En ik plus een weekjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:41 schreef ruby het volgende:
Nog drie nachtjes slapen en dan.................jiiiiieeeeehaaaaa.![]()
Hey Natascha bedankt voor al je info!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef Natascha_84 het volgende:
Oja, kijk anders ff in het vakantie KOS topic van Partyflock, daar vind je ook nog tips.
http://partyflock.nl/topic/844916.html
en dit is mijn profiel daar met foto's van kos met Hotel Astron natuurlijk!
http://partyflock.nl/user/267338.html
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef Marnickxs het volgende:
Dinsdag is het zover.
5.00h vertrekken vanaf schiphol.
Ik zit dus tegelijk met jouw daar Pos?
Dank je welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook mee met jullie.
Veel plezier en een fijne vlucht allemaal.
Ik was er vorig jaar ook om deze tijd en het was precies goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:56 schreef Marnickxs het volgende:
Mooi
Dus nog niet uitgestorven, maar ook niet TE druk. (Y)
Die gast is idd echt geweldigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef BoNi het volgende:
Als je van Griekse gezelligheid en het eten houdt moet je zeker wél bij Old River van Joseph gaan eten!!! Dit ligt even bij het centrum, als je de boulevard richting Lambi loopt.
Heerlijk eten en echt ongelofelijk vriendelijk personeel. Ik ken geen grotere clown dan deze man! Daarnaast heeft hij ook nog eens rete veel verstand van voetbal!
Edit: zie net dat iemand een website voor Joseph heeft gemaakt: http://www.oldriver.tk/
Laurens, deze bedoel je Wonderland Avenue-White Horse. Moet je wel een van de remixes hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef -Laurens- het volgende:
Op het strand werd verder ook vaak het nummer gedraaid Ride the white horse, weet iemand hoe ik aan die club-versie kan komen?
Thnx, Wonderland avenue is idd de groep die ik zocht!quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:38 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Laurens, deze bedoel je Wonderland Avenue-White Horse. Moet je wel een van de remixes hebben.
Trouwens deze draaide ze ook veel op het strand op Kos: Ottomix Ragga Sex - Dub Mix (Zo'n kreunende vrouw met een reggaeton beat)
Vertel!!quote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef pos het volgende:
Weer terug![]()
Was geweldig, maar veeeel te kort. Volgend jaar 3 weken
Zijn de zomergidsen al uit dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef coltje87 het volgende:
Even een hele harde schop.. Wij gaan naar Kos aankomende zomer, moeten alleen nog even kijken welk appartement. Denk dat we dan volgende week al gaan boeken. Ik heb er nu al zin in!
Ja, vorige week hebben ze de gidsen opgehaald, en ze gaan morgen al boeken.quote:
Hartstikke leuk, moet ze ook maar even ophalen dan en twee Kos reisjes,quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:22 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Ja, vorige week hebben ze de gidsen opgehaald, en ze gaan morgen al boeken.
Ik ga boeken voor Mei en Septemberquote:
Pff, ik vind Kos daarentegen anders erg genieten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:08 schreef Nouk het volgende:
Boek gewoon een andere vakantie. Kos is werkelijk helemaal niks.
Noorse vrienden van ons verblijven daar altijd. Die zijn erg tevreden. Het ligt aan zee en vlak bij het centrum.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef Luni het volgende:
Ik wil appartement Fillipion boeken, is iemand daar misschien al eens geweest, en kan die vertellen waar dat ongeveer ligt? Daar ben ik namelijk nog niet achter gekomen
Ik ben er niet echt bekend, maar heb wel een kaart, van Kos-stad gekregen van m'n ouders, en weet bijvoorbeeld waar de haven zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef pos het volgende:
[..]
Noorse vrienden van ons verblijven daar altijd. Die zijn erg tevreden. Het ligt aan zee en vlak bij het centrum.
Als je bekend bent in Kos, wil ik je wel precies uitleggen waar het ligt.
De oude haven, in het centrum? Of de nieuwe (echte) haven?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt bekend, maar heb wel een kaart, van Kos-stad gekregen van m'n ouders, en weet bijvoorbeeld waar de haven zit.
Oude haven in het centrum, niet die jachthaven aan de randquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef pos het volgende:
[..]
De oude haven, in het centrum? Of de nieuwe (echte) haven?
Als voor de boten staat met je gezicht naar de zee, loop je naar rechts (het bruggetje, hierboven, onderdoor).quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Oude haven in het centrum, niet die jachthaven aan de rand
o.k., dan zit het redelijk dicht bij de grote Barstreet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:22 schreef pos het volgende:
[..]
Als voor de boten staat met je gezicht naar de zee, loop je naar rechts (het bruggetje, hierboven, onderdoor).
Dan is het ongeveer 200 meter aan je rechterhand, ook aan de boulevard dus
St4ck3r, wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:35 schreef St4ck3r het volgende:
Wij gaan ook met 'zo'n 13 man, Zomer 2007 naar Kos
Je was me net voor. Is 19 dagen niet heel erg lang?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef St4ck3r het volgende:
Zie bovenstaand bericht
15 Juli t/m 2 augustus.. 19 dagen geloof ik
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:32 schreef St4ck3r het volgende:
Vast wel.. Maar je moet wat, als je jong bent
Zitten All-inclusive.. Dus vermaak me wel denk ik ^^
Klopt. We gaan 12 dagen, precies goed..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:52 schreef St4ck3r het volgende:
jij gaat 22 juli? En voor hoelang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |