abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 14:36:22 #1
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_34760316
Op 18 mei vliegen wij naar Kos. We zitten in Hotel Triton (Lekker centraal dus!!)

Dit is voor ons de eerste keer naar Griekenland.
Wie heeft er tips. Wat MOETEN we gewoon gezien hebben op Kos?

Wil ook wel lekker luieren aan het strand, maar wil toch ook wel wat van het eiland
gezien hebben.
Positive thinking, my way of thinking!
  zondag 5 februari 2006 @ 14:38:09 #2
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34760394
En als CUL Mod ben ik naturlijk ook benieuwd naar goede eettentjes
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 5 februari 2006 @ 15:07:38 #3
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_34761517
Kos is vrij klein. met de scooter ben je er zo overheen gecrost. Met de fiets kan het ook best als het maar niet te warm is. Wanner ga je, het hoogseizoen?

* Paradise beach. (bubbels in het zeewater) gewoon ff een scooter huren voor die dag.
* Met de boot naar Nysiros (OID) vulkaan eiland.
* Vlak buiten de stad heb je een oude opgraving wat redelijk intakt is.
* Je hebt een paar echt Hollandse strand/eet- en uitgaanstenten (Konijntje, Camelbar)

[ Bericht 36% gewijzigd door Napalm op 05-02-2006 15:19:11 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_34768029
Wij, ik en mn vrienden, zijn ook van plan deze zomer naar Kos af te reizen?
Ik heb gehoord dat er qua uitgaan veel barretjes zijn en weinig discotheken?

Nu trekken die massale discotheken mij niet heel erg, maar is het een beetje goed uitgaan in die barren daar?

Is het leven er verder erg duur?
pi_34785265
Wellicht vind je handige tips in een van onderstaande topics:

[Centraal] Griekenland
Kos 2005
Kos 2003/2004
Kos 2003/2004 DEEL 2

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34789866
Hier ook al weer geboekt voor Kos-stad, wordt de 4de keer.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 6 februari 2006 @ 12:07:47 #7
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_34789995
Kos lijkt mij ook wel wat !
reach out and touch faith
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:11:20 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34844457
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef pos het volgende:
En heb je nog goede tips voor ons?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34901225
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En heb je nog goede tips voor ons?
Wat wil je weten?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_34903355
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef kevin85 het volgende:
Wij, ik en mn vrienden, zijn ook van plan deze zomer naar Kos af te reizen?
Ik heb gehoord dat er qua uitgaan veel barretjes zijn en weinig discotheken?

Nu trekken die massale discotheken mij niet heel erg, maar is het een beetje goed uitgaan in die barren daar?

Is het leven er verder erg duur?
De barretjes in de grote barstreet zijn echt meer dan genoeg om een ruime week lang toffe uitgaansavonden te beleven. Het is niet extreem groot, maar daarom is het juist ook wel weer leuk dat je veel mensen meerdere keren tegen komt. Ik ben vorig jaar 12 dagen op Kos geweest en we zijn nooit in 1 van de 2 disco's geweest

En het leven hoeft niet duur te zijn, mits je niks koopt op het strand, de leuke eettentjes waar je voor 7.50 a 10 euro heerlijk kan eten opzoekt en voor het uitgaan lekker indrinkt aan het mythos bier en de namaak malibu
Voor 12 dagen waren we per persoon ong. 300 euro kwijt! En het was echt super gaaf
pi_34903461
mythos bier is trouwens echt geen vies lowbudget bier ofzo. Het is van dezelfde kwaliteit als heineken, en smaakt er zelfs een beetje naar. Iets meer prik, iets minder bitter vind ik (en 65 cent per halve liter, heineken is iets duurder daar...)
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:12:04 #12
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_34903659
Kos is onwijs gezellig! Ben er vorig jaar met een maat 12 dagen geweest en het was echt fantastisch
pi_34910014
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Annemiek78 het volgende:
Op 18 mei vliegen wij naar Kos. We zitten in Hotel Triton (Lekker centraal dus!!)

Wil ook wel lekker luieren aan het strand, maar wil toch ook wel wat van het eiland
gezien hebben.
Op kos moet je vooral het strand en de barstreet hebben gezien Voor de rest is er bar weinig te zien, paar dorpjes dat wel.... maar deze zijn niet super bijzonder... gewoon lekker feesten en strandliggen dus
... maar dan wel met dt
pi_34910307
quote:

gezien hebben.
Uit het vorige Kos topic:

Hieronder wat tips:

Excursies
Diverse opgravingen in Kos-stad, met o.a. de agorá, de basiliek en de stoa
(zuilenhal) in de omgeving van de haven, het odeon, Casa Romana (oude
Romeinse villa) en het tempelplein.
- de 500 jaar oude plataan van Hippocrates
- het archeologisch museum in Kos-stad
- het middeleeuwse kasteel in Kos-stad
- ruïnes van het Asklipio-heiligdom
- zoutmeer tussen Marmari en Tigaki, met grote schildpadden en in de lente
flamingo's en ooievaars
- een Byzantijnse burcht in het antieke Pilion
- de warmwaterbronnen bij Agios Fokas
- het Harmilos-klooster (11e eeuw)
- eilandrondrit
- kasteel in Antimachia (14e eeuw)
- tocht met een glasbodemboot
- boottocht naar bv. Rhodos, Kalymnos, Pserimos, Leros of Patmos
- dagtocht naar Bodrum (Turkije)
- het eiland Nissiros, met o.a. de vulkaan Polyvotis, het klooster "Our lady Spiliani"
en een historisch en folkloristisch museum.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_35804572
Nou ik ga ook naar Kos.

Maar het is het uitgaan net zo goed als in Marmaris en Alanya. Ik vond Marmaris echt super kick, ook Alanya was goed te doen. Een openluchtdiscotheek waar je je ochtend kan afsluiten enz.

Is Kos ook zo uitgebreid. Heb al even lopen zoeken, maar pics pics pics !!
pi_35813930
Het uitgaan op Kos is harstikke goed. Ik heb vooral veel in de Saloon Tex gezeten, dat is een echte Nederlandse tent, net zoals de Camel Bar. Heb je geen behoefte aan Nederlanders dan zijn er genoeg andere mogelijkheden, waaronder enkele Scandinavische tenten. Ook leuk, met veel vrouwelijk schoon!!!
pi_35936805
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef Martijn_77 het volgende:
En als CUL Mod ben ik naturlijk ook benieuwd naar goede eettentjes
Jammer genoeg zijn er in de loop der jaren al heel wat goede eettentjes en taverna's gesloten. Ik ga dit jaar voor de 10e keer naar Kos-stad en heb de afgelopen paar jaar heel wat taverna's en eettentjes bezocht. Mijn top 3:

Restaurant beach bar Filarakia (konijntje) aan de G. Averofstreet (wel wat duurder, maar heerlijk eten !)

Hollands eetcafe Beach Inn, ook aan de G. Averofstreet (voor als je gewoon eens zin hebt in Nederlandse prak)

Taverna Hirodion aan de Artemisias 27, beetje moeilijk te vinden, maar deze taverna staat in de buurt van het "voetbalveld"van Kos. Als je richting de nieuwe jachthaven fietst, vanaf het centrum, heb je op een gegeven moment een mexicaans restaurant, daar ga je rechtsaf, doorlopen en de tweede straat weer rechts, klein stukje doorlopen en je bent er.

Als je dan toch in deze straat bent: de Thai die even verderop gevestigd is, is ook ontzettend goed!!
pi_36077105
quote:

gezien hebben.
Ik ben zelf al naar 2 griekse eilanden op vakantie geweest. Lefkas (ook wel Lefkada genoemd) en Corfu. 1 keer in het najaar en 1 keer in het voorjaar. Allebei de keren in een appartement MET ZWEMBAD en bij de ZEE!!!! Erg mooi! Deze eilanden liggen in de Ionische zee. De eilanden in de Ionische zee hebben veel "groen". Kos ligt in de zee aan de andere kant van Griekenland, dus meer in de richting van Turkije. Daar schijnt minder begroeing etc. te zijn maar ook heel mooi!!
1 tip: beide keren dat ik naar een Grieks eiland ben geweest werd mij gezegt dat ik geen wcpapier in de wc zelf mag gooien.. maar in de prullebak die er ook staat. Dit geldt volgens mij in heeel Griekenland. Het klinkt vies (is het ook) maar je went er vanzelf wel aan..

In ieder geval heel veel plezier alvast!!!!
Heb respect voor jezelf.
Heb respect voor een ander.
Niemand is perfect.
pi_36668210
hehehe, 16 april vertrek ik weer naar het mooie Kos. Even een weekje er tussenuit!
pi_36668307
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef pos het volgende:
Wanneer ga jij, Pos???
  woensdag 5 april 2006 @ 23:05:37 #21
145602 Anna-bel
Hipperdehop
pi_36693042
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:17 schreef Maeslant het volgende:
Nou ik ga ook naar Kos.

Maar het is het uitgaan net zo goed als in Marmaris en Alanya. Ik vond Marmaris echt super kick, ook Alanya was goed te doen. Een openluchtdiscotheek waar je je ochtend kan afsluiten enz.

Is Kos ook zo uitgebreid. Heb al even lopen zoeken, maar pics pics pics !!
Mwah uitgaan was maar matig hoor op Kos, doe mij maar Marmaris met al die openlucht toko's. Meur je ook niet zo naar rook aan het einde van de avond Er is een discotheek die afgelopen jaar wel prima was: de Fashion Club, zit in de buurt van Dolphin Square (veel locals die denken dat ze zomaar met je mogen dansen). Daar begonnen we meestal om kansloos te eindigen bij de Hollandse Hoek hahaha. Voor de rest dus inderdaad voornamelijk kroegjes etc., dus als je een echte discotheekganger bent kom je daar niet aan je trekken. Doe mij maar Ayia Napa dit jaar
Ik ben niets zonder jou, Annabel
pi_36989266
Ik ga begin september met mijn vrienden, is er dan nog wel voldoende te beleven qua uitgaan?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36989676
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga begin september met mijn vrienden, is er dan nog wel voldoende te beleven qua uitgaan?
psssst:

http://forum.fok.nl/topic/844288
pi_36989762
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:

[..]

psssst:

http://forum.fok.nl/topic/844288
Godskolere, jij bent er vroeg bij
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:11:30 #25
18772 pos
@@sweet@@
pi_36992927
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:59 schreef birdsong het volgende:

[..]

Wanneer ga jij, Pos???
Ik ga in September, birdsong
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_36993957
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:11 schreef pos het volgende:

[..]

me too, maar zoals ik eerder vroeg, is er qua stappen dan nog genoeg te doen?
  woensdag 19 april 2006 @ 00:12:19 #27
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37083258
Ik ga voor het eerst naar Griekenland, Kos dus welteverstaan.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar uit de verhalen put ik wel moed!
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  zondag 23 april 2006 @ 15:30:47 #28
38161 faculty
Always around
pi_37214733
ik ga aankomende zondag naar Kos toe en vroeg me eigenlijk af wat ik betaal om een week een scooter daar te huren. Iemand enig idee?
What goes around, Comes around
pi_37251760
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:11 schreef pos het volgende:

[..]

Hehe, ben gisteren weer thuisgekomen. Ga in september ook nog twee weekjes! welke data precies?
pi_37251809
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

me too, maar zoals ik eerder vroeg, is er qua stappen dan nog genoeg te doen?
plenty!! En gelukkg niet zo druk als juli en augustus, da's geen stappen meer te noemen! Ik noem dat stilstaan in een bar!
pi_37252244
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:32 schreef birdsong het volgende:

[..]

plenty!! En gelukkg niet zo druk als juli en augustus, da's geen stappen meer te noemen! Ik noem dat stilstaan in een bar!
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:35:10 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_37279584
Kos is prachtig! De eerste keer dat ik een vakantiebestemming absoluut nog wel een keer wil bezoeken!

Nadeel is wel het lawaai van scooters wat de hele nacht doorgaat, dus neem een airco zodat je alles dicht kunt doen, of oordopjes mee. Ik zou ook niet al te vaak naar het strand van kos-stad gaan, druk, lawaaiig en duur. Tip: huur een fiets en ga wat rond fietsen (Asclepion alleen doen als het niet te heet is, want het is een aardige klim, en kijk vantevoren goed wanneer hij open is!), als je dan naar het noorden toefietst, net om de hoek van het eiland heen, heb je veel mooiere en rustigere stranden. Naar het zuiden zit niet zoveel, voornamelijk Engelse resorts.

Hier nog wat sfeerbeelden :

,

,

.

[ Bericht 2% gewijzigd door speknek op 25-04-2006 15:24:25 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:22:27 #33
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_37919922
@speknek: Mooie foto's echt geweldig!

Vannacht vliegen we! Heb er enorm veel zin in! Heerlijk zon, zee, strand en niet te vergeten de heerlijke griekse keuken! De koffer staat al gepakt, nog wat laatste rommeltjes vannacht voor vertrek erbij en laat die vlieger maar opstijgen!!
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:24:32 #34
18772 pos
@@sweet@@
pi_37922003
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:22 schreef Annemiek78 het volgende:
@speknek: Mooie foto's echt geweldig!

Vannacht vliegen we! Heb er enorm veel zin in! Heerlijk zon, zee, strand en niet te vergeten de heerlijke griekse keuken! De koffer staat al gepakt, nog wat laatste rommeltjes vannacht voor vertrek erbij en laat die vlieger maar opstijgen!!
Ik ben jaloers, moet nog een tijdje wachten

Veel plezier trouwens
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 22 mei 2006 @ 19:06:15 #35
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_38094535
Hier ook geboekt naar Kos, 25 juli voor 10 dagen naar appartement Fantasia in Kos-stad. Ik ben benieuwd!

Uitgaantips en tips qua activiteiten zijn altijd welkom!
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:29:07 #36
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_38204141
Zijn net terug! Heerlijk gegeten. (Jumbo styke achter de markthal is een aanrader) en genoten van het strand (Ga eens kijken bij The Old River taverne, daar heb je gratis zonnebed op het strand als je daar smiddags wel effe een hapje lunched!)

Culturele kant van Kos hebben we ook gezien: Bergdorpje Zia, Askleipion, Antimachi, Kefalos en de opgravingen van de oude binnenstad.
pi_38205307
Het is alweer een paar jaar geleden, maar ik vond Kos ook geweldig. Ik zal er vast nog wel eens komen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 18:29:27 #38
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_38205975
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:09 schreef NY_Giant het volgende:
Het is alweer een paar jaar geleden, maar ik vond Kos ook geweldig. Ik zal er vast nog wel eens komen.
Ik niet zo snel , denk ik...
Heb nu Griekenland ontdekt dus heb nog een paar van de andere eilanden op mijn verlanglijstje staan voordat ik weer terug ga naar waar ik al eens geweest ben.
pi_38254873
Hoi Annemiek,

Ik ben benieuwd wat je vond van hotel Triton, wij hebben geboekt voor deze zomer.

Groet,
Mamaloutje
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:33:37 #40
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38254917
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:31 schreef mamaloutje het volgende:
Hoi Annemiek,

Ik ben benieuwd wat je vond van hotel Triton, wij hebben geboekt voor deze zomer.

Groet,
Mamaloutje
Het was echt een perfect hotel netjes verzorgd goede ligging en een goed ontbijt buffet.

Het is echt een hotel dat ik andere mensen ook zou aanraden.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:34:12 #41
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38254931
Even een sfeer impressie van onze vakantie in Kos

Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38254955
Ik vond Kos echt helemaal niets aan. Vaag wat iedereen er nou zo geweldig aan vindt, maargoed.
pi_38254960
Das een snelle reactie! Had het idee dat het hotel aan een heeeeeeel drukke weg ligt (lawaai)... Ziet er op de foto's trouwens ook heel mooi uit, net gerenoveerd?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:41:33 #44
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38255099
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:35 schreef mamaloutje het volgende:
Das een snelle reactie! Had het idee dat het hotel aan een heeeeeeel drukke weg ligt (lawaai)... Ziet er op de foto's trouwens ook heel mooi uit, net gerenoveerd?
Of het hotel is net gerenoveerd of het is totaal nieuw maar het ziet er idd erg nieuw uit.

En van die drukke weg hebben wij geen last gehad.

Even wat foto's van het hotel en de kamer

Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38255172
Ziet er inderdaad goed uit!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:48:11 #46
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38255258
Het heeft zelfs een minibar op de kamer die vrij redelijk geprijst is (in vergelijk met de horeca prijzen dan).

Even bij de supermarkt wat te drinken halen voor op het balkon of tussen door is natuurlijk veel goedkoper
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38255339
Wat voor types mensen komen in dit hotel? We hebben een keer meegemaakt op Rhodos dat er allemaal Russen, Roemenen, Polen en Bulgaren in ons hotel zaten. Beetje sjacherijnige uitstraling. Heb je trouwens naast het ontbijt buffet nog 's avonds in het hotel gegeten? We hebben wel HP geboekt maar zijn zeker ook van plan in de stad te eten.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 01:08:13 #48
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38255661
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:52 schreef mamaloutje het volgende:
Wat voor types mensen komen in dit hotel? We hebben een keer meegemaakt op Rhodos dat er allemaal Russen, Roemenen, Polen en Bulgaren in ons hotel zaten. Beetje sjacherijnige uitstraling.
Nederlanders en wat Engelsen er zatten vooral wat oudere stellen. Maar ja dat zou ook aan de tijd van het jaar gelegen kunnen hebben.
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:52 schreef mamaloutje het volgende:
Heb je trouwens naast het ontbijt buffet nog 's avonds in het hotel gegeten? We hebben wel HP geboekt maar zijn zeker ook van plan in de stad te eten.
Hebben alleen logies ontbijt geboekt gehad. En het ontbijt buffet was goed te doen en als je in het zelfde restaurant (onder het hotel zie oook foto) s'avonds zou moeten eten lijkt mij dat geen straf. Maar het heeft wel een keuken die op meer op de Italiaanse troer is.

Maar in de stad kun je voor 30 euro met 2 man echt goed gegeten en gedronken hebben. Het meeste wat wij kwijt geweest zijn is 35 euro voor een maaltijd geweest.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38255805
En het strand is tegenover het hotel? De weg over en.... voila? Het lijkt op de foto's niet erg groot, maar das ook niet nodig natuurlijk. Lijkt me wel relaxed zo dicht bij de zee en het centrum! 't Is trouwens leuk om te lezen dat het hotel zo goed is, had nog op vakantiereiswijzer gekeken maar daar staat geen enkele recensie.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 01:51:06 #50
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38256572
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:14 schreef mamaloutje het volgende:
En het strand is tegenover het hotel? De weg over en.... voila? Het lijkt op de foto's niet erg groot, maar das ook niet nodig natuurlijk. Lijkt me wel relaxed zo dicht bij de zee en het centrum!
Het strand aan de overkant stelt niet echt veel voor. Wij zijn ook altijd naar het andere strand aan de andere kant van de haven gelopen. Daar kende wiji ook via vrienden de eigenaar van een strandtent en daar zijn wij ook altijd naar toe geweest. Strand is daar ook breder enzo
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:14 schreef mamaloutje het volgende:
't Is trouwens leuk om te lezen dat het hotel zo goed is, had nog op vakantiereiswijzer gekeken maar daar staat geen enkele recensie.
Zal morgen aan Annemiek vragen maar die had volgens mij wel ergens een recensie gevonden
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:16:04 #51
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_38260172
Ik heb vooral op de diverse sites van Reisbureau's gekeken naar info over het hotel zelf. Heb inderdaad ook niet echt ervaringen kunnen vinden van voorgaande gasten.

Net wat Martijn al zei, het is echt een heel net prima hotel! Die drukke straat hoor je niets van. De schuifdeuren naar het balkon zijn van isolerend dubbel glas!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:28:58 #52
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_38716047
Zijn er nog mensen die ook eind juli naar Kos gaan?
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:18:43 #53
71402 Sjonnie_Santos
I have become synthetic
pi_38848042
Ik ga 13 juli naar kosta palace...
heb er goede maar ook slechte verhalen over gehoord..
hier iemand die er ooit is geweest of er deze zomer heen gaat?
YEAH, I'm on a mission, mission, mission, mission, mission from God...
pi_39180397
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:28 schreef RelaxedM het volgende:
Begin Augustus
  zondag 25 juni 2006 @ 09:31:34 #55
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39199667
6 Augustus hier, 12 dagen Kos-Stad. Heb er heel veel zin in, als ik zo de excursies bekijk; opgravingen in Kos-Stad, heerlijk. Wij willen zelf wel met de fiets zoveel mogelijk doen. En natuurlijk lekker uitgaan en het strand. Iemand hier ervaring met hotel Dimitris paritsa? Beetje goedkoop hotel en eenvoudig lees ik overal.
Whatever I want.
pi_39274927
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:18 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Ik ga 13 juli naar kosta palace...
heb er goede maar ook slechte verhalen over gehoord..
hier iemand die er ooit is geweest of er deze zomer heen gaat?
Ja vorig jaar ben ik hier geweest, van 01-08 tot 15-08

Ligging: 10 serieus.
Hotel netheid: 8 net hotel wij hadden 2 kamers, vrienden van ons zaten in het gebouw onder het zwembad, wij aan het einde van het plein op de BG, onze kamer was wel n stuk groter en rustiger.
Drukte: 1 allemaal nederlandse jeugd, de muziek van A moest harder dan van B b-tje jammer vind ik persoonlijk.
Zwembad was ff stuk n paar dagen, shit happens zeg ik, strand is om de hoek..al met al goed vermaakt in Kosta Palace.

Verder: als je t stappen om 4h snachts niet zat ben kan je nog naar Jacksons op t strand, daar gaan de meeste die in de barren werken ook naar toe, ff een afzakker halen potje poolen genieten van de zonsopgang en vorig jaar was er ook een nl dj die er af en toe flink zin in had (stuiteren).

Om de hoek bij kosta palace richting t strand (links) heb je "De haan" hier hebben wij de laatste week iedere ochtend gegeten, nl stel uit den bosch (volgens mij) lekker hollands onbtijt, om de dag goed te beginnen.

Verder heb je 1x p. week (wo. vorig jaar) op Tarzan beach (tarzan is wel bi, watch it ) bbq beach party, voor 20-25 euro, bbq en n meloen vol drank, 2x KOStelijk vermaakt.

De rest moet je zelf maar even uitvinden..have fun gaat zeker lukken
pi_39362947
Heee iedereen...

ik ga dit jaar voor het 6e jaar naar kos, en het bevalt me nog steeds erg goed..
Ik ga 27 juli t/m 17 augustus..
ik heb er super veel zin in.. en ik ben samen met mn kosvriendinnen alvast aan het aftellen..

Groetjes Rienke
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:44:47 #58
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_39365469
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef Riiennus het volgende:
Heee iedereen...

ik ga dit jaar voor het 6e jaar naar kos, en het bevalt me nog steeds erg goed..
Ik ga 27 juli t/m 17 augustus..
ik heb er super veel zin in.. en ik ben samen met mn kosvriendinnen alvast aan het aftellen..

Groetjes Rienke
Oh kijk gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd
  vrijdag 30 juni 2006 @ 01:46:03 #59
67531 LG_Konjo
gladiator!
pi_39378889
ik ga ipv. naar kos naar rhodos, sorry kos jongens en meisjes.. vorig jaar was kos erg extreem leuk trouwens!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 01:09:04 #60
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_39413434
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:28 schreef RelaxedM het volgende:
Ik ga de 9e.

Ik ga naar hotel Aegean Houses. Klik hier voor foto's.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:45:14 #61
18772 pos
@@sweet@@
pi_39467981
Kan bijna niet wachten....September lijkt nog zo ver weg
Geen fotootjes van mensen die net terug zijn?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_39476352
Ik vertrek vanacht naar Kos. Lekker goedkoop last-minute Zit in appartement Fantasia hoop dat het wat is!
  maandag 3 juli 2006 @ 16:03:10 #63
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_39477069
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef pos het volgende:
Kan bijna niet wachten....September lijkt nog zo ver weg
Ik ga zondag
  maandag 3 juli 2006 @ 16:46:31 #64
18772 pos
@@sweet@@
pi_39478278
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:03 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Ik ga zondag
Heerlijk Ach...als jij terug bent heb ik nog wat tegoed
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_39484105
Ik ben net terug uit Kos! (sinds zondag)
Het was de eerste keer, maar het beviel me erg goed! We zitten er nu al aan te denken om volgend jaar weer te gaan
  maandag 3 juli 2006 @ 20:33:30 #66
18772 pos
@@sweet@@
pi_39484372
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef Caroline_88 het volgende:
Ik ben net terug uit Kos! (sinds zondag)
Het was de eerste keer, maar het beviel me erg goed! We zitten er nu al aan te denken om volgend jaar weer te gaan
Foto's?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:01:08 #67
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_39520535
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef Samk het volgende:
Ik vertrek vanacht naar Kos. Lekker goedkoop last-minute Zit in appartement Fantasia hoop dat het wat is!
Laat ff weten hoe het was in Fantasia, ik ga er de 25e naartoe
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:06:39 #68
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_39565108
Zo ik kan echt niet wachten op zondag! Het lijkt nog wel een eeuwigheid te duren!
pi_39568272
Ik vertrek de 25ste naar Kos. Weekje maar , maar heb er toch erg veel zin in. Wat is de gemiddelde leeftijd in die kroegen daar eigenlijk?
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:28:00 #70
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_39571219
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef thaeastwood het volgende:
Ik vertrek de 25ste naar Kos. Weekje maar , maar heb er toch erg veel zin in. Wat is de gemiddelde leeftijd in die kroegen daar eigenlijk?
Hey! Dan vertrek ik dus ook, wij gaan via Amsterdam. Maar ik heb nog geen idee hoelaat ofzo.

Ik hoor van veel mensen dat de gem leeftijd 20/22 is
pi_39573226
Wij vertrekken ook vanuit Amsterdam. Geloof rond 13uur...
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:31:04 #72
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39573471
Met welke maatschappijen vliegen jullie allemaal? Wij met Transavia om 05:20 en terug om half11. Laatste dag zijn we kwijt dus, maar de eerste niet. Dat is wel fijn. En de laatste nacht in een keer door. Zo had ik het op Kreta twee jaar geleden precies zo.

Wij hadden eerst een reis gevonden met MartinAir vliegen, die zou ook om 13uur heen vliegen en terug om 13 uur. Ben je toch je eerste dag bijna kwijt en je laatste ook wel.
Whatever I want.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:47:48 #73
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_39574056
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef thaeastwood het volgende:
Wij vertrekken ook vanuit Amsterdam. Geloof rond 13uur...
Met welke maatschappij vlieg je en bij welke organisatie heb je geboekt ? Ik hoop ook dat ik die tijd heb Zal perfect zijn
pi_39575374
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef RelaxedM het volgende:

[..]

Met welke maatschappij vlieg je en bij welke organisatie heb je geboekt ? Ik hoop ook dat ik die tijd heb Zal perfect zijn
heb geboekt bij Elmar Reizen kan alleen nergens de vliegmaatschappij terug vinden.
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:40:46 #75
18772 pos
@@sweet@@
pi_39578799
Ter info
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 9 juli 2006 @ 01:30:14 #76
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_39648403
OMG ik ga morgen!
Ik bedoel dus vandaag. Straks. Over een aantal uur.

Heb er zeer veel zin an. Vertrek om 15.00 uur vanaf Schiphol. Alle Kosgangers ook veel plezier deze zomer.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:14:34 #77
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_39724264
20 juli vertrek ik naar appartementen Agela. Ik heb er echt zo enorm veel zin in!!!
Don't let my username fool you...
pi_39737419
Kos was GEWELDIG, mis vooral de zonsopgang om 6 uur 's morgens niet! Heerlijk verlaten strand
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:23:40 #79
18772 pos
@@sweet@@
pi_39738136
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef Samk het volgende:
Kos was GEWELDIG, mis vooral de zonsopgang om 6 uur 's morgens niet! Heerlijk verlaten strand
Foto's?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_39833720
Jahaa..wij gaan ook weer.

29 augustus tot 5 september
Kosta palace

Nog meer mensen die dan in Kos te vinden zijn?
  zondag 16 juli 2006 @ 19:27:34 #81
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_39883295
Ik heb mn tickets binnen, we vliegen dinsdag 25 juli om 5.15 en we vliegen 3 augustus pas om 23.00 terug Nog meer mensen die de 25e vanuit Amsterdam om 5 uur vliegen?
  maandag 17 juli 2006 @ 13:43:12 #82
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_39905199
Net geboekt voor morgen Heb er zin in, ben benieuwd hoe het daar is! We zitten in appartementen Lydia , maja, tis n lastminute, zoveel konden we niet kiezen. Weet iemand daar wat meer over?
  maandag 17 juli 2006 @ 14:07:06 #83
18772 pos
@@sweet@@
pi_39905999
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef chriztiaan het volgende:
Net geboekt voor morgen Heb er zin in, ben benieuwd hoe het daar is! We zitten in appartementen Lydia , maja, tis n lastminute, zoveel konden we niet kiezen. Weet iemand daar wat meer over?
Hier kan je ervaringen, van andere mensen die daar geweest zijn, lezen.

http://www.vakantiereiswi(...)rdeling/64240/lydia/

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_39919869
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef chriztiaan het volgende:
Ik ben van 25-6 tot 2-7 in Lydia geweest! Best een leuk appartementencomplex (ook mooi zwembad), het enigste nadeel is dat het redelijk ver uit het centrum ligt. Wij hadden fietsen bij de reis, ik weet niet of jullie dat ook hebben? Als ze er niet al bij zitten zal ik ze zeker huren (of een scooter oid), want het is toch wel zo'n 20 minuten lopen naar het echte centrum (barstreet enz)
Maar de appartementen zelf zijn leuk, alleen de bedden liggen voor geen meter! En verwacht ook niet te kunnen koken in je appartement
pi_40065266
2 augustus ga ik die kant op met 7 vrienden
Dat gaat sowieso mooi worden
pi_40118745
Ben eind juni op Kos geweest, bij appartementen Erato. Waren echt top; grote kamer, mooi zwembad, aardige mensen... Het stappen is zeker ook de moeite waard, als je houd van Engelsen en Scandinavische vrouwen......
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  maandag 24 juli 2006 @ 00:12:57 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_40118988
Ik vond Erato wel aardig, maar eigenlijk niet 'echt top'. De man van de fietsenverhuur aan de andere kant van de straat vond ik wel heel aardig. We kregen de beste fietsen voor een prikkie mee, en als dank gaf ie ons ook nog bier.
Hebben ze die hond op dat braakliggende terrein daarnaast al doodgeschoten?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40119203
HaHa nee, die hond had zich vermenigvuldigd volgens mij, het waren er meerdere... Maar wij zaten zegmaar op de kamer met balkon die uitzicht had op het zwembad, prima plaatsje!!
Had daar vanaf trouwens wel die honden kunne schieten....
  maandag 24 juli 2006 @ 00:28:28 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_40119477
Ja, wij zaten op de grond aan de andere kant. Denk trouwens ook wel dat het een hoop scheelt of je wel of geen airco neemt. Dat vonden wij namelijk wat te duur, met als gevolg dat je met het raam open moet slapen. Nou dan doe je echt geen oog dicht door die pleurishond en scooters .

Tip voor iedereen, want Kos-Stad is voor de rest nergens rustig: neem airco .
pi_40119868
Ja idd, was echt niet te harden zonder airco.. Ik sliep alleen goed toen ik veel drank op had. Aardig vaak dus Wat je ook moet doen is voor 20 euro p.p. een boottocht maken langs 3 eilanden, superrelaxed dagje vond ik dat.. Hoezo vies water in nederland, als je dit ziet
Kzou zeker nog een keertje terug gaan naar Kos, 8 dagen was net te kort..
  maandag 24 juli 2006 @ 01:39:13 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_40121237
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef HPayne het volgende:
Ja idd, was echt niet te harden zonder airco.. Ik sliep alleen goed toen ik veel drank op had. Aardig vaak dus Wat je ook moet doen is voor 20 euro p.p. een boottocht maken langs 3 eilanden, superrelaxed dagje vond ik dat.. Hoezo vies water in nederland, als je dit ziet
Kzou zeker nog een keertje terug gaan naar Kos, 8 dagen was net te kort..
Jaaa, die hebben wij ook gedaan, een van de leukste excursies die ik ooit heb gedaan.
  maandag 24 juli 2006 @ 11:37:00 #92
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_40127925
Ik ben weer terug. Was super. Maybe post ik nog wat foto's.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:11:24 #93
18772 pos
@@sweet@@
pi_40138149
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef Corksterr het volgende:
... Maybe post ik nog wat foto's.
Wij willen foto's
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_40176024
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:11 schreef pos het volgende:

[..]

Wij willen foto's
pi_40220551
Nog 5,5 week
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:35:07 #96
18772 pos
@@sweet@@
pi_40239985
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Nog 5,5 week
Me to

Om er even in te komen

[ Bericht 54% gewijzigd door pos op 27-07-2006 21:27:04 ]
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_40298825
Ziet er mooi uit
Aanstaande donderdag is het zover
pi_40302436
Ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat het in september nog steeds party-time is op Kos maar ik hoop er het beste maar van
pi_40337918
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:15 schreef TheVulture het volgende:
Ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat het in september nog steeds party-time is op Kos maar ik hoop er het beste maar van
Ik hoop inderdaad niet voor je dat er dan een hele bejaardensoos aankomt op Kos..
pi_40374529
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben weer terug. Was super. Maybe post ik nog wat foto's.
Ben je nog in de barstreet, bij de twee laatste kroegen geweest op de hoek? dus vanaf de 'haven' kijken dan bedoel ik de laatste twee kroegen.. Ben vorig jaar geweest met vrienden en heb echt een mooie vakantie gehad. Veel mooie vrouwen en een uitstekend uitgaansleven. Morgen naar Mallorca, hopen dat dat net zo mooi is.
Moet je, kut?
Adriana (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')