Pff, ik vind Kos daarentegen anders erg genieten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:08 schreef Nouk het volgende:
Boek gewoon een andere vakantie. Kos is werkelijk helemaal niks.
Noorse vrienden van ons verblijven daar altijd. Die zijn erg tevreden. Het ligt aan zee en vlak bij het centrum.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef Luni het volgende:
Ik wil appartement Fillipion boeken, is iemand daar misschien al eens geweest, en kan die vertellen waar dat ongeveer ligt? Daar ben ik namelijk nog niet achter gekomen
Ik ben er niet echt bekend, maar heb wel een kaart, van Kos-stad gekregen van m'n ouders, en weet bijvoorbeeld waar de haven zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef pos het volgende:
[..]
Noorse vrienden van ons verblijven daar altijd. Die zijn erg tevreden. Het ligt aan zee en vlak bij het centrum.
Als je bekend bent in Kos, wil ik je wel precies uitleggen waar het ligt.
De oude haven, in het centrum? Of de nieuwe (echte) haven?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt bekend, maar heb wel een kaart, van Kos-stad gekregen van m'n ouders, en weet bijvoorbeeld waar de haven zit.
Oude haven in het centrum, niet die jachthaven aan de randquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef pos het volgende:
[..]
De oude haven, in het centrum? Of de nieuwe (echte) haven?
Als voor de boten staat met je gezicht naar de zee, loop je naar rechts (het bruggetje, hierboven, onderdoor).quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Oude haven in het centrum, niet die jachthaven aan de rand
o.k., dan zit het redelijk dicht bij de grote Barstreet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:22 schreef pos het volgende:
[..]
Als voor de boten staat met je gezicht naar de zee, loop je naar rechts (het bruggetje, hierboven, onderdoor).
Dan is het ongeveer 200 meter aan je rechterhand, ook aan de boulevard dus
St4ck3r, wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:35 schreef St4ck3r het volgende:
Wij gaan ook met 'zo'n 13 man, Zomer 2007 naar Kos
Je was me net voor. Is 19 dagen niet heel erg lang?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:22 schreef St4ck3r het volgende:
Zie bovenstaand bericht
15 Juli t/m 2 augustus.. 19 dagen geloof ik
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:32 schreef St4ck3r het volgende:
Vast wel.. Maar je moet wat, als je jong bent
Zitten All-inclusive.. Dus vermaak me wel denk ik ^^
Klopt. We gaan 12 dagen, precies goed..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:52 schreef St4ck3r het volgende:
jij gaat 22 juli? En voor hoelang?
Klinkt goed. Waarom hebben jullie voor all-in gekozen?quote:
Hé, da's een goeiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef St4ck3r het volgende:
Omdat je dan niet steeds je bier hoeft te betalen ^^ Tot 0:00 is het gratis drank, vanaf 9:00 geloof ik.
Aangezien we wel een biertje lusten, zal dit vrij voordelig uitkomen..
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef St4ck3r het volgende:
Hmm.. mijn vakantie is weer aangepast.. is nu 12 dgn.. van 22-08 t/m 02-09
Wij zelfde datum.. Welke maatschappij vlieg je ^^quote:Op zondag 15 april 2007 12:12 schreef HPayne het volgende:
Ga dit jaar, net als vorig jaar, weer naar Kos-stad. 26 juli tot 3 augustus. Ideaal daar!
Ehm, moet de precieze info nog allemaal krijgen maar geboekt via sunweb, en volgens mij vliegen die met transavia.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Wij zelfde datum.. Welke maatschappij vlieg je ^^
Wij gaan dit jaar voor de zesde en zevende keer naar Kos. Het Kos hotel is echt geweldig,quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Radyhyn het volgende:
Voor ons wordt het dit jaar waarschijnlijk ook Kos
Ik wil vanavond kijken of ik voor twee weken een appartementje kan boeken bij "Aparthotel Kos". We zullen dan pas ergens begin september gaan.. maar ik heb er nu al zin in
Is er iemand hier die al eens in Aparthotel Kos is geweest? Van wat ik ervan gelezen heb klinkt het best goed
Ik heb al helemaal zin gekregen om te boeken/gaan na het lezen van dit topic
Wij vliegen met Arke.. Nog geen tijden bekend..quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ehm, moet de precieze info nog allemaal krijgen maar geboekt via sunweb, en volgens mij vliegen die met transavia.
Jij ook? en hoelaat is die vlucht?
Ga overigens naar hotel Apollon, zag dat iemand die hiervoor postte er ook heen ging.
Leuk, zie ik je daar, ben er dezelfde tijd als julliequote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef Radyhyn het volgende:
Jaaaaaaj geboekt!![]()
Van 6 sept. t/m 20 sept.
3-Kamerappartement met z'n viertjes. Gezellig!
Gaan jullie 2x naar Kos toe Pos? Lekker hoor! Misschien tot dan ja
Ehm dat ik er ook heen ga alleen dan 5 dagen later nadat jij al terug in NL bent... meer niet.. de eerste x dat ik er heen ga!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:24 schreef Sabinee het volgende:
Oooh ik heb er zo'n zin in als ik die foto's bekijk, ik ga van 3 juli tot 12 juli met mijn vriend all inclusive in hotel Atlantis. Iemand daar nog wat over te vertellen?
Nou succes met Arke, vertraging verzekerd, ik heb er vorig jaar wel ¤ 800 aan over gehouden omdat we zware vertraging hadden.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef St4ck3r het volgende:
[..]
Wij vliegen met Arke.. Nog geen tijden bekend..
Vorig jaar met Arke gevlogen, maar dat was juist een van de weinige vluchten die toen geen vertraging had... Alles verliep volgens schema. En de avond dat we terug gingen was het heeeeeeel erg druk op het vliegveld van Kos.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou succes met Arke, vertraging verzekerd, ik heb er vorig jaar wel ¤ 800 aan over gehouden omdat we zware vertraging hadden.
Via de site van Arke is wel achter de tijd te komen hoor, ik ga 6 september en vlieg weer met Arke, kijken of ik weer zo'n goedkope vakantie heb.![]()
Ik vond die irritant drukke weg een groter nadeel om eerlijk te zijn. Die moeten ze echt autoluw maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:44 schreef baco86 het volgende:
1 nadeel is als je aan de boulevard gaat eten, dat er meerdere katten om je heen hebt staan, er zijn echt honderden zwerfkatten is Kos!!
Leuk! die vliegtijden, zijn die al ergens te checken? wij gaan de 26e juli met Transavia...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:46 schreef coltje87 het volgende:
Nog 20 nachtjes slapen. Heb vandaag de vliegtijden gekregen. Heen vliegen we om 7.35 uur, en terug om 12.40 uur
.
Een vriendin van me is naar het reisbureau geweest. Ze zijn nog niet helemaal definitief, maar de kans dat ze nog veranderen is heel erg klein.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:52 schreef HPayne het volgende:
[..]
Leuk! die vliegtijden, zijn die al ergens te checken? wij gaan de 26e juli met Transavia...
Heel erg veel plezier Sabinee!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Sabinee het volgende:
Ik zit te wachten op ons vervoerRijden met de overburen mee, die vliegen 2 uur eerder. Vertrek van huis om half 1. Wij zitten om kwart over 7 morgenochtend in het vliegtuig op weg naar Kos!
![]()
Ben je iig wel op tijdquote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Sabinee het volgende:
Ik zit te wachten op ons vervoerRijden met de overburen mee, die vliegen 2 uur eerder. Vertrek van huis om half 1. Wij zitten om kwart over 7 morgenochtend in het vliegtuig op weg naar Kos!
![]()
Je hebt in de stad 1 groot uitgaancentrum waar diverse cafeetjes en kroegen zitten, meestal deed ik elke avond een rondje. Je hebt ook wel grote discotheken maar die vond ik niet zo veel aan..quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:22 schreef Ferdii het volgende:
ik ga 15 juli naar kos, kosta palace appartement met ze 4en
wat zijn de leuke uitgaans tenten waar je geweest moet zijn?
en waar kan je goed eten in kos stad?
Vlak bij jullie hotel zit het beste visrestaurant van Kos-stad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:22 schreef Ferdii het volgende:
ik ga 15 juli naar kos, kosta palace appartement met ze 4en
wat zijn de leuke uitgaans tenten waar je geweest moet zijn?
en waar kan je goed eten in kos stad?
Grote discotheken?sorry....alleen de Fashion en das niks. Voor de rest veel kleine cafeetjes, dancings e.d. Terrasjes zijn relaxt!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Je hebt in de stad 1 groot uitgaancentrum waar diverse cafeetjes en kroegen zitten, meestal deed ik elke avond een rondje. Je hebt ook wel grote discotheken maar die vond ik niet zo veel aan..
Eten is geen probleem op Kos, je kunt overal terecht, of je nou nederland, grieks of italiaans wil eten, alles kan...
Hij staat er idd nergens bij.. (dit zal officieel de stomste vraag ooit zijn maarr: ) weet je zeker dat je vanaf R'dam vliegt? En met welke touroperator ga je (Beachmasters, Gogotours etc?)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:17 schreef nils7 het volgende:
Ik vlieg as. dinsdag om 16:15 naar Kos vanuit Rotterdam met Transavia maar ik kan helemaal niks vinden op transavia want die vliegen niet vanuit R'dam naar Kos (ook niet met charter)... iemand een idee of waar ik dat kan checken!
Heb geen overstaptickets!
Mijn schoonouders zijn eind mei geweest vanaf eindhoven. Die zouden eigenlijk ook een tussenstop hebben.. maar dit is toch niet gebeurd. Ik denk dat het afhangt van het feit of ze een heel vliegtuig kunnen vullen met Kossersquote:Dit is inderdaad mogelijk. Wij kopen onze vluchten vaak volledig in (het hele toestel). Dit betekent dat de vlucht niet open is voor 'het publiek', hierdoor wordt een dergelijke vlucht dan ook niet op de website van de luchthaven of de luchtvaartmaatschappij vermeld.
U dient er rekening mee te houden, dat wanneer u kiest voor een regionale luchthaven u een tussenlanding maakt.
Ja staat op het ticket... was ook duurder ofzo vanaf Rotterdam vliegen ofzo. Maar scheelt mij weer benzine ipv A'dam naar R'dam. We hadden er expliciet voor gekozen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij staat er idd nergens bij.. (dit zal officieel de stomste vraag ooit zijn maarr: ) weet je zeker dat je vanaf R'dam vliegt? En met welke touroperator ga je (Beachmasters, Gogotours etc?)
Sunweb=GoGoquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:47 schreef Radyhyn het volgende:
Ik vlieg in september ook met transavia vanaf Rotterdam.
Mogelijk met tussenstop (= volgens mij een tussenlanding op Rhodos om mensen eruit te laten en dan weer doorvliegen)
Ik vroeg mij ook af waarom er niets op rotterdamairport website vermeld staat en heb toen bij boeking even navraag gedaan:
reactie van de Sunweb medewerkster:
[..]
Mijn schoonouders zijn eind mei geweest vanaf eindhoven. Die zouden eigenlijk ook een tussenstop hebben.. maar dit is toch niet gebeurd. Ik denk dat het afhangt van het feit of ze een heel vliegtuig kunnen vullen met KossersEn dat ze anders één vliegtuig inzetten voor Kos en Rhodos tegelijk
Andersom... GoGo is van Sunweb, net zoals X-travel. TraXs, Husk, Jiba, deReisGigant (quote:Sunweb=GoGo
Ik ga er vanmiddag heen.... ik laat het hier wel weten... kben de 31ste terug dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:16 schreef Bartje71 het volgende:
[..]
Andersom... GoGo is van Sunweb, net zoals X-travel. TraXs, Husk, Jiba, deReisGigant () van Sunweb zijn
Ik ga 16aug naar Appartementen Atlantis... lees nogal wisselende reacties. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |