Nee wel geheugen ervoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:49 schreef Maldravia het volgende:
He helemaal geen oude server daar ergens tussen
Nee geen SDram alleen hele berg EDO-ram.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:02 schreef MrDrako het volgende:
zit er ergens minimaal 128 mb sdram pc100 tussen
Ik ben op dit moment helemaal over op 4 stuks Pentium-Mobile Dothan met adapter op Asus Desktopmobo in afwachting van betaalbare AMD64 X2 dualcore en nieuwe socket.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:44 schreef LaZZ het volgende:
schvvmert, wat heb jij nog systemen?
Nog iets leuks van rond de AMD 64 3000+/ Pentium 4 3ghz?
Die Mobile Dothan 2.4 Ghz speed is zo ongeveer gelijk aan P4 3.8 Ghz.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:03 schreef LaZZ het volgende:
Hmhm, da's niet meer echt superrrsnel natuurlijk.
Maar als je een goede aanbieding hebt sta ik ervoor open.
Euhww.. tot zover mijn kennis dus. Maar ghz is toch ghz?quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die Mobile Dothan 2.4 Ghz speed is zo ongeveer gelijk aan P4 3.8 Ghz.![]()
Bij een Pentium 4 is dat zo. Een P-Mobile en ook AMD64 doen meer berekeningen per clock.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:45 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Euhww.. tot zover mijn kennis dus. Maar ghz is toch ghz?![]()
Hmm.. klinkt opzich wel goed, en wat vraag je nou voor zoiets?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij een Pentium 4 is dat zo. Een P-Mobile en ook AMD64 doen meer berekeningen per clock.
Een AMD64 3000+ draait bijvoorbeeld op 1800 Mhz.![]()
Een P-M Dothan 1.73 Ghz is ongeveer vergelijkbaar daarmee.
Door nu de P-M Dothan op 2.4 Ghz te laten draaien ipv de normale 1.6 Ghz heb je een zeer snelle processor die maar de helft verbruikt dan de P4 Prescott en ook op die snelheid nog koeler is. Zo'n 46 graden.
Het is een wat ongewone en weinig toegepaste configuratie in een desktop maar het draait super.![]()
Mail me maar even daarover. Adres staat in profiel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:32 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt opzich wel goed, en wat vraag je nou voor zoiets?
Nee die zit in een PC die voor leuk bod weg mag maar niet weg hoeft en voorlopig compleet blijft.quote:
Ok ik hoor 't wel. Monitor is in goede staat en werkt prima.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef peejdorie het volgende:
heu, even wachten met die kringloop van jezal even aan mijn zusje vragen of ze interesse heeft in die 17" monitor (de werkende).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |