Waar op te halen/doe je aan verzenden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb hier nog een Samsung SGH E700 liggen die ik niet meer gebruik. Ik heb 'm april 2004 aangeschaft en gebruik 'm nu 'n tijdje niet meer omdat ik een andere gsm heb aangeschaft. De telefoon heeft lichte gebruikerssporen, maar ziet er mijns inziens nog goed uit.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Er zitten 2 accu's bij, alleen zijn er van één accu de bevestigingspinnetjes afgebroken. Dus hij laat direct los van de telefoon zelf (eventueel met 'n stukje plakband o.i.d. vast te zetten). Verder loopt de telefoon redelijk snel leeg, ik had 'm elke avond aan de oplader hangen dan zijn er geen problemen. Hij kan dus ongeveer 1 à 2 dagen mee bij normaal gebruik.
Ook standaard meegeleverd zijn de oordopjes en 'n draagkoordje, dit alles in de originele verpakking. Ik wist niet dat ik 'm nog had liggenDe oplader kan ik op 't moment echter niet meer vinden, mocht ik die nog tegenkomen dan zit die er natuurlijk ook bij.
De prijs, mja laten we beginnen met 'n euro of 30, ik zou 't niet weten.
Ik kom regelmatig in Eindhoven en kan dan op CS afspreken, verzenden wil ik evt. ook doen maar kosten zijn dan voor de koper.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar op te halen/doe je aan verzenden?
Bod staat, ik wacht nog 'n week met de knoop doorhakken, even afkijken hoe 't gaat lopen natuurlijk..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef Melle12603 het volgende:
ok bod 30 euro.. ff met m'n zusje overleggen die van haar was namelijk gisteren gevallen en meteen lcd schermpje aan de binnenkant kapot terwjil het hoesje gewoon heel wasGrote zwarte vlek nu op het schermpje
![]()
Ik ben benieuwd hoe ze dat dan willen doen, ik ga alleen op verzenden in. Dus ze moeten eerst 't bedrag overmakenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:41 schreef sander_kok het volgende:
Lol, ik zou daar niet op in gaan. Zij oplichters...
Ik heb ze gemaild, dus ik wacht even op reactie.. Ik denk dat jij of iemand die er hier overheen gaat, de uiteindelijke "winnaar" is overigensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:57 schreef Melle12603 het volgende:
Jaa ik snap het maar,, volgensmij is dat nog meer dan de nieuwprijs![]()
Hij gaat erop, alleen blijft dus niet vast zitten. Dus je moet 't met 'n plakbandje o.i.d. vastzetten (zoals ik in de OP vermeld heb). Hij blijft dus NIET uit zichzelf zitten, maar er is verder nix aan de hand met de accu zelf.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:58 schreef mordradead het volgende:
De andere batterij gaat er nog wel prima op, dan neem ik wel even contact op met m´n zusje
Jazekersquote:Op maandag 13 februari 2006 07:12 schreef Jasperr het volgende:
Oke, hij is toch wel simlock vrij?
Nope, ik denk dat die met de verhuizing is kwijtgeraaktquote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef CreativeMind het volgende:
Ladert al gevonden?
40quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
35,- 't hoogste bod van Jasperr
Eenmaal andermaal!
maar dan moet wel snel gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Op 't laatste moment nog, staat genoteerd
Ik heb gezegd tot vrijdag middernacht, dus nog 12 uur. Ik wil 't nu niet ineens afkappen, heb dat van tevoren afgesproken.quote:
aah die stuk niet gelezen, sorry dan moet ik helaas afmeldenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb gezegd tot vrijdag middernacht, dus nog 12 uur. Ik wil 't nu niet ineens afkappen, heb dat van tevoren afgesproken.
Hmm, jammer.. Je volgt 't topic al de hele tijd, kun je dat stukje niet meer wachten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
aah die stuk niet gelezen, sorry dan moet ik helaas afmelden
klopt klopt, maar gaat om een vriendin, na overleg laat ik je wel weten. als er voor vanavond nog verandering in komtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hmm, jammer.. Je volgt 't topic al de hele tijd, kun je dat stukje niet meer wachten?
Je mag 't bod vanavond ook nog doen hoor![]()
Da's goed, 't bod dat 't laatste gedaan is voor 0.00u vanavond is de winnaar, dus degene die daarna komt telt niet meer. Wat 't bod ook mag zijn, ik doe 't eerlijk. (let wel op dat er nog evt. verzendkosten bijkomen he, die zijn voor de koper heb ik gezegdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
klopt klopt, maar gaat om een vriendin, na overleg laat ik je wel weten. als er voor vanavond nog verandering in komt
Ik kom vaak in Eindhoven, dus daar kan ik op CS afspreken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef Triggershot het volgende:
Waar woon je ook alweer?
Goed, zwijgen is afmeldenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik kom vaak in Eindhoven, dus daar kan ik op CS afspreken.
Is goed, zoals ik zei vanaf 0.00u is 't bieden afgelopenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed, zwijgen is afmelden
mocht er iets ontwikkelen hoor je het.
Ja, die accu is opgeladen. M'n vriendinnetje heeft ook 'n Samsung waar deze gsm mee opgeladen kan worden. Dus die is volquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:45 schreef Realzm het volgende:
Zit er nog wel genoeg stroom op de accu om em te testen?
Als ik 'm verzend, zal dat (dacht ik) ¤5,50 kosten dan kom ik op 'n bod van 34,50 uit en er is al 35 geboden. Of kom je 'm ophalen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:03 schreef amokjeeh het volgende:
Reservebod 40 euro ex. verzenden
Bedankt he, diegene had toch al geen interesse meerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:49 schreef RvdLinden het volgende:
Het bod is verwijderd.
Daarom zet ik er ex. bij. Dat betekent imho dat de verzendkosten er nog bij komen. 40 + 5,50 dus!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik 'm verzend, zal dat (dacht ik) ¤5,50 kosten dan kom ik op 'n bod van 34,50 uit en er is al 35 geboden. Of kom je 'm ophalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |