Doe het in delenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik kan geen lange posts posten hier, dus mijn vraag kan ik niet posten.
Mja ik mis de post waarin Gijsje verteld nog 4 vouchers gevonden te hebben...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Je wilt niet weten wat FOK! op dit moment allemaal uitspookt met posts
Ik ben in het topic geweest, dus het zou best kunnen dat ik het was. Als er iets mis is, dan was dat in elk geval niet de bedoeling; excuses!
Dat wil ik best doen, maar het is niet waarquote:Op zondag 5 februari 2006 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
Maar schrijf dan ff dat je langs ben geweest en dat je last had van grote schoonmaakwoede![]()
Wazig verhaal, had je het over een man, dan had ik je best willen geloven, maar je hebt het over een machine.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef ElisaB het volgende:
Dat wil ik best doen, maar het is niet waarDus als ik dat schrijf, dan lieg ik
Ik bedoelde aan te geven dat ik in elk geval in het topic langs ben geweest en dat FOK! heel vreemd deed op het moment dat ik daar was. Dus dat het zomaar eens zou kunnen dat ik inderdaad (onbedoeld) het topic een enigszins heb verbouwd
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef ElisaB het volgende:
Sorry SRKan je me vergeven
Pretty, pretty, please
Omdat ik vooralsnog geen reden zie om niet meer geld te mogen vragen voor een makkelijk te onthouden mobiel telefoonnummer. Bij een provider betaal je ook fors voor het verkrijgen van een golden number.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:30 schreef Nachtdier het volgende:
Waarom wordt mijn topic over m\\\'n simkaart op slot gegooid? Een ander mag het wel en als die serieus te noemen is de mijne nog serieuzer. Ik ben nl. nog goedkoper ook en bovendien geef ik er >200 euro btg bij.
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef SolidasRock het volgende:
o. een gratis tip voor iedereen, als je een url tussen urltags zet doet ie het wel probleemloos
Shaolin NAAKT!!
Ik vind het vallen onder de categorie 'ow, nee héquote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef Adelante het volgende:
Ik zal even met m\'n collega\'s overleggen in welke categorie zij vinden dat het topic valt en of we vinden dat de faq uitgebreid moet worden met weer een extra verbod (dat niet mijn voorkeur heeft).
Zo had ik het nog niet bekeken. Ik zat meer op de 'geen fysiek product en meer iets waarbij geldt wat de gek ervoor geeft'. Ik ben er niet zo weg van in elk gevalquote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef Nachtdier het volgende:
Nachtdiertje vind dat als het bij concertkaartjes niet mag, het bij telefoonnummers ook niet moet kunnen...
Die redenatie gaat niet op.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef Nachtdier het volgende:
Nachtdiertje vind dat als het bij concertkaartjes niet mag, het bij telefoonnummers ook niet moet kunnen...
Maar goed, het topic was meer een reactie op dat andere. Alhoewel er toch wel sprake is van een echt simkaartje en een echt btg van 250 euro dat je erbij zou krijgen...
Ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:19 schreef crackhead het volgende:
[..]
Die redenatie gaat niet op.
Bij zwarthandel van concertkaartjes worden fans benadeeld. Nou kan ik me niet voorstellen dat mensen een boel simkaarten op gaan kopen en voor 10x zoveel op Fok proberen slijten, maar zo wel: who cares?
Niet iedereen is gezegend met een hoog IQ. Dromers blijf je altijd houden.quote:Maar dat die kneus nu echt denkt dat hij 200 euro voor een telefoonnummer gaat vangen....
Het weren van zwarthandelquote:Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef Nachtdier het volgende:
Maar, nu een vraag aan Fok!. Wat is de redenatie achter de regel dat concertkaartjes niet voor meer dan de werkelijke kostprijs mogen worden verkocht?
Waarom meteen dat negatieve... jongens doe effe normaal..quote:Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Kijk naar de concerten van de Rolling Stones. 2/3 jaar geleden kostten de beste kaarten rond de 85 euro. Zwart laten we zeggen 100 euro. Wat is de 'normale' prijs nu? Minimaal 80 euro voor klote plaatsen en toch is het eerste concert binnen een half uur uitverkocht.
Fans hebben het er blijkbaar voor over... En als je de keuze hebt om kaartje voor iets meer te kopen of vele uurtjes in de rij te wachten is die keuze voor sommigen makkelijk...Bovendien zijn het niet m.i. de zwarthandelaars die mensen belazeren maar de artiesten en concertorganisatoren zelf. Zij vragen immers belachelijke prijzen voor toegangskaartjes.
Het blijft altijd vraag en aanboden of het nu een ''mooi' telefoonnummer is of een concertkaartje, als het te duur is blijf je er mee zitten. Bliujft kwestie van vraag en aanbod en heel veel gebakken lucht.
En het gebeurt wel dat simkaarten worden gekocht vanwege het nummer, alleen niet massaal.
[..]
Niet iedereen is gezegend met een hoog IQ. Dromers blijf je altijd houden.
Maar, nu een vraag aan Fok!. Wat is de redenatie achter de regel dat concertkaartjes niet voor meer dan de werkelijke kostprijs mogen worden verkocht?
En jij verwacht dat die "zakenlijke" mensen op FoK zitten? Dan heb je op Tweakers.net meer kans dan hier. Hoe dan ook zijn er nog genoeg alternatieven om je nr te slijten (marktplaats, speurders, nummerhandel?)quote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef ApC_IcE het volgende:
Waarom meteen dat negatieve... jongens doe effe normaal..
Ik heb eerder een telnr verkocht voor 120,00 dus zo gek is het niet.. mensen met een zakelijk nummer willen graag zo makkelijk mogelijk nummer.
Voor dit soort nummers (gold) betaal je bij je provider rond de 300 euro..
Hier miepen om een slotje terwijl je een sloot aan gewillige FoK!kende kopers via mail hebt....quote:Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef ApC_IcE het volgende:
Er zijn niet alleen maar zakelijke mensen..
er zijn genoeg mensen die een makkelijk nummer willen hebben .. en ja .. ook op fok ..
dat zie ik door de mail..
Dat ZIE je toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Adelante het volgende:
echt waar, ElisaB is een dagje pleite en ze denken meteen dat alles misloopt
Biedt dan ook niet van die onmeunige rotzooi aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Sinds Shaolin en IJdeltante weer mod zijn, lopen mijn topics hier uit op een flop. Ik verkoop op deze manier niets.![]()
Gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef RD4 het volgende:
Pssst, ElisaB --->http://forum.fok.nl/topic/814412
Zet dat ding op MP.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Sinds Shaolin en IJdeltante weer mod zijn, lopen mijn topics hier uit op een flop. Ik verkoop op deze manier niets.![]()
Ja, ik bedoelde email adresquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef ShaoliN het volgende:
Ongeduldige vlegels. En die met die Shemale, kan die wat duidelijker zijn?![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:01 schreef outcast_within het volgende:
Mag weer open. [TK] DVD Shaolin/Kungfu Soccer Lim. Spec. Ed. (hoor niks meer van die kerel)
Op zich had je em wat langer open kunnen staan.
Koop is pas rond als er iemand zegt Bedankt ik heb em ontvangen. (ook handig als ik iets van een andere user koop of hij al positieve feedback op zijn andere TK topics heeft)
Donequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:56 schreef DeeCruise het volgende:
Zou een modje een tag [TK] voor mijn topic van 2 kaarten voor trance energy kunnen zetten? Thanks!
Donequote:
Sorry beetje druk geweest. Done iig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef perezoso het volgende:
Nog maar een keer proberen dan, kan iemand mijn email hier uit halen ? ik kan niet editten in dat topic.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Done
[..]
Done
[..]
Sorry beetje druk geweest. Done iig.
Laat een TS lekker zelf bepalen wat ie in zn topic wil zetten en wat nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:55 schreef Klonk het volgende:
mischien ben ik een zeikerd, maar waarom is mijn post leeggehaald in dit topic: [TK] Unieke Alfa Romeo 147 Selespeed GTA look
de url staat gewoon op de kentekenplaat houder, en dan mag ik niet de link naar die site geven waar die auto pontificaal met de kentekens leesbaar opstaat, kinderachtig gedoe.....
als je je auto wil verkopen en je bent bang dat mensen achter je kenteken komen dan heb ik het gevoel dat je wat te verbergen hebt....
Beide geslotenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef outcast_within het volgende:
[TK] Game Cube spel Animal crossing
[TK] DVD Shaolin/Kungfu Soccer Lim. Spec. Ed.
bijna verstuurd mag dicht
Ik heb er goed over nagedacht en besloten 'm te sluitenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:29 schreef outcast_within het volgende:
[TK] Hardcore Japan 5 movies in 1 box Nee viezerik geen sex
doe er maar mee wat je wilt
Streng maar rechtvaardig >:Oquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er goed over nagedacht en besloten 'm te sluiten
Ja, ik wil toch soms graag mijn stempel op V&A drukkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:39 schreef outcast_within het volgende:
Streng maar rechtvaardig >:O
Nadat hij verkocht is, wat een verrasingquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er goed over nagedacht en besloten 'm te sluiten
Wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:17 schreef de_priester het volgende:
[TK] DubbelCD 538 Dance Smash > Best Of 2005 modje, mss even reactie + link verwijderen van link?
Woops, sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom blijft het topic met de omgebouwde PS open?
Het moest niet mogenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hellup, mijn topic is gekaapt! [GEZ] DVD: Muntz en Van de Wint - Normen en Waarden
Zeg dat dan gewoon als ik vraag of de versie van TomTom origineel isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:54 schreef j3r het volgende:
[TK] HP Ipaq HX2410 met TOMTOM Bluetooth GPS Navigatie Set
Ik heb alles gewoon in doos hoor. Ook de software.
Misschien een beetje snelle conclusie?
Donequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef turbootje1 het volgende:
er mag een slotje op [TK] halfgare laptop
is verkocht
Het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:07 schreef outcast_within het volgende:
hee een vena ervaringen promotie campagne is dat wat?
dat je als je topics op slot gooit. dit onder control v heb zitten
[V&A] ERVARINGEN
Als we haar toch niet haddenquote:
Spot niet met Shaolin's forumquote:Op maandag 13 februari 2006 09:46 schreef outcast_within het volgende:
whehe voor al die onzinnige nachtbagger die ik af en toe open?
Op die userquote:
Dank u, ik doe mijn bestquote:Op maandag 13 februari 2006 10:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1ste keer dat ik je opmerk. Maar vind je nu al een ontiegelijke irritante slijmerige user
Omdat dat handel is. Handel willen we hier niet. Dit is een plaats waar FOK!kers hun oude troep kunnen slijten.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:30 schreef Geqxon het volgende:
Adelante > Waarom mocht ik dan nog geen euro winst maken op die polsbandjes?
Waardevolle spullen die door omstandigheden niet meer nodig zijn, ben jij nu een verkoper of niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Omdat dat handel is. Handel willen we hier niet. Dit is een plaats waar FOK!kers hun oude troep kunnen slijten.
Winst = Handel, toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Omdat dat handel is. Handel willen we hier niet. Dit is een plaats waar FOK!kers hun oude troep kunnen slijten.
Waar wil je naar toe lieverd?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef Geqxon het volgende:
En handel is verboden, toch?
Donequote:Op maandag 13 februari 2006 13:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[GEZ] Efteling prentenboekjes/jaarboekjes 1972/1975
Zou iemand aan mijn verzoekje kunnen voldoen?
Ik zal het je sterker vertellen ook, OW kwam een keer een topic tegen die hij volstrekt belachelijk vond, keycords te koop voor 1 euro 50. Hij ging erin baggeren en zette het zelfs in zijn sig.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Dank u, ik doe mijn bestSnelle conclusie, als je me voor het eerst ziet
Wat ik nu denk, bij de eerste ontmoeting, is dat je een baggeraar bent
![]()
[TK] Neovo 17" TFT met glasfilter en ingebouwde speakers verkocht.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef ShaoliN het volgende:
Ontopic kinders.
Done.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
[TK] Neovo 17" TFT met glasfilter en ingebouwde speakers verkocht.![]()
whehe. dat is totaal iets anders.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen ook, OW kwam een keer een topic tegen die hij volstrekt belachelijk vond, keycords te koop voor 1 euro 50. Hij ging erin baggeren en zette het zelfs in zijn sig.
Maar wat zag IK onlangs nou? OW opent zelf een topic met een kortingsbon van 5 euro te koop voor slechts 2,50 euro!
Donequote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef o0SmOkE0o het volgende:
[GEZ] Socket-A (mobile) processor met Barton core
Mag ook gesloten worden
Ik heb een blonde dag geloof ik, want ik snap je nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef outcast_within het volgende:
zou het niet handig zijn als je ook dit sub forum kon checken op chronologische topic start datum ipv laatste kick. Ik kom nu iedere keer dingen tegen die ik niet hoef
Donequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[TK] Trance vinyl (~1999-2004)
Done... mag dicht
Al gesloten door een van mijn lieftallige collega'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Prowl het volgende:
[Gez] 5x Pentium 3 slot 1 Processors
Doe maar een groot hangslot op
Hoe vind je 'm zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:14 schreef Dethroned het volgende:
Zouden jullie bij mijn topic
de titel kunnen aanpassen met de tekst Iiyama Vision Master Pro 510 A201HT 22"
?
Der is iets fout gegaan.
groet
Lim
Nou je vind hem door op de blauwe lettertjes "mijn topic" te klikken. Hoe blond ben je vandaag wel niet?quote:
Of door ShaoliNquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:02 schreef ElisaB het volgende:
Al gesloten door een van mijn lieftallige collega's
En de fiets en de skates.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef Adelante het volgende:
Hoe gaat het met dat router en die tv trouwens, dirkh?
Damn, da's een goeie tipquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
Nou je vind hem door op de blauwe lettertjes "mijn topic" te klikken. Hoe blond ben je vandaag wel niet?![]()
Altijd onbegrepen. Vroeg me gewoon af of het handig zou zijn als je ook de topic lijst kon sorteren op aanmaak datum.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een blonde dag geloof ik, want ik snap je niet
Die info had je ook gewoon in de openingspost kunnen zetten. Die verkapte kicks zit ik ook niet op te wachten. Tevens heb ik vernomen dat de kostprijs van je kaartje dermate lager is dan je vraagprijs. Kun je dat ook even uitleggen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey, mag deze weer open
[TK] Kaartje Me First And The Gimme Gimmes
Waar schop ik dan 2x, de 1e post is direct ná het openen van het topic, dus een schop is dat niet te noemen. Misschien dat die andere er té snel op volgde volgens jou maarja, dat is dan mijn fout, sorry.
De laatste post was in ieder geval geen schop, dat is gewoon extra info die ik geef over de verkoop.
Er waren meerdere mensen geinteresseerd dus ik vind het echt ronduit belachelijk dat je zo'n topic nu dichtgooit.
24,05 precies euro nieuwprijs, 25 euro richtprijs.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die info had je ook gewoon in de openingspost kunnen zetten. Die verkapte kicks zit ik ook niet op te wachten. Tevens heb ik vernomen dat de kostprijs van je kaartje dermate lager is dan je vraagprijs. Kun je dat ook even uitleggen?
Juist om commerciele handel m.b.t. kaartjes tegen te gaan is er besloten om winst op deze kaartjes niet toe te staan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
24,05 precies euro nieuwprijs, 25 euro richtprijs.wow 95 cent
![]()
RICHT prijs, je hebt mij niet horen zeggen dat ik dat er minstens voor wil hebben. Als mensen er meer voor willen betalen dan moeten ze het zelf weten, deze kaartjes worden momenteel al voor 40 euro verkocht, maar dat hoeft van mij niet, als iemand gewoon graag naar dat concert wil okee.
Ik zeg toch dat ik er gewoon die nieuwprijs voor wil hebben, dat staat ook in de OPquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Juist om commerciele handel m.b.t. kaartjes tegen te gaan is er besloten om winst op deze kaartjes niet toe te staan.
17 euro nieuw, 3 euro lidmaatschap, 4,05 euro service kosten wijsneusquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef spanks het volgende:
kaartjes zijn nieuw 17 euro komen nog evt. kosten op a 2 euri ofzo is dus 19 euro....
http://www.aub.nl/dsp_pro(...)A24-93E05F2F0250A7E9
Whatever. Je neemt schijnbaar toch geen genoegen met een bedrag tussen de 17 en 24 euro. Kan je ze beter op marktplaats o.i.d. zetten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
17 euro nieuw, 3 euro lidmaatschap, 4,05 euro service kosten wijsneus
en nu optellen
Dus omdat jij geen winst kon maken bovenop de aankoopprijs moet Shaolin je helpen uitleggen aan diegeen dat je geen winst hebt kunnen maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik neem dus wel genoegen met die 25 euro die geboden is, maar leg jij eens uit hoe ik dat ga uitleggen aan die gene![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus omdat jij geen winst kon maken bovenop de aankoopprijs moet Shaolin je helpen uitleggen aan diegeen dat je geen winst hebt kunnen maken?![]()
Lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]nee mén
Ik wil diegene wel een mail sturen dat hij het kaartje mag hebben voor die prijs, zoals in de OP stond dat het gewoon voor de inkoopprijs weg mocht, maar hij heeft geen email adres in zijn profiel staan.
Ik ga wel ff forumbreed naamtopics openen![]()
Nee, jij probeert lekker te helpen wil je zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig.Je opmerking in het topic staat me ook niet echt aan.
Zal ik eens dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee, jij probeert lekker te helpen wil je zeggen![]()
Okee, dank je voor je fatsoenlijke uitlegquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik eens dan?
Het is volgens de faq niet toegestaan om toegangskaarten bóven de vraagprijs aan te bieden op V&A. Dus als er geboden gaat worden - en TS zelfs zegt dat de kaarten dan-en-dan naar de hoogste bieder gaan (terwijl de originele aanschafprijs al is geboden) dan is dát het moment waarop een topic in V&A dicht gaat. Dat is altijd zo; dus ook bij jouw topic. Wil je er méér voor, dan is daar niets mis mee, maar dan moet je het elders gaan proberen.
Kutmod mag je alleen zeggen als je tot mn intimi behoort. Nou zei je het niet tegen mij, maar wellicht geldt iets dergelijks voor mijn collega's.
Da wast
Ik zal hem een mailtje sturen voor je. Is dat ook goed?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee, dank je voor je fatsoenlijke uitleg
Maar zou het topic open mogen totdat the_masterer reageert, want hij heeft geen email adres of iets waarop ik hem kan bereiken of zo.
Okee perfectquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal hem een mailtje sturen voor je. Is dat ook goed?
Ik heb het adres even nagevraagd; zal jou een cc-tje sturen (duurt wellicht even voor ik het adres krijg).quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee perfect![]()
zeg maar dat ik te bereiken ben op het adres in m'n profiel
Mail verzondenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het adres even nagevraagd; zal jou een cc-tje sturen (duurt wellicht even voor ik het adres krijg).
Ja, nee, weet niet...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:51 schreef Het_Biertje het volgende:
zeg, hoe zit dat met Wim1, Wim2 , Wim3 en janB44....
wel 3 laptops mogen aanbieden maar geen gsm's meer?
pak dan vast maar wat talkpoeder, je gaat je dan wat afkrabben denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, nee, weet niet...
Ik weet wat je bedoelt en heb me ook al achter de oren gekrabbeld.
donequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:56 schreef xdc het volgende:
kan een van de mods de verkoper er misschien even op wijzen hoe het hier werkt op fok ?
[TK] Minolta Dimage X
Ik heb er even op zitten puzzelen, maar volgens mij kunnen wij dat niet. Ik heb het bij de FA's neergelegdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:09 schreef BlueEyed het volgende:
ElisaB of een van de andere mods, zou iemand zo vriendelijk willen zijn de duim in de TT even omhoog te zetten!
[TK] DVD box van de serie " The Shield" , seizoen 2
Mmz, en ik maar denken dat jouw kunnen onbegrensd wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er even op zitten puzzelen, maar volgens mij kunnen wij dat niet. Ik heb het bij de FA's neergelegd
Ik dacht dat ook, maar ik ben keihard tegen mn grenzen aangelopenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:32 schreef BlueEyed het volgende:
Mmz, en ik maar denken dat jouw kunnen onbegrensd was![]()
Viagra bood geen oplossing?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
ElisaB, zou je ook even naar mijn "problematiek" kunnen kijken?
Sowee, dás ingewikkeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
ElisaB, zou je ook even naar mijn "problematiek" kunnen kijken?
Elisa is aan 't eten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:51 schreef Arnold_fan het volgende:
Tags:
P4 1,6GHZ bijna complete kast
Done, ennu loop ik gelijk de rest nog even door op quotesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kan één van de modjes/admins de url's van Marktplaats en Speurders in dit bericht verwijderen, dus dat er alleen Marktplaats en Speurders staat?
Alvast bedankt!
Mail send to Elisab.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:56 schreef xdc het volgende:
kan een van de mods de verkoper er misschien even op wijzen hoe het hier werkt op fok ?
[TK] Minolta Dimage X
En alweer een mailtje terugquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:22 schreef hollander172 het volgende:
Mail send to Elisab.
Ben me verder van geen kwaad bewust dus ik wacht de reactie even af.
Duidelijk antwoord, laat het nog even bezinken tijdens het filmpje van zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En alweer een mailtje terug
En ik ga zo ff bankhangen, dus niet stiekum ruzie gaan zoeken he
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef hollander172 het volgende:
Duidelijk antwoord, laat het nog even bezinken tijdens het filmpje van zo.
Ik niet.
De FA's kunnen het ook niet; aanpassen is alleen mogelijk direct in de database. En die toegang hebben we dus niet. Best sneu voor jou....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:32 schreef BlueEyed het volgende:
Mmz, en ik maar denken dat jouw kunnen onbegrensd was
Maar t is ook niet zo erg hoor, t staat alleen een beetje duf
Nieuw topic aanmaken, de reacties verhuizen, en de oude op slot en weggooien? Of kan dat niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De FA's kunnen het ook niet; aanpassen is alleen mogelijk direct in de database. En die toegang hebben we dus niet. Best sneu voor jou....
Als het goed is is er al een deal, dus de schade valt alweer reuze meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De FA's kunnen het ook niet; aanpassen is alleen mogelijk direct in de database. En die toegang hebben we dus niet. Best sneu voor jou....
Ik ben de mijne ook al weer kwijt als het goed isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:31 schreef BlueEyed het volgende:
Als het goed is is er al een deal, dus de schade valt alweer reuze mee![]()
Haha, ik zie het net ja! Mooi getimed weer van ons!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben de mijne ook al weer kwijt als het goed is
Tis geweldig; we hebben de zelfde koper
Deze serie wordt al langzaam de V&A-sletquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef BlueEyed het volgende:
Haha, ik zie het net ja! Mooi getimed weer van ons!![]()
Kijken hoe lang het dan deze keer gaat duren voor ie weer op Fok staat!
Fuck, niet over nagedachtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:59 schreef Adelante het volgende:
als ik nou nee zeg? je hebt dat 2e topic al gemaakt
Dat soort mensen worden doorgaans met grof geweld in het midden van de dag op straat neer geknald door een zooi Joegoslaven.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef S1nn3rz het volgende:
Hoe bindend is het uitbrengen van een bod eigenlijk op V&A?
ik bedoel, ik zag net weer een topic waarin iemand een bod uitbrengt en vervolgens niets meer van zich laat horen.
Vertel me eens lieve modjes, hoe gaat dat in zijn werk?
Zou biermans het fatsoen op kunnen brengen geen wijzigingen aan te brengen in mijjn quotequote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden doorgaans met grof geweld in het midden van de dag op straat neer geknald door een zooi Joegoslaven.
ik kan je niet geloven, je post hier immers nog steeds.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden doorgaans met grof geweld in het midden van de dag op straat neer geknald door een zooi Joegoslaven.
Fatsoen?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zou biermans het fatsoen op kunnen brengen geen wijzigingen aan te brengen in mijjn quote
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
proberen is een stap in de goede richting, vrind.
Zeg wannabe mod, ga je mijn intrigerende vragen nog ff beantwoorden of watquote:
A; handel = handel , life's bitch, deal with it.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zeg wannabe mod, ga je mijn intrigerende vragen nog ff beantwoorden of wat
na deze verhelderende uitleg heb je direct op een andere vraag antwoord gegeven.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
A; handel = handel , life's bitch, deal with it.
vrijvertaald; who give's a fuck, voor jou 10 anderen etc.
anders bel je de UPC helpdesk maar
soms ben jij ook zoo lekker voorspelbaarquote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
na deze verhelderende uitleg heb je direct op een andere vraag antwoord gegeven.![]()
de vraag waarom je dan toch geen mod bent geworden.![]()
dat maakt mij ook zo een geweldige user.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
soms ben jij ook zoo lekker voorspelbaar
dat is gelukkig een mening, geen feitquote:Op zondag 19 februari 2006 21:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat maakt mij ook zo een geweldige user.
Ik zou zeggen: alles op basis van fatsoen en volwassen met elkaar omgaan. Niet meer en niet minder. Een ratingsysteem als eBay komt er nietquote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef S1nn3rz het volgende:
Vertel me eens lieve modjes, hoe gaat dat in zijn werk?
En komt er in de toekomst ook een rating systeem, bv zoiets als ebay?
Dank jequote:Op zondag 19 februari 2006 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: alles op basis van fatsoen en volwassen met elkaar omgaan. Niet meer en niet minder. Een ratingsysteem als eBay komt er niet
ben het met je eens, alleen ga ik maar niet meer tegen Koning uitverkoop in.quote:
TT aangepastquote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef Unknowd het volgende:
Kan een modje even naar de 1e post kijken?!
[TK/TR]4 Spellen, CD(R) Speler en PS2 Multi-tap![]()
![]()
Vanwaar je interesse?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef outcast_within het volgende:
Wat doet biermans met pcees?
Ik zie hem in elk pc topic? Heeft hij thuis duizend pcees? een hele goede?
![]()
Je voelt je "koning" te rijk he?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef Het_Biertje het volgende:
wat is het druk op V&A
ik houd de topics gewoon niet meer bij, gebeurt mij anders nooit
De mens is nieuwschierig van aard.quote:
Stuur hem eens een mailtje; wie weet ontstaat er een leuke correspondentiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:08 schreef outcast_within het volgende:
De mens is nieuwschierig van aard.kweet niet. Twas typisch zo'n onbelangrijk detail wat me iedere keer opviel. Dus nu maar ff iets aan gedaan. Nu nog ff wachten op mss een antwoord
nee 3.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef outcast_within het volgende:
Heeft hij thuis duizend pcees?
Donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef Furious het volgende:
[TK] Xbox met 18 spellen.
Het is weer eens zover.
Volgens mij mag je nog een keer... En Esco wil een bitch-slap...quote:
Tsskkk... hij vindt het lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij mag je nog een keer... En Esco wil een bitch-slap...![]()
Die indruk kreeg ik ook... mijn dank is groot!quote:
Idd. Trouwens een verzoekje om met de topicstarter te mailen i.v.m. het vermiste spelletje. Krijg je geen resultaat, of reply, mail mij dan even op ShaoliN@fok.nl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[TR/TK] PLaystation 2/ Gamecube/ PS 1 spellen
Mag het nutteloze reactie van de kleuter verwijderd worden?
Done.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Tha_Flash het volgende:
[TK] Daihatsu Feroza, voor de handige knutselaar...........
Mag dicht is verkocht !!![]()
TS schijnt druk bezig te zijn en reageert om de zoveel dagen. Ik heb er vertrouwen in, maar ik onthou wel wat je hebt gezegd, bedankt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Idd. Trouwens een verzoekje om met de topicstarter te mailen i.v.m. het vermiste spelletje. Krijg je geen resultaat, of reply, mail mij dan even op ShaoliN@fok.nl.
Zou hier alsnog een slotje op mogen? Hij is nog niet dicht. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef Laniboekje het volgende:
[TK] [PS2] 'Zeldzame' games: Disgaea + Phantom Brave
Deze mag gesloten worden, alvast bedankt.
Nu is ie dichtquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Laniboekje het volgende:
Zou hier alsnog een slotje op mogen? Hij is nog niet dicht. Alvast bedankt.
Het was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
OMGquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
[TK] Een aantal DVD's
Offtopic mag weg. Lief hoor, die vrienden van me die het topic omhoog houdenmaar overzichtelijk is het niet
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken:quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan een modje hier even kijken: [TK] lichtgevende stickers
Offtopic en kan als racistisch gezien worden.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken: zien de moderators makkelijk en snel of het ergens fout gaat
Ik druk me de tering op dat knopje maar er gebeurd geen zak!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken: [afbeelding].
Daar kun je je klacht over het topic indienen, en zien de moderators makkelijk en snel of het ergens fout gaat
Dien maar een TR in, dan wordt je snel geholpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef Geqxon het volgende:
Het werkt hier prima. Maar voor onzin raad ik je aan naar de slowchat te gaan. Ksssst!
Bij mij groen; ze blijven maar leuteren hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:20 schreef Adelante het volgende:
jezus, dit topic blijft maar geel oplichten in myAT
Dat kon ook minder aggresief, ik probeer ook het beste ervan te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:35 schreef NightH4wk het volgende:
- edit: heeft TS 'stickerboer' op z'n voorhoofd staan-
Aggresiefquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:57 schreef NightH4wk het volgende:
Dat kon ook minder aggresief, ik probeer ook het beste ervan te maken.
Nou ze wordt wel een beetje agressief als je maar 50 euro voor haar Sony Homecinema set vraagtquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Nog nooit problemen met de crew gehad en wil het zo houden.
Kwispelende pittbull he....?quote:
Schande, ik zou ze direct bannen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Bij mij groen; ze blijven maar leuteren hier
En gelijk heb jequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef NightH4wk het volgende:
Nog nooit problemen met de crew gehad en wil het zo houden.
Done.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:42 schreef PeRi het volgende:
[TK] Schrijfwijzer - Jan Renkema.
Mag de vraagprijs veranderd worden in 20,-? Bedankt!
Slot gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:49 schreef pmponer het volgende:
[TK] ps2 GTA:VC; GTA:SA N64:Perfect Dark
Mag wat mij betreft dicht, Bedankt iig.
ik moest wel ff lachen eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[TK] Sony stereo kleuren TV 55cm
Netjes verkopen kunnen ze tegenwoordig ook niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |