Ik ga zelf dit jaar naar Alanya (Turkijke) met 6 kameraden
het is echt totaal verschillend....
Kos tenminste als je naar kos stad ga, wat waarschijnlijk het geval is...
hem je 1 straat vol met barretjes.. heel gezellig maar echt super druk.. als ik zou moeten kiezen tussen kos en kreta zou ik naar kos gaan.
Dit misschien ook wel omdat ik kreta nu ook al 2 maal heb geziet... Ik moet zeggen.. 2 keer naar dezelfde plaats is geen aanrader... ik zal het niet meer doen...
De eerste keer was erg wijs... de 2de keer viel tegen.. je hebt toch bepaalde verwachtingen als je daar bent... Als het dan anders is valt het snel tegen..
Ik weet niet of alles nog bestaat, want het is alweer 4 jaar geleden dat ik in Kos was.
quote:Is dat positief?
Op vrijdag 2 mei 2003 22:36 schreef Fathom het volgende:
ennuh heel veel mensjes uit israel
buiten het stappen, goed eten daar, mooi eiland, leuke stranden enz enz! Toppertje dus!
quote:En ik vertrek ook het laatste weekend van mei naar Kos zal je zwaaien als je me ziet !!!
Op vrijdag 4 april 2003 21:48 schreef Pearly het volgende:
Yep! ik ga het laatste weekend van mei naar Kos ....
De betaling ligt al klaar om op de post te doen! ...
appartement Anastacia 2
quote:Weet nog 1 hele lekkere en leuke bediening. Paladium heet het.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:37 schreef DanielleOvergraag het volgende:
Ik ga eind juli naar Kos. Weet iemand nog lekkere restaurantjes?
quote:Vorig jaar kos geweest jaar daarvoor kreta... Ik ben er heen geweest om te stappen en te feesten. Ik vond persoonlijk Kreta veel leuker..... Kos had ik wel gehad na een week... En kos heeft ook niet echt geweldige dingen om te bezoeken... Maarja dit is een puur persoonlijke mening..
Op zondag 18 mei 2003 13:51 schreef AlsoStarring het volgende:
Ik twijvel nog tussen Kreta en Kos. Is iemand op alletwee geweest en welke vonden jullie het leukst?
quote:Uitgaan is club Fashion één van de beste discotheken daar!! en anders in bar street gewoon een hollandse kroeg in duiken;)
Op zondag 18 mei 2003 21:08 schreef Forza het volgende:
ook ik ga met 2 vrienden begin juli naar kos. iemand nog tips kwa uitgaan,eten en strand?
quote:Dat klopt ik ben er vorige week geweest, maar voor mij waren ze een beetje erg jong... En ook heel erg bezopen........
Op woensdag 14 mei 2003 15:04 schreef hankie het volgende:
ik ben ook op kos geweest als je houdt vna scandinavische vrouwen die zijn er genoeg
quote:Vergis me, het heet het Stadium. Nog 6 weken en dan ben ik lekker op Kos
Op donderdag 15 mei 2003 09:48 schreef pos het volgende:[..]
Weet nog 1 hele lekkere en leuke bediening. Paladium heet het.
quote:perfect
Op vrijdag 6 juni 2003 15:35 schreef Bleutje het volgende:[..]
Dat klopt ik ben er vorige week geweest, maar voor mij waren ze een beetje erg jong... En ook heel erg bezopen........
verder nog dingen die ik MOET doen als ik daar ben. niet dat als ik terugkom dat ik dat juist vergeten ben.
quote:whaha hoe jong dan ik ga zelf namelijk ook naar kos
Op vrijdag 6 juni 2003 15:35 schreef Bleutje het volgende:[..]
Dat klopt ik ben er vorige week geweest, maar voor mij waren ze een beetje erg jong... En ook heel erg bezopen........
van 7 t/m 22 Augustus, we gaan met 4 vrienden en zitten in Hotel Imperial !!
Da wordt veul bier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |