Mijn favorieten appartementen complex is zeker Appartemeneten Kos in Kos stad,quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:02 schreef stalker_90909 het volgende:
oke ik zit dus ook naar kos te kijken om mijn komende vakantie daar te vieren...
alleen nu komen dus de gebruikelijke vragen..
goed groot appartementen complex
niet duur :p (ben immers een nederlander)
dichtbij het strand
dichtbij het centrum
iemand die in 2004 is geweest nog suggesties??
waar ga je dan heen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:32 schreef Mighty_Mike het volgende:
toch stiekum niet naar Kos dit jaar......
Dit jaar naar Albufeira, even kijken of het Kos kan overtreffen, en anders zijn we volgend jaar gewoon weer terugquote:
Daar willen wij ook nog steeds een keer heen, dus laat ff weten hoe het was.quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:41 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
Dit jaar naar Albufeira, even kijken of het Kos kan overtreffen, en anders zijn we volgend jaar gewoon weer terug![]()
Je kan beter even in de oude topics over Kos kijken (zie bovenaan) daar staanquote:Op maandag 14 februari 2005 23:25 schreef -Petor- het volgende:
Oké overtuig mij maarWaarom is Kos zo leuk om heen te gaan? Wij zaten te denken om naar Kreta te gaan maar over Kos wil ik ook graag wat meer weten. Hoe zit het met:
-mogelijkheid ecursies
- betaalbaarheid pils
- betaalbaarheid eten
-de gezelligheid
enne...ja wat er verder nog belangrijk zou kunnen zijn![]()
![]()
Ik heb op Kos niet echt veel gezien over excursies naar andere eilanden, de excursies die ik wel weet zijn, lazy-cruise, overtocht naar Bodrum (Turkije) en duik-excursie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:48 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ga eind april 8 dagen naar Kos met mijn vriend!!! Net geboekt
Ben er nog nooit geweest, ook niet in Griekenland. We gaan trouwens niet voor het uitgaan, maar om dingen te bekijken en te wandelen en te fietsen.
Weet iemand iets over excursies naar andere eilanden? Wat kost dat ongeveer?
Nog 4 maanden wachten, pfffquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:02 schreef inkie1010 het volgende:
Nog precies 1 maandIk heb er zin in! Heeft ondertussen nog iemand antwoorden op mijn vraagjes hierboven?
subtiel schopje
Hee pylquote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef pyl het volgende:
Da's een mooi lijstje pos, maar wat vind jij nu werkelijk het aantrekkelijke aan Kos?
Het ziet er op de foto's zo ehhh....druk en toeristisch uit, maar misschien vind je dat juist leuk.
In een grijs verleden heb ik verschillende rondreizen in de regio gemaakt, de Cycladen, de Sporaden, de Peleponesos; ook Athene en omgeving ken ik wel. Mooi land - zonder meer - maar wat doet Kos nu uitstijgen boven de rest?
![]()
Dat staat nog niet vast.....quote:Op woensdag 20 april 2005 17:11 schreef pos het volgende:
En waar ga jij van de zomer heen pyl?
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat staat nog niet vast.....
Ik heb trouwens zojuist de eerste Kos-delen gelezen, en gezien hoe enthousiast je bent over Kos. Erg leuk om te lezen, pos!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |