen, ...
Dan hoop ik maar dat dat geintje niet heel wrang uitpakt als ze donderdag terugkomt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:55 schreef HPayne het volgende:
Nee geen problemen mee gehad.. Ik weet wel dat de Grieken erg goed zijn in het versieren van Nederlandse vrouwtjes!!
Geintje natuurlijk.....
3 September, en jij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:56 schreef ruby het volgende:
Fantastisch! Ik zie me helemaal liggen op m'n luchtbedje in die mooie blauwe zee.![]()
Wanneer ga jij Pos?
Dan zie ik je daarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef ruby het volgende:
27 augustus (volgende week zondag), twee weken lang, yeah!![]()
Makkiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef ruby het volgende:
Ik denk het wel! Ik heb krullen en 's avonds zit ik met een glas wijn in m'n hand op een terrasje.![]()
Als ik nu niet te herkennen ben...![]()
Zodra ik de kans krijg doe ik dat ook. Over een paar jaartjes misschienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:41 schreef rameijer het volgende:
Kom ook hier wonen; dan kan je dat elke dag![]()
Klinkt enorm lekker, kan bijna niet wachten. Nog twee wekenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:51 schreef PeRi het volgende:
Ik ben terug! En ik baal er ontzettend van! Zit nog helemaal in een Kos-roes.
Mijn vakantie in een sneltreinvaart; helderblauwe zee, zon, lekker uitgaan, sfeer, de haven, Quad, fietsen, Askleypion, Hippocrates, strand, Thermes, bbq, vissen en snorkelen op zee, dagje Türgutreis-markt/Bodrum-Hamam, proppers, zwemmen tijdens de zonsopgang en echt veel en veel meer.!!
In het begin van mijn vakantie was het erg druk, zaten heel erg veel Nederlanders en Scandinaviërs, na enkele dagen werd het weer rustiger. Vanaf 10 aug wordt het seizoen minder druk, maar nog steeds echt supergezellig!! Vond het veel fijner toen het minder druk was en viel me op dat er nu echt wemelt van de Italianen (vooral oudere mannen) en er ineens Engelsen waren/aankwamen. Dit zou zo blijven tot einde van het seizoen, begin september.
Ik wil terug!
En ik plus een weekjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:41 schreef ruby het volgende:
Nog drie nachtjes slapen en dan.................jiiiiieeeeehaaaaa.![]()
Hey Natascha bedankt voor al je info!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef Natascha_84 het volgende:
Oja, kijk anders ff in het vakantie KOS topic van Partyflock, daar vind je ook nog tips.
http://partyflock.nl/topic/844916.html
en dit is mijn profiel daar met foto's van kos met Hotel Astron natuurlijk!
http://partyflock.nl/user/267338.html
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef Marnickxs het volgende:
Dinsdag is het zover.
5.00h vertrekken vanaf schiphol.
Ik zit dus tegelijk met jouw daar Pos?
Dank je welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook mee met jullie.
Veel plezier en een fijne vlucht allemaal.
Ik was er vorig jaar ook om deze tijd en het was precies goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:56 schreef Marnickxs het volgende:
Mooi
Dus nog niet uitgestorven, maar ook niet TE druk. (Y)
Die gast is idd echt geweldigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef BoNi het volgende:
Als je van Griekse gezelligheid en het eten houdt moet je zeker wél bij Old River van Joseph gaan eten!!! Dit ligt even bij het centrum, als je de boulevard richting Lambi loopt.
Heerlijk eten en echt ongelofelijk vriendelijk personeel. Ik ken geen grotere clown dan deze man! Daarnaast heeft hij ook nog eens rete veel verstand van voetbal!
Edit: zie net dat iemand een website voor Joseph heeft gemaakt: http://www.oldriver.tk/
Laurens, deze bedoel je Wonderland Avenue-White Horse. Moet je wel een van de remixes hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef -Laurens- het volgende:
Op het strand werd verder ook vaak het nummer gedraaid Ride the white horse, weet iemand hoe ik aan die club-versie kan komen?
Thnx, Wonderland avenue is idd de groep die ik zocht!quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:38 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Laurens, deze bedoel je Wonderland Avenue-White Horse. Moet je wel een van de remixes hebben.
Trouwens deze draaide ze ook veel op het strand op Kos: Ottomix Ragga Sex - Dub Mix (Zo'n kreunende vrouw met een reggaeton beat)
Vertel!!quote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef pos het volgende:
Weer terug![]()
Was geweldig, maar veeeel te kort. Volgend jaar 3 weken
Zijn de zomergidsen al uit dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef coltje87 het volgende:
Even een hele harde schop.. Wij gaan naar Kos aankomende zomer, moeten alleen nog even kijken welk appartement. Denk dat we dan volgende week al gaan boeken. Ik heb er nu al zin in!
Ja, vorige week hebben ze de gidsen opgehaald, en ze gaan morgen al boeken.quote:
Hartstikke leuk, moet ze ook maar even ophalen dan en twee Kos reisjes,quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:22 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Ja, vorige week hebben ze de gidsen opgehaald, en ze gaan morgen al boeken.
Ik ga boeken voor Mei en Septemberquote:
Pff, ik vind Kos daarentegen anders erg genieten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:08 schreef Nouk het volgende:
Boek gewoon een andere vakantie. Kos is werkelijk helemaal niks.
Noorse vrienden van ons verblijven daar altijd. Die zijn erg tevreden. Het ligt aan zee en vlak bij het centrum.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef Luni het volgende:
Ik wil appartement Fillipion boeken, is iemand daar misschien al eens geweest, en kan die vertellen waar dat ongeveer ligt? Daar ben ik namelijk nog niet achter gekomen
Ik ben er niet echt bekend, maar heb wel een kaart, van Kos-stad gekregen van m'n ouders, en weet bijvoorbeeld waar de haven zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef pos het volgende:
[..]
Noorse vrienden van ons verblijven daar altijd. Die zijn erg tevreden. Het ligt aan zee en vlak bij het centrum.
Als je bekend bent in Kos, wil ik je wel precies uitleggen waar het ligt.
De oude haven, in het centrum? Of de nieuwe (echte) haven?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt bekend, maar heb wel een kaart, van Kos-stad gekregen van m'n ouders, en weet bijvoorbeeld waar de haven zit.
Oude haven in het centrum, niet die jachthaven aan de randquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef pos het volgende:
[..]
De oude haven, in het centrum? Of de nieuwe (echte) haven?
Als voor de boten staat met je gezicht naar de zee, loop je naar rechts (het bruggetje, hierboven, onderdoor).quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Oude haven in het centrum, niet die jachthaven aan de rand
o.k., dan zit het redelijk dicht bij de grote Barstreet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:22 schreef pos het volgende:
[..]
Als voor de boten staat met je gezicht naar de zee, loop je naar rechts (het bruggetje, hierboven, onderdoor).
Dan is het ongeveer 200 meter aan je rechterhand, ook aan de boulevard dus
St4ck3r, wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:35 schreef St4ck3r het volgende:
Wij gaan ook met 'zo'n 13 man, Zomer 2007 naar Kos
Je was me net voor. Is 19 dagen niet heel erg lang?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef St4ck3r het volgende:
Zie bovenstaand bericht
15 Juli t/m 2 augustus.. 19 dagen geloof ik
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:32 schreef St4ck3r het volgende:
Vast wel.. Maar je moet wat, als je jong bent
Zitten All-inclusive.. Dus vermaak me wel denk ik ^^
Klopt. We gaan 12 dagen, precies goed..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:52 schreef St4ck3r het volgende:
jij gaat 22 juli? En voor hoelang?
Klinkt goed. Waarom hebben jullie voor all-in gekozen?quote:
Hé, da's een goeiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef St4ck3r het volgende:
Omdat je dan niet steeds je bier hoeft te betalen ^^ Tot 0:00 is het gratis drank, vanaf 9:00 geloof ik.
Aangezien we wel een biertje lusten, zal dit vrij voordelig uitkomen..
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef St4ck3r het volgende:
Hmm.. mijn vakantie is weer aangepast.. is nu 12 dgn.. van 22-08 t/m 02-09
Wij zelfde datum.. Welke maatschappij vlieg je ^^quote:Op zondag 15 april 2007 12:12 schreef HPayne het volgende:
Ga dit jaar, net als vorig jaar, weer naar Kos-stad. 26 juli tot 3 augustus. Ideaal daar!
Ehm, moet de precieze info nog allemaal krijgen maar geboekt via sunweb, en volgens mij vliegen die met transavia.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Wij zelfde datum.. Welke maatschappij vlieg je ^^
Wij gaan dit jaar voor de zesde en zevende keer naar Kos. Het Kos hotel is echt geweldig,quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Radyhyn het volgende:
Voor ons wordt het dit jaar waarschijnlijk ook Kos
Ik wil vanavond kijken of ik voor twee weken een appartementje kan boeken bij "Aparthotel Kos". We zullen dan pas ergens begin september gaan.. maar ik heb er nu al zin in
Is er iemand hier die al eens in Aparthotel Kos is geweest? Van wat ik ervan gelezen heb klinkt het best goed
Ik heb al helemaal zin gekregen om te boeken/gaan na het lezen van dit topic
Wij vliegen met Arke.. Nog geen tijden bekend..quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ehm, moet de precieze info nog allemaal krijgen maar geboekt via sunweb, en volgens mij vliegen die met transavia.
Jij ook? en hoelaat is die vlucht?
Ga overigens naar hotel Apollon, zag dat iemand die hiervoor postte er ook heen ging.
Leuk, zie ik je daar, ben er dezelfde tijd als julliequote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef Radyhyn het volgende:
Jaaaaaaj geboekt!![]()
Van 6 sept. t/m 20 sept.
3-Kamerappartement met z'n viertjes. Gezellig!
Gaan jullie 2x naar Kos toe Pos? Lekker hoor! Misschien tot dan ja
Ehm dat ik er ook heen ga alleen dan 5 dagen later nadat jij al terug in NL bent... meer niet.. de eerste x dat ik er heen ga!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:24 schreef Sabinee het volgende:
Oooh ik heb er zo'n zin in als ik die foto's bekijk, ik ga van 3 juli tot 12 juli met mijn vriend all inclusive in hotel Atlantis. Iemand daar nog wat over te vertellen?
Nou succes met Arke, vertraging verzekerd, ik heb er vorig jaar wel ¤ 800 aan over gehouden omdat we zware vertraging hadden.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Wij vliegen met Arke.. Nog geen tijden bekend..
Vorig jaar met Arke gevlogen, maar dat was juist een van de weinige vluchten die toen geen vertraging had... Alles verliep volgens schema. En de avond dat we terug gingen was het heeeeeeel erg druk op het vliegveld van Kos.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou succes met Arke, vertraging verzekerd, ik heb er vorig jaar wel ¤ 800 aan over gehouden omdat we zware vertraging hadden.
Via de site van Arke is wel achter de tijd te komen hoor, ik ga 6 september en vlieg weer met Arke, kijken of ik weer zo'n goedkope vakantie heb.![]()
Ik vond die irritant drukke weg een groter nadeel om eerlijk te zijn. Die moeten ze echt autoluw maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:44 schreef baco86 het volgende:
1 nadeel is als je aan de boulevard gaat eten, dat er meerdere katten om je heen hebt staan, er zijn echt honderden zwerfkatten is Kos!!
Leuk! die vliegtijden, zijn die al ergens te checken? wij gaan de 26e juli met Transavia...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:46 schreef coltje87 het volgende:
Nog 20 nachtjes slapen. Heb vandaag de vliegtijden gekregen. Heen vliegen we om 7.35 uur, en terug om 12.40 uur
.
Een vriendin van me is naar het reisbureau geweest. Ze zijn nog niet helemaal definitief, maar de kans dat ze nog veranderen is heel erg klein.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:52 schreef HPayne het volgende:
[..]
Leuk! die vliegtijden, zijn die al ergens te checken? wij gaan de 26e juli met Transavia...
Heel erg veel plezier Sabinee!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Sabinee het volgende:
Ik zit te wachten op ons vervoerRijden met de overburen mee, die vliegen 2 uur eerder. Vertrek van huis om half 1. Wij zitten om kwart over 7 morgenochtend in het vliegtuig op weg naar Kos!
![]()
Ben je iig wel op tijdquote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Sabinee het volgende:
Ik zit te wachten op ons vervoerRijden met de overburen mee, die vliegen 2 uur eerder. Vertrek van huis om half 1. Wij zitten om kwart over 7 morgenochtend in het vliegtuig op weg naar Kos!
![]()
Je hebt in de stad 1 groot uitgaancentrum waar diverse cafeetjes en kroegen zitten, meestal deed ik elke avond een rondje. Je hebt ook wel grote discotheken maar die vond ik niet zo veel aan..quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:22 schreef Ferdii het volgende:
ik ga 15 juli naar kos, kosta palace appartement met ze 4en
wat zijn de leuke uitgaans tenten waar je geweest moet zijn?
en waar kan je goed eten in kos stad?
Vlak bij jullie hotel zit het beste visrestaurant van Kos-stad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:22 schreef Ferdii het volgende:
ik ga 15 juli naar kos, kosta palace appartement met ze 4en
wat zijn de leuke uitgaans tenten waar je geweest moet zijn?
en waar kan je goed eten in kos stad?
Grote discotheken?sorry....alleen de Fashion en das niks. Voor de rest veel kleine cafeetjes, dancings e.d. Terrasjes zijn relaxt!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Je hebt in de stad 1 groot uitgaancentrum waar diverse cafeetjes en kroegen zitten, meestal deed ik elke avond een rondje. Je hebt ook wel grote discotheken maar die vond ik niet zo veel aan..
Eten is geen probleem op Kos, je kunt overal terecht, of je nou nederland, grieks of italiaans wil eten, alles kan...
Hij staat er idd nergens bij.. (dit zal officieel de stomste vraag ooit zijn maarr: ) weet je zeker dat je vanaf R'dam vliegt? En met welke touroperator ga je (Beachmasters, Gogotours etc?)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:17 schreef nils7 het volgende:
Ik vlieg as. dinsdag om 16:15 naar Kos vanuit Rotterdam met Transavia maar ik kan helemaal niks vinden op transavia want die vliegen niet vanuit R'dam naar Kos (ook niet met charter)... iemand een idee of waar ik dat kan checken!
Heb geen overstaptickets!
Mijn schoonouders zijn eind mei geweest vanaf eindhoven. Die zouden eigenlijk ook een tussenstop hebben.. maar dit is toch niet gebeurd. Ik denk dat het afhangt van het feit of ze een heel vliegtuig kunnen vullen met Kossersquote:Dit is inderdaad mogelijk. Wij kopen onze vluchten vaak volledig in (het hele toestel). Dit betekent dat de vlucht niet open is voor 'het publiek', hierdoor wordt een dergelijke vlucht dan ook niet op de website van de luchthaven of de luchtvaartmaatschappij vermeld.
U dient er rekening mee te houden, dat wanneer u kiest voor een regionale luchthaven u een tussenlanding maakt.
Ja staat op het ticket... was ook duurder ofzo vanaf Rotterdam vliegen ofzo. Maar scheelt mij weer benzine ipv A'dam naar R'dam. We hadden er expliciet voor gekozen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij staat er idd nergens bij.. (dit zal officieel de stomste vraag ooit zijn maarr: ) weet je zeker dat je vanaf R'dam vliegt? En met welke touroperator ga je (Beachmasters, Gogotours etc?)
Sunweb=GoGoquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:47 schreef Radyhyn het volgende:
Ik vlieg in september ook met transavia vanaf Rotterdam.
Mogelijk met tussenstop (= volgens mij een tussenlanding op Rhodos om mensen eruit te laten en dan weer doorvliegen)
Ik vroeg mij ook af waarom er niets op rotterdamairport website vermeld staat en heb toen bij boeking even navraag gedaan:
reactie van de Sunweb medewerkster:
[..]
Mijn schoonouders zijn eind mei geweest vanaf eindhoven. Die zouden eigenlijk ook een tussenstop hebben.. maar dit is toch niet gebeurd. Ik denk dat het afhangt van het feit of ze een heel vliegtuig kunnen vullen met KossersEn dat ze anders één vliegtuig inzetten voor Kos en Rhodos tegelijk
Andersom... GoGo is van Sunweb, net zoals X-travel. TraXs, Husk, Jiba, deReisGigant (quote:Sunweb=GoGo
Ik ga er vanmiddag heen.... ik laat het hier wel weten... kben de 31ste terug dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:16 schreef Bartje71 het volgende:
[..]
Andersom... GoGo is van Sunweb, net zoals X-travel. TraXs, Husk, Jiba, deReisGigant () van Sunweb zijn
Ik ga 16aug naar Appartementen Atlantis... lees nogal wisselende reacties. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |