Dan hoop ik maar dat dat geintje niet heel wrang uitpakt als ze donderdag terugkomt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:55 schreef HPayne het volgende:
Nee geen problemen mee gehad.. Ik weet wel dat de Grieken erg goed zijn in het versieren van Nederlandse vrouwtjes!!
Geintje natuurlijk.....
3 September, en jij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:56 schreef ruby het volgende:
Fantastisch! Ik zie me helemaal liggen op m'n luchtbedje in die mooie blauwe zee.![]()
Wanneer ga jij Pos?
Dan zie ik je daarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:05 schreef ruby het volgende:
27 augustus (volgende week zondag), twee weken lang, yeah!![]()
Makkiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef ruby het volgende:
Ik denk het wel! Ik heb krullen en 's avonds zit ik met een glas wijn in m'n hand op een terrasje.![]()
Als ik nu niet te herkennen ben...![]()
Zodra ik de kans krijg doe ik dat ook. Over een paar jaartjes misschienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:41 schreef rameijer het volgende:
Kom ook hier wonen; dan kan je dat elke dag![]()
Klinkt enorm lekker, kan bijna niet wachten. Nog twee wekenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:51 schreef PeRi het volgende:
Ik ben terug! En ik baal er ontzettend van! Zit nog helemaal in een Kos-roes.
Mijn vakantie in een sneltreinvaart; helderblauwe zee, zon, lekker uitgaan, sfeer, de haven, Quad, fietsen, Askleypion, Hippocrates, strand, Thermes, bbq, vissen en snorkelen op zee, dagje Türgutreis-markt/Bodrum-Hamam, proppers, zwemmen tijdens de zonsopgang en echt veel en veel meer.!!
In het begin van mijn vakantie was het erg druk, zaten heel erg veel Nederlanders en Scandinaviërs, na enkele dagen werd het weer rustiger. Vanaf 10 aug wordt het seizoen minder druk, maar nog steeds echt supergezellig!! Vond het veel fijner toen het minder druk was en viel me op dat er nu echt wemelt van de Italianen (vooral oudere mannen) en er ineens Engelsen waren/aankwamen. Dit zou zo blijven tot einde van het seizoen, begin september.
Ik wil terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |