Dicht die zat volquote:Op maandag 12 juli 2004 13:49 schreef Arie-VLD het volgende:
Waar is de oude topic gevleven!!!???
Tnx!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:48 schreef gizmo_rtd het volgende:
Ff een linkje naar het vorige topic <A href>http://forum.fok.nl/topic/297798</A href>
Weet iemand wat het kost om met de boot een dag naar Bodrum te gaan?
Ik WIL OP VAKANTIEmaar moet zolang wachten
Enne gastuh allemaal veel plezier a.s. donderdag![]()
dagje naar Bodrum vanaf Kos is als excursie bij Beachmasters 35 euro. Je kunt beter zelf boeken bij de haven. Daar ist zo'n 15 euro ofzo.. Is wel leuk hoor een dagje Turkije tussendoor.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:48 schreef gizmo_rtd het volgende:
Weet iemand wat het kost om met de boot een dag naar Bodrum te gaan?
Ik WIL OP VAKANTIEmaar moet zolang wachten
Enne gastuh allemaal veel plezier a.s. donderdag![]()
edit: Tongy heeft linkje overgenomen in beginpost. Daarom bij mij eruit gehaald
Ja dat klopt (volgens mij)! Ik ben er vorig jaar niet geweest omdat mijn ID-kaart was gestolen, maar Mikey enzo zijn wel gegaan, en volgens mij moesten die hun paspoort inleveren en kregen ze die weer terug toen ze weer terug naar Kos gingen! Kzal het is navragen...quote:Op maandag 12 juli 2004 19:41 schreef gizmo_rtd het volgende:
ik hoorde ook dat ik dan mijn paspoort in moet leveren. Klopt dit?
Lijkt me niet zo'n veilig idee
klopt, maar je krijgt er een of andere kaart voor terug en bij de terugreis kun je die weer omruilen voor je legitimatiebewijsjequote:Op maandag 12 juli 2004 19:41 schreef gizmo_rtd het volgende:
ik hoorde ook dat ik dan mijn paspoort in moet leveren. Klopt dit?
Lijkt me niet zo'n veilig idee
Nog een paar uur gozer!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:34 schreef Arie-VLD het volgende:
Morgennacht sta ik dan eindelijk in 1 van de kroegen van de Big Barsstreet!!![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:59 schreef Arie-VLD het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor, dalijk naar Schiphol en gaaaaaaaan!!!!!
de heaven denk ik, ook niet super...moet je wel op dindag gaan op de hollandse avondquote:Op zondag 18 juli 2004 19:11 schreef NY_Giant het volgende:
Wat is nu eigenlijk de beste discotheek in Kos-stad, qua sfeer, muziek en prijzen?
Net paar dagen terug. Uitgaan viel me zo tegen in Kos. Alles is hetzelfde. Heaven is k*t, de zaal is helemaal leeg en buiten bij het zwembad is het ook helemaal leeg (veel homo's).quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:27 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
de heaven denk ik, ook niet super...moet je wel op dindag gaan op de hollandse avond
Fashion schijnt ook heel mooi te zijn maar die is deze tijd van het jaar ingenomen door israeliers
Camel bar is ook leuk voor 1x maar elke avond kwamen er dezelfde persoontjes, en tsjaa die proppers zijn inderdaad irritant het is hun werk.quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:01 schreef Sprout het volgende:
Verder schijnt de camel bar wel aardig te zijn (soort van skikut), maar daar zijn we niet veel geweest omdat ze ons een keer genaaid hadden en die proppers een beetje popiejopie stonden te doen.
Ik heb me prima vermaakt op kos, papa's beach was gezellig, grote barstreet was oke en App. Lenaki was netjes en schoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |