Die gaat gratis naar de eerste die koper gaat. Los verkopen is niet "rendabel" omdat het setje 20 euro in de winkel kost en het versturen ¤ 5,50. Dat zou betekenen dat je nooit meer dat 5 euro ex. kan vragen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:49 schreef doraantje het volgende:
dat onderhoudssetje, voor hoeveel doe je dat de deur uit?
okeyquote:Op maandag 16 mei 2005 23:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die gaat gratis naar de eerste die koper gaat. Los verkopen is niet "rendabel" omdat het setje 20 euro in de winkel kost en het versturen ¤ 5,50. Dat zou betekenen dat je nooit meer dat 5 euro ex. kan vragen.
Voor dat geld doe ik liever een een goede koper van de skates een plezier.
Hoeveel verzendkosten etc? Als de reiskosten minder hoog zijn dan verzendkosten, dan wil ik het ook wel komen ophalen..quote:Crazy Creek Lady Pro line bescherming, bestaande uit kniebeschermers en hand/pols beschermers. Maat: M.
Nieuwprijs in de winkel: ¤ 28. Vraagprijs: ¤ 15
De verzendkosten zijn ¤ 5,50quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:54 schreef GotC het volgende:
Ik heb wel interesse in
[..]
Hoeveel verzendkosten etc? Als de reiskosten minder hoog zijn dan verzendkosten, dan wil ik het ook wel komen ophalen..
Lijkt me wel een goeie dealquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn ¤ 5,50
Mocht het pakket zwaarder zijn dan 5 kilo, dan betaal ik de restkosten.
In de zin van: Maak de deal maar rond? Zo ja, je kan me mailen, of toevoegen, op dirkh_same@hotmail.comquote:
Inline skates gebruiken voor snowboarden?quote:Alleen worden ze dan niet gebruikt voor skaten, maar voor snowboarden
Nope, het setje is speciaal voor skates. Gekocht bij de sportzaak. Maar het setje verkoop ik niet los, omdat dit setje gaat naar de eerste koper van de skates.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:53 schreef luciferist het volgende:
ik wou trouwens melden dat dat onderhouds setje mij wel interseerde, mits dat geen naaimachine setje is, want die smeren ze je ook zo aan
Zodra ik thuis ben doe ik het, en de deal is rond jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In de zin van: Maak de deal maar rond? Zo ja, je kan me mailen, of toevoegen, op dirk_same@hotmail.com
Nee, de beschermingquote:[..]
Inline skates gebruiken voor snowboarden?
whehe, ik las je eerste post verkeerd. Het is maar wat ik wil lezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben doe ik het, en de deal is rond ja
[..]
Nee, de bescherming![]()
Ik dacht al, met skates de piste af..nee bedanktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehe, ik las je eerste post verkeerd. Het is maar wat ik wil lezen.
Ik dacht dat het over de skates ging.
Maar het beschermingssetje voor 15 euro excl. verzenden.
Dat weegt nog geen kilo, dus komt er 5,50 verzendkosten bij.
560 gram (net ff gewogen)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht al, met skates de piste af..nee bedankt
Yeah, het vrouwen beschermingssetje, is hard nodig ook..
Maar dan mail ik je zo wel effe, en zoek vanavond het geld overmaken gedoe uit, kay?
Zou overigens wel vreemd zijn als het een kilo woog
Nee, het geld is nog niet binnen, Postbank hè.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:28 schreef GotC het volgende:
Ik heb ze binnen, thanks Dirkh!Heb je het geld ook al binnen?
Ik zag dat je het geld binnen hebt? Mooi zo, dan is de deal dus helemaal rondquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, het geld is nog niet binnen, Postbank hè.
Mooi dat de spullen netjes binnen zijn..
Zodra het geld op de rekening staat, zal ik dat even melden in het ervaringen topic, want verder is het goed verlopen en vertrouw de rest ook wel, het is gewoon even op de postbank wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |