En heb je nog goede tips voor ons?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef pos het volgende:
Hier ook al weer geboekt voor Kos-stad, wordt de 4de keer.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En heb je nog goede tips voor ons?
De barretjes in de grote barstreet zijn echt meer dan genoeg om een ruime week lang toffe uitgaansavonden te beleven. Het is niet extreem groot, maar daarom is het juist ook wel weer leuk dat je veel mensen meerdere keren tegen komt. Ik ben vorig jaar 12 dagen op Kos geweest en we zijn nooit in 1 van de 2 disco's geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef kevin85 het volgende:
Wij, ik en mn vrienden, zijn ook van plan deze zomer naar Kos af te reizen?
Ik heb gehoord dat er qua uitgaan veel barretjes zijn en weinig discotheken?
Nu trekken die massale discotheken mij niet heel erg, maar is het een beetje goed uitgaan in die barren daar?
Is het leven er verder erg duur?
Op kos moet je vooral het strand en de barstreet hebben gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Annemiek78 het volgende:
Op 18 mei vliegen wij naar Kos. We zitten in Hotel Triton (Lekker centraal dus!!)
Dit is voor ons de eerste keer naar Griekenland.
Wie heeft er tips. Wat MOETEN we gewoon gezien hebben op Kos?
Wil ook wel lekker luieren aan het strand, maar wil toch ook wel wat van het eiland
gezien hebben.
Uit het vorige Kos topic:quote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Annemiek78 het volgende:
Op 18 mei vliegen wij naar Kos. We zitten in Hotel Triton (Lekker centraal dus!!)
Wil ook wel lekker luieren aan het strand, maar wil toch ook wel wat van het eiland
gezien hebben.
Jammer genoeg zijn er in de loop der jaren al heel wat goede eettentjes en taverna's gesloten. Ik ga dit jaar voor de 10e keer naar Kos-stad en heb de afgelopen paar jaar heel wat taverna's en eettentjes bezocht. Mijn top 3:quote:Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef Martijn_77 het volgende:
En als CUL Mod ben ik naturlijk ook benieuwd naar goede eettentjes
Ik ben zelf al naar 2 griekse eilanden op vakantie geweest. Lefkas (ook wel Lefkada genoemd) en Corfu. 1 keer in het najaar en 1 keer in het voorjaar. Allebei de keren in een appartement MET ZWEMBAD en bij de ZEE!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Annemiek78 het volgende:
gezien hebben.
Wanneer ga jij, Pos???quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef pos het volgende:
Hier ook al weer geboekt voor Kos-stad, wordt de 4de keer.
Mwah uitgaan was maar matig hoor op Kos, doe mij maar Marmaris met al die openlucht toko's. Meur je ook niet zo naar rook aan het einde van de avondquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:17 schreef Maeslant het volgende:
Nou ik ga ook naar Kos.
Maar het is het uitgaan net zo goed als in Marmaris en Alanya. Ik vond Marmaris echt super kick, ook Alanya was goed te doen. Een openluchtdiscotheek waar je je ochtend kan afsluiten enz.
Is Kos ook zo uitgebreid. Heb al even lopen zoeken, maar pics pics pics !!
psssst:quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga begin september met mijn vrienden, is er dan nog wel voldoende te beleven qua uitgaan?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
psssst:
http://forum.fok.nl/topic/844288
Ik ga in September, birdsongquote:
me too, maar zoals ik eerder vroeg, is er qua stappen dan nog genoeg te doen?quote:
Hehe, ben gisteren weer thuisgekomen. Ga in september ook nog twee weekjes! welke data precies?quote:
plenty!! En gelukkg niet zo druk als juli en augustus, da's geen stappen meer te noemen! Ik noem dat stilstaan in een bar!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
me too, maar zoals ik eerder vroeg, is er qua stappen dan nog genoeg te doen?
quote:Op maandag 24 april 2006 18:32 schreef birdsong het volgende:
[..]
plenty!! En gelukkg niet zo druk als juli en augustus, da's geen stappen meer te noemen! Ik noem dat stilstaan in een bar!
Ik ben jaloers, moet nog een tijdje wachtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:22 schreef Annemiek78 het volgende:
@speknek: Mooie foto's echt geweldig!
Vannacht vliegen we! Heb er enorm veel zin in! Heerlijk zon, zee, strand en niet te vergeten de heerlijke griekse keuken! De koffer staat al gepakt, nog wat laatste rommeltjes vannacht voor vertrek erbij en laat die vlieger maar opstijgen!!
Ik niet zo snel , denk ik...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:09 schreef NY_Giant het volgende:
Het is alweer een paar jaar geleden, maar ik vond Kos ook geweldig. Ik zal er vast nog wel eens komen.
Het was echt een perfect hotel netjes verzorgd goede ligging en een goed ontbijt buffet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:31 schreef mamaloutje het volgende:
Hoi Annemiek,
Ik ben benieuwd wat je vond van hotel Triton, wij hebben geboekt voor deze zomer.
Groet,
Mamaloutje
Of het hotel is net gerenoveerd of het is totaal nieuw maar het ziet er idd erg nieuw uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:35 schreef mamaloutje het volgende:
Das een snelle reactie! Had het idee dat het hotel aan een heeeeeeel drukke weg ligt (lawaai)... Ziet er op de foto's trouwens ook heel mooi uit, net gerenoveerd?
Nederlanders en wat Engelsen er zatten vooral wat oudere stellen. Maar ja dat zou ook aan de tijd van het jaar gelegen kunnen hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:52 schreef mamaloutje het volgende:
Wat voor types mensen komen in dit hotel? We hebben een keer meegemaakt op Rhodos dat er allemaal Russen, Roemenen, Polen en Bulgaren in ons hotel zaten. Beetje sjacherijnige uitstraling.
Hebben alleen logies ontbijt geboekt gehad. En het ontbijt buffet was goed te doen en als je in het zelfde restaurant (onder het hotel zie oook foto) s'avonds zou moeten eten lijkt mij dat geen straf. Maar het heeft wel een keuken die op meer op de Italiaanse troer is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:52 schreef mamaloutje het volgende:
Heb je trouwens naast het ontbijt buffet nog 's avonds in het hotel gegeten? We hebben wel HP geboekt maar zijn zeker ook van plan in de stad te eten.
Het strand aan de overkant stelt niet echt veel voor. Wij zijn ook altijd naar het andere strand aan de andere kant van de haven gelopen. Daar kende wiji ook via vrienden de eigenaar van een strandtent en daar zijn wij ook altijd naar toe geweest. Strand is daar ook breder enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:14 schreef mamaloutje het volgende:
En het strand is tegenover het hotel? De weg over en.... voila? Het lijkt op de foto's niet erg groot, maar das ook niet nodig natuurlijk. Lijkt me wel relaxed zo dicht bij de zee en het centrum!
Zal morgen aan Annemiek vragen maar die had volgens mij wel ergens een recensie gevondenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:14 schreef mamaloutje het volgende:
't Is trouwens leuk om te lezen dat het hotel zo goed is, had nog op vakantiereiswijzer gekeken maar daar staat geen enkele recensie.
Begin Augustusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:28 schreef RelaxedM het volgende:
Zijn er nog mensen die ook eind juli naar Kos gaan?
Ja vorig jaar ben ik hier geweest, van 01-08 tot 15-08quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:18 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Ik ga 13 juli naar kosta palace...
heb er goede maar ook slechte verhalen over gehoord..
hier iemand die er ooit is geweest of er deze zomer heen gaat?
Oh kijk gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef Riiennus het volgende:
Heee iedereen...
ik ga dit jaar voor het 6e jaar naar kos, en het bevalt me nog steeds erg goed..
Ik ga 27 juli t/m 17 augustus..
ik heb er super veel zin in.. en ik ben samen met mn kosvriendinnen alvast aan het aftellen..
Groetjes Rienke
Ik ga de 9e.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:28 schreef RelaxedM het volgende:
Zijn er nog mensen die ook eind juli naar Kos gaan?
Ik ga zondagquote:Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef pos het volgende:
Kan bijna niet wachten....September lijkt nog zo ver weg
Heerlijkquote:
Foto's?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef Caroline_88 het volgende:
Ik ben net terug uit Kos! (sinds zondag)
Het was de eerste keer, maar het beviel me erg goed!We zitten er nu al aan te denken om volgend jaar weer te gaan
![]()
Laat ff weten hoe het was in Fantasia, ik ga er de 25e naartoequote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef Samk het volgende:
Ik vertrek vanacht naar Kos. Lekker goedkoop last-minuteZit in appartement Fantasia hoop dat het wat is!
Hey! Dan vertrek ik dus ook, wij gaan via Amsterdam. Maar ik heb nog geen idee hoelaat ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef thaeastwood het volgende:
Ik vertrek de 25ste naar Kos. Weekje maar , maar heb er toch erg veel zin in. Wat is de gemiddelde leeftijd in die kroegen daar eigenlijk?
Met welke maatschappij vlieg je en bij welke organisatie heb je geboekt ? Ik hoop ook dat ik die tijd hebquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef thaeastwood het volgende:
Wij vertrekken ook vanuit Amsterdam. Geloof rond 13uur...
heb geboekt bij Elmar Reizen kan alleen nergens de vliegmaatschappij terug vinden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je en bij welke organisatie heb je geboekt ? Ik hoop ook dat ik die tijd hebZal perfect zijn
Foto's?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef Samk het volgende:
Kos was GEWELDIG, mis vooral de zonsopgang om 6 uur 's morgens niet! Heerlijk verlaten strand
Hier kan je ervaringen, van andere mensen die daar geweest zijn, lezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef chriztiaan het volgende:
Net geboekt voor morgen
Heb er zin in, ben benieuwd hoe het daar is! We zitten in appartementen Lydia
, maja, tis n lastminute, zoveel konden we niet kiezen. Weet iemand daar wat meer over?
Ik ben van 25-6 tot 2-7 in Lydia geweest! Best een leuk appartementencomplex (ook mooi zwembad), het enigste nadeel is dat het redelijk ver uit het centrum ligt. Wij hadden fietsen bij de reis, ik weet niet of jullie dat ook hebben? Als ze er niet al bij zitten zal ik ze zeker huren (of een scooter oid), want het is toch wel zo'n 20 minuten lopen naar het echte centrum (barstreet enz)quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef chriztiaan het volgende:
Net geboekt voor morgen
Heb er zin in, ben benieuwd hoe het daar is! We zitten in appartementen Lydia
, maja, tis n lastminute, zoveel konden we niet kiezen. Weet iemand daar wat meer over?
Jaaa, die hebben wij ook gedaan, een van de leukste excursies die ik ooit heb gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef HPayne het volgende:
Ja idd, was echt niet te harden zonder airco.. Ik sliep alleen goed toen ik veel drank op had. Aardig vaak dusWat je ook moet doen is voor 20 euro p.p. een boottocht maken langs 3 eilanden, superrelaxed dagje vond ik dat.. Hoezo vies water in nederland, als je dit ziet
![]()
Kzou zeker nog een keertje terug gaan naar Kos, 8 dagen was net te kort..![]()
Me toquote:
Ik hoop inderdaad niet voor je dat er dan een hele bejaardensoos aankomt op Kos..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:15 schreef TheVulture het volgende:
Ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat het in september nog steeds party-time is op Kos maar ik hoop er het beste maar van
Ben je nog in de barstreet, bij de twee laatste kroegen geweest op de hoek? dus vanaf de 'haven' kijken dan bedoel ik de laatste twee kroegen.. Ben vorig jaar geweest met vrienden en heb echt een mooie vakantie gehad. Veel mooie vrouwen en een uitstekend uitgaansleven. Morgen naar Mallorca, hopen dat dat net zo mooi is.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben weer terug. Was super. Maybe post ik nog wat foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |