Nieuw topic aanmaken, de reacties verhuizen, en de oude op slot en weggooien? Of kan dat niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De FA's kunnen het ook niet; aanpassen is alleen mogelijk direct in de database. En die toegang hebben we dus niet. Best sneu voor jou....
Als het goed is is er al een deal, dus de schade valt alweer reuze meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De FA's kunnen het ook niet; aanpassen is alleen mogelijk direct in de database. En die toegang hebben we dus niet. Best sneu voor jou....
Ik ben de mijne ook al weer kwijt als het goed isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:31 schreef BlueEyed het volgende:
Als het goed is is er al een deal, dus de schade valt alweer reuze mee![]()
Haha, ik zie het net ja! Mooi getimed weer van ons!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben de mijne ook al weer kwijt als het goed is
Tis geweldig; we hebben de zelfde koper
Deze serie wordt al langzaam de V&A-sletquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef BlueEyed het volgende:
Haha, ik zie het net ja! Mooi getimed weer van ons!![]()
Kijken hoe lang het dan deze keer gaat duren voor ie weer op Fok staat!
Fuck, niet over nagedachtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:59 schreef Adelante het volgende:
als ik nou nee zeg? je hebt dat 2e topic al gemaakt
Dat soort mensen worden doorgaans met grof geweld in het midden van de dag op straat neer geknald door een zooi Joegoslaven.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef S1nn3rz het volgende:
Hoe bindend is het uitbrengen van een bod eigenlijk op V&A?
ik bedoel, ik zag net weer een topic waarin iemand een bod uitbrengt en vervolgens niets meer van zich laat horen.
Vertel me eens lieve modjes, hoe gaat dat in zijn werk?
Zou biermans het fatsoen op kunnen brengen geen wijzigingen aan te brengen in mijjn quotequote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden doorgaans met grof geweld in het midden van de dag op straat neer geknald door een zooi Joegoslaven.
ik kan je niet geloven, je post hier immers nog steeds.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden doorgaans met grof geweld in het midden van de dag op straat neer geknald door een zooi Joegoslaven.
Fatsoen?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zou biermans het fatsoen op kunnen brengen geen wijzigingen aan te brengen in mijjn quote
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
proberen is een stap in de goede richting, vrind.
Zeg wannabe mod, ga je mijn intrigerende vragen nog ff beantwoorden of watquote:
A; handel = handel , life's bitch, deal with it.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zeg wannabe mod, ga je mijn intrigerende vragen nog ff beantwoorden of wat
na deze verhelderende uitleg heb je direct op een andere vraag antwoord gegeven.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
A; handel = handel , life's bitch, deal with it.
vrijvertaald; who give's a fuck, voor jou 10 anderen etc.
anders bel je de UPC helpdesk maar
soms ben jij ook zoo lekker voorspelbaarquote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
na deze verhelderende uitleg heb je direct op een andere vraag antwoord gegeven.![]()
de vraag waarom je dan toch geen mod bent geworden.![]()
dat maakt mij ook zo een geweldige user.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
soms ben jij ook zoo lekker voorspelbaar
dat is gelukkig een mening, geen feitquote:Op zondag 19 februari 2006 21:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat maakt mij ook zo een geweldige user.
Ik zou zeggen: alles op basis van fatsoen en volwassen met elkaar omgaan. Niet meer en niet minder. Een ratingsysteem als eBay komt er nietquote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef S1nn3rz het volgende:
Vertel me eens lieve modjes, hoe gaat dat in zijn werk?
En komt er in de toekomst ook een rating systeem, bv zoiets als ebay?
Dank jequote:Op zondag 19 februari 2006 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: alles op basis van fatsoen en volwassen met elkaar omgaan. Niet meer en niet minder. Een ratingsysteem als eBay komt er niet
ben het met je eens, alleen ga ik maar niet meer tegen Koning uitverkoop in.quote:
TT aangepastquote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef Unknowd het volgende:
Kan een modje even naar de 1e post kijken?!
[TK/TR]4 Spellen, CD(R) Speler en PS2 Multi-tap![]()
![]()
Vanwaar je interesse?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef outcast_within het volgende:
Wat doet biermans met pcees?
Ik zie hem in elk pc topic? Heeft hij thuis duizend pcees? een hele goede?
![]()
Je voelt je "koning" te rijk he?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef Het_Biertje het volgende:
wat is het druk op V&A
ik houd de topics gewoon niet meer bij, gebeurt mij anders nooit
De mens is nieuwschierig van aard.quote:
Stuur hem eens een mailtje; wie weet ontstaat er een leuke correspondentiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:08 schreef outcast_within het volgende:
De mens is nieuwschierig van aard.kweet niet. Twas typisch zo'n onbelangrijk detail wat me iedere keer opviel. Dus nu maar ff iets aan gedaan. Nu nog ff wachten op mss een antwoord
nee 3.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef outcast_within het volgende:
Heeft hij thuis duizend pcees?
Donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef Furious het volgende:
[TK] Xbox met 18 spellen.
Het is weer eens zover.
Volgens mij mag je nog een keer... En Esco wil een bitch-slap...quote:
Tsskkk... hij vindt het lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij mag je nog een keer... En Esco wil een bitch-slap...![]()
Die indruk kreeg ik ook... mijn dank is groot!quote:
Idd. Trouwens een verzoekje om met de topicstarter te mailen i.v.m. het vermiste spelletje. Krijg je geen resultaat, of reply, mail mij dan even op ShaoliN@fok.nl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[TR/TK] PLaystation 2/ Gamecube/ PS 1 spellen
Mag het nutteloze reactie van de kleuter verwijderd worden?
Done.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Tha_Flash het volgende:
[TK] Daihatsu Feroza, voor de handige knutselaar...........
Mag dicht is verkocht !!![]()
TS schijnt druk bezig te zijn en reageert om de zoveel dagen. Ik heb er vertrouwen in, maar ik onthou wel wat je hebt gezegd, bedankt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Idd. Trouwens een verzoekje om met de topicstarter te mailen i.v.m. het vermiste spelletje. Krijg je geen resultaat, of reply, mail mij dan even op ShaoliN@fok.nl.
Zou hier alsnog een slotje op mogen? Hij is nog niet dicht. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef Laniboekje het volgende:
[TK] [PS2] 'Zeldzame' games: Disgaea + Phantom Brave
Deze mag gesloten worden, alvast bedankt.
Nu is ie dichtquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Laniboekje het volgende:
Zou hier alsnog een slotje op mogen? Hij is nog niet dicht. Alvast bedankt.
Het was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
OMGquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
[TK] Een aantal DVD's
Offtopic mag weg. Lief hoor, die vrienden van me die het topic omhoog houdenmaar overzichtelijk is het niet
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken:quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan een modje hier even kijken: [TK] lichtgevende stickers
Offtopic en kan als racistisch gezien worden.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken: zien de moderators makkelijk en snel of het ergens fout gaat
Ik druk me de tering op dat knopje maar er gebeurd geen zak!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken: [afbeelding].
Daar kun je je klacht over het topic indienen, en zien de moderators makkelijk en snel of het ergens fout gaat
Dien maar een TR in, dan wordt je snel geholpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef Geqxon het volgende:
Het werkt hier prima. Maar voor onzin raad ik je aan naar de slowchat te gaan. Ksssst!
Bij mij groen; ze blijven maar leuteren hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:20 schreef Adelante het volgende:
jezus, dit topic blijft maar geel oplichten in myAT
Dat kon ook minder aggresief, ik probeer ook het beste ervan te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:35 schreef NightH4wk het volgende:
- edit: heeft TS 'stickerboer' op z'n voorhoofd staan-
Aggresiefquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:57 schreef NightH4wk het volgende:
Dat kon ook minder aggresief, ik probeer ook het beste ervan te maken.
Nou ze wordt wel een beetje agressief als je maar 50 euro voor haar Sony Homecinema set vraagtquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Nog nooit problemen met de crew gehad en wil het zo houden.
Kwispelende pittbull he....?quote:
Schande, ik zou ze direct bannen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Bij mij groen; ze blijven maar leuteren hier
En gelijk heb jequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef NightH4wk het volgende:
Nog nooit problemen met de crew gehad en wil het zo houden.
Done.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:42 schreef PeRi het volgende:
[TK] Schrijfwijzer - Jan Renkema.
Mag de vraagprijs veranderd worden in 20,-? Bedankt!
Slot gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:49 schreef pmponer het volgende:
[TK] ps2 GTA:VC; GTA:SA N64:Perfect Dark
Mag wat mij betreft dicht, Bedankt iig.
ik moest wel ff lachen eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[TK] Sony stereo kleuren TV 55cm
Netjes verkopen kunnen ze tegenwoordig ook niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |