Begin Augustusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:28 schreef RelaxedM het volgende:
Zijn er nog mensen die ook eind juli naar Kos gaan?
Ja vorig jaar ben ik hier geweest, van 01-08 tot 15-08quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:18 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Ik ga 13 juli naar kosta palace...
heb er goede maar ook slechte verhalen over gehoord..
hier iemand die er ooit is geweest of er deze zomer heen gaat?
Oh kijk gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef Riiennus het volgende:
Heee iedereen...
ik ga dit jaar voor het 6e jaar naar kos, en het bevalt me nog steeds erg goed..
Ik ga 27 juli t/m 17 augustus..
ik heb er super veel zin in.. en ik ben samen met mn kosvriendinnen alvast aan het aftellen..
Groetjes Rienke
Ik ga de 9e.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:28 schreef RelaxedM het volgende:
Zijn er nog mensen die ook eind juli naar Kos gaan?
Ik ga zondagquote:Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef pos het volgende:
Kan bijna niet wachten....September lijkt nog zo ver weg
Heerlijkquote:
Foto's?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef Caroline_88 het volgende:
Ik ben net terug uit Kos! (sinds zondag)
Het was de eerste keer, maar het beviel me erg goed!We zitten er nu al aan te denken om volgend jaar weer te gaan
![]()
Laat ff weten hoe het was in Fantasia, ik ga er de 25e naartoequote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef Samk het volgende:
Ik vertrek vanacht naar Kos. Lekker goedkoop last-minuteZit in appartement Fantasia hoop dat het wat is!
Hey! Dan vertrek ik dus ook, wij gaan via Amsterdam. Maar ik heb nog geen idee hoelaat ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef thaeastwood het volgende:
Ik vertrek de 25ste naar Kos. Weekje maar , maar heb er toch erg veel zin in. Wat is de gemiddelde leeftijd in die kroegen daar eigenlijk?
Met welke maatschappij vlieg je en bij welke organisatie heb je geboekt ? Ik hoop ook dat ik die tijd hebquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef thaeastwood het volgende:
Wij vertrekken ook vanuit Amsterdam. Geloof rond 13uur...
heb geboekt bij Elmar Reizen kan alleen nergens de vliegmaatschappij terug vinden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je en bij welke organisatie heb je geboekt ? Ik hoop ook dat ik die tijd hebZal perfect zijn
Foto's?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef Samk het volgende:
Kos was GEWELDIG, mis vooral de zonsopgang om 6 uur 's morgens niet! Heerlijk verlaten strand
Hier kan je ervaringen, van andere mensen die daar geweest zijn, lezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef chriztiaan het volgende:
Net geboekt voor morgen
Heb er zin in, ben benieuwd hoe het daar is! We zitten in appartementen Lydia
, maja, tis n lastminute, zoveel konden we niet kiezen. Weet iemand daar wat meer over?
Ik ben van 25-6 tot 2-7 in Lydia geweest! Best een leuk appartementencomplex (ook mooi zwembad), het enigste nadeel is dat het redelijk ver uit het centrum ligt. Wij hadden fietsen bij de reis, ik weet niet of jullie dat ook hebben? Als ze er niet al bij zitten zal ik ze zeker huren (of een scooter oid), want het is toch wel zo'n 20 minuten lopen naar het echte centrum (barstreet enz)quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef chriztiaan het volgende:
Net geboekt voor morgen
Heb er zin in, ben benieuwd hoe het daar is! We zitten in appartementen Lydia
, maja, tis n lastminute, zoveel konden we niet kiezen. Weet iemand daar wat meer over?
Jaaa, die hebben wij ook gedaan, een van de leukste excursies die ik ooit heb gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef HPayne het volgende:
Ja idd, was echt niet te harden zonder airco.. Ik sliep alleen goed toen ik veel drank op had. Aardig vaak dusWat je ook moet doen is voor 20 euro p.p. een boottocht maken langs 3 eilanden, superrelaxed dagje vond ik dat.. Hoezo vies water in nederland, als je dit ziet
![]()
Kzou zeker nog een keertje terug gaan naar Kos, 8 dagen was net te kort..![]()
Me toquote:
Ik hoop inderdaad niet voor je dat er dan een hele bejaardensoos aankomt op Kos..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:15 schreef TheVulture het volgende:
Ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat het in september nog steeds party-time is op Kos maar ik hoop er het beste maar van
Ben je nog in de barstreet, bij de twee laatste kroegen geweest op de hoek? dus vanaf de 'haven' kijken dan bedoel ik de laatste twee kroegen.. Ben vorig jaar geweest met vrienden en heb echt een mooie vakantie gehad. Veel mooie vrouwen en een uitstekend uitgaansleven. Morgen naar Mallorca, hopen dat dat net zo mooi is.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben weer terug. Was super. Maybe post ik nog wat foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |