Geen probleem.... die heb ikzelfquote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef riley het volgende:
System F - Out of the blue
daar was ik over heen gegaan, en dan gelijk weer een stel verkopenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Begrijpelijk! 't is dat Jackson een vriend van me is, anders had ik nu 100 euri geboden.
je hebt er een stel bijzitten die erg gewild zijn, als het dan ook nog originele is en geen kopie dan is het best aardig wat waardquote:Op maandag 13 februari 2006 20:12 schreef riley het volgende:
Is 't zo veel waard al joh? Niet dat me dat interesseert, als iemand er maar wat lol van heeft
Voor mij zou 't emotionele waarde zijn, die platen zou ik nooit verkopen!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Xantra het volgende:
[..]
daar was ik over heen gegaan, en dan gelijk weer een stel verkopen![]()
heb der al een bosje vanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Voor mij zou 't emotionele waarde zijn, die platen zou ik nooit verkopen!
veelal wel ja.quote:als het dan ook nog originele is
Het heeft waarde voor jou dus boeiend of die platen op de markt dan een paar euro meer of minder waard zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:49 schreef riley het volgende:
B.B.E - 7 days and 1 week (Orig.)
Mac Zimms - L'annonce des couleurs
Zijn die nou ook hip? Of hou ik nou juist de totaal worthless plaatjes voor mezelf
Zie mailquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef riley het volgende:
Wanneer wil je je plaatjes trouwens hebben? Donderdagavond komt mij goed uit.
die mac zimms is zeker hip jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:49 schreef riley het volgende:
Tevens opgespoord *maar* gehouden:
B.B.E - 7 days and 1 week (Orig.)
Mac Zimms - L'annonce des couleurs
Zijn die nou ook hip? Of hou ik nou juist de totaal worthless plaatjes voor mezelf
[..]
veelal wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |