zal ik het zo zeggen. die dingen zijn heel licht, dus eigenlijk is het ¤ 0,50 per velletje a 6 stuks van 2 bij 1 cm.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef dahei het volgende:
En als je er meer wilt? Ik neem aan dat de verzendkosten dan ook omlaag gaan...
Zal ik het zo zeggen, als ik 's nachts thuiskom met mijn zatte kop, kan ik tenminste het slot vinden. Verder zijn ze niet supervel, maar je ziet tenminste iets oplichtten.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef o0SmOkE0o het volgende:
Interesse.
Hoe "fel" zijn ze in het donker ?
En 1 stuk = 1 vel of 1 stukje van 2 x 1 ?
mail me maar eventjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:54 schreef dahei het volgende:
Doe mij maar drie van die velletjes voor 1,70. Ik hoor het wel.
Glow in the dark. Nemen op een of andere manier licht op en als het donker is geven ze zelf licht.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:36 schreef Nevje het volgende:
Hoe kunnen stickers nou licht geven?![]()
![]()
![]()
Doe mij ook maar 3 velletjes voor ¤1,70..
Lichtgevende stickers lijken me wel leuk..![]()
*gaat mailtje sturen*
dat kan natuurlijk ook...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:28 schreef Nevje het volgende:
Ik heb de mijne geknipt en op het plafond geplakt.. Nu lijken het net sterretjes..
![]()
Wist niet precies wat ik ermee moest doen..![]()
sorry was een tijdje weg.. mail me anders even, gaat wat sneller. ik verzend die velletjes wel in een envelop. maar mail me sowieso eventjes, komt wel goed. 1,75 euro ongeveer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe kan ik er een paar bemachtigen?
Ik wil wel 2 velletjes. Wat gaat dat kosten? En hoe kom ik eraan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |