Nee, dat sla ik over.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef G-string het volgende:
Ik bied je ¤ 50,- (excl. verzendkosten) voor de spellen.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:35 schreef Furious het volgende:
[..]
Mnee sorry. Dan moet ik al de spellen los verkopen, daar heb ik geen zin in.![]()
Wat is zoiets nog waard? Heb er geen verstand van... heb in een ander topic voor een xbox spel 8euro incl geboden, volgens mij is dat redelijk ok!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef Furious het volgende:.
Misschien dan maar toch wel.
Wat bied je voor Halo 2? Verzendkosten waren 50 cent (dikke envelop) dacht ik.
Allebei 100% in orde. Zowel het doosje als de CD en de boekjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:19 schreef NX het volgende:
[..]
Wat is zoiets nog waard? Heb er geen verstand van... heb in een ander topic voor een xbox spel 8euro incl geboden, volgens mij is dat redelijk ok!
// EDIT
even een correctie, ik zie dat je ook Halo in je bezit hebt, daar heb ik ook intresse in... beide spellen dus, Halo 1 & 2... Wat is de staat van deze spellen?
* NX zou graag de HALO Triple Pack willen... maar ja... die heeft niemand in de verkoop...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Allebei 100% in orde. Zowel het doosje als de CD en de boekjes.
Pff... ts wordt wakker... koffie mien jongquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Furious het volgende:
Oops, sorry.
Ik heb had niet echt aandacht besteed aan dit topic de afgelopen paar dagen, maar 16 euro vind ik echt te weinig.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... Ik wil de spellen!quote:
Sorry. Ik heb er meer aan als ik de Xbox voor een mooie prijs kan verkopen dan geld van de prijs af te halen en dan voor 18 euro jouw de 2 spellen te verkopen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:30 schreef NX het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... Ik wil de spellen!![]()
Je verdient billekoek als je de spellen ook mee verkoopt!
Hou Halo & Halo 2 toch vast, neem ik het van je over...
Als je akkoord gaat met de mail die ik je heb verstuurd, wat mij betreft wel.quote:
Wat wil je ervoor hebben, vertel mij dat eerst eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb er meer aan als ik de Xbox voor een mooie prijs kan verkopen dan geld van de prijs af te halen en dan voor 18 euro jouw de 2 spellen te verkopen.
Ja. Je prijs verhogen, maar dit heeft geen zin als Patriot de deal niet meer wil.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef NX het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben, vertel mij dat eerst eens... misschien dat ik je tevreden kan stellen (en nou niet vies gaan denken...)...
Verkoop je alles in 1 keer aan Patriot?
Sorry, ik heb nog geen reply binnen. Maar dit zal waarschijnlijk komen door mijn mailserver, soms duurt het wel een uur voordat mail binnen is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef PatriotOnline het volgende:
mail reply gelezen? ik doe er nog 2,75 euro bij en dan is het over
Ik wacht wel af of de deal tussen jullie tweeen wel doorgaat...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja. Je prijs verhogen, maar dit heeft geen zin als Patriot de deal niet meer wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |