Naar mijn weten is Phantom Brave nog best goedkoop te krijgen online, Disgaea is overal echt duur. Dus dit is een koopje voor de liefhebbers (hint-hint)quote:Op maandag 6 februari 2006 10:14 schreef Icemen het volgende:
hoop dat je ze snel verkocht krijgt, zijn idd zeldzame spellen. Mijn broertje heeft alle delen daarvan. Naar mijn weten is er nog maar 1 winkel in NL die ze nog zo in de verkoop heeft liggen.
Succes!
En ik kan het bevestigenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Naar mijn weten is Phantom Brave nog best goedkoop te krijgen online, Disgaea is overal echt duur. Dus dit is een koopje voor de liefhebbers (hint-hint)
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:39 schreef Icemen het volgende:
[..]
En ik kan het bevestigenis idd niet veel 30 voor disgaea. Niet supergoedkoop maar gewoon mooie prijs. Dus liefhebbers van een goeie rpg hier moet je zijn. Gratis kickje en promotie voor je
Ik heb al een bod gehad van ¤40,- excl. voor beiden, maar ik noteer je bod wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:23 schreef Murazor4096 het volgende:
40 inc. voor beide!
Kan je me misschien even mailen? Kunnen we wat bespreken via de email.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef Murazor4096 het volgende:
Ik kan echt niet hoger gaan dan 40 inc., sorry. Disgaea heeft wel verzamelwaarde, maar Phantom Brave is daarentegen verre van zeldzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |