vliegende buitenaardse zeesterren die mensen opetenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Deze bedoel je? Vind je die film zo geweldig dan?
![]()
haha die heb ik op DVDquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:14 schreef victorinox het volgende:
Les Mémés Cannibales (Rabid Grannies)
Twee bejaarde zussen houden hun verjaardag in een landhuis. De gasten zijn alleen maar gekomen omdat ze allemaal azen op de toekomstige erfenis.
Als de dames een bepaald cadeautje openen worden ze bezeten door demonen en kan het slachten beginnen.
Gelukkig voor de kijker zijn de gasten niet zo slim om meteen het huis te verlaten en kunnen we genieten van een behoorlijke gore-fest.
De effecten variëren van erg slecht tot redelijk goed, maar hebben één ding gemeen: ze zijn lekker bloederig.
[afbeelding]
ik wil graag een BAN aanvragen voor QuantumCat .... een film met Bruce Campbell erin posten in het Baggerfilm Topic.... dat is hetzelfde als levensmoe zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef QuantumCat het volgende:
Crimewave
http://www.imdb.com/title/tt0088967/
ja mensen van die film dachten dat je wel een goeie film kon maken als je om de 5 minuten een schrik reactie tevoorschijn tovert, gebeurd echt geen reet in de film, en als er wel wat gebeurd ziet het er gewoon slecht uit, dialogen zijn ook slecht, script slaat nergens op etc, kortom een 13 in één dozijn film....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef Markster het volgende:
boogeyman? Die heb ik hier op dvd liggen geloof ik, kan ik die iig laten liggen
en dan te bedenken dat Sam Raimi (evil dead, Spider-man) hieraan heeft meegewerktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:00 schreef Orealo het volgende:
The Dead Next Door
Hij lag voor 2,50 bij de euroland, en die 2,50 was de moeite waard.
Jawel, we hebben ons vermaakt!
[afbeelding]
Het was meer een komedie film dan een horror..
Slecht geacteerd (maar dan echt slecht!)
Special effects.. uhm.. nvm that![]()
Hoog A-Team gehalte.
Het gaat over een virus dat mensen in zombies veranderd, en dan komt de (jawel..) Zombie Squad ze wel even vermoorden![]()
De taglines achterop de DVD:quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha die heb ik op DVDmoet ik nog steeds een keer gaan kijken
weet je wat ook lachen is THE MAN WHO SAVED THE WORLD ( letterlijk vertaald) van C. Arkin met vele buitenaardse wezens die net als teletubbies uitzienquote:Op zondag 19 februari 2006 01:43 schreef kinky_queen het volgende:
TARKAN VIKING KANI
TARKAN VS THE VIKINGS
Een van de minder bekende Turksploitation movies en dit x is het een sword and sandals flick, errug leuk. Wolfen die eigenlijk honden zijn, en als ze aanvallen worden ze gegooid, octopussen die net wat levendiger lijken als diegene uit BRIDE OF THE MONSTER en ...
pruiken
de een nog abominabeler dan de ander
[afbeelding]
DUNYAYI KURTURAN ADAM staat in mijn alltime top 10 denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef stroopje het volgende:
weet je wat ook lachen is THE MAN WHO SAVED THE WORLD ( letterlijk vertaald) van C. Arkin met vele buitenaardse wezens die net als teletubbies uitzien![]()
Nee, heb alleen maar die 15...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef kinky_queen het volgende:
Nope, maar heb je iets uit mijn wishlist dan hoor ik het graag
![]()
hey die heb ik pas uit Amerika overlaten komenquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:57 schreef AntiChrist het volgende:
Voor de fans
mighty peking man komt binnenkort uit (7 maart)op R2 NL DVD
A Sound OF Thunder... die WIL je niet hebben, geloof mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:42 schreef kinky_queen het volgende:
click in mijn sig op dvdtjes en dan op de button wishlist
![]()
geloof me queen wilt de 2-disc steelbook hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
A Sound OF Thunder... die WIL je niet hebben, geloof me. (Maar voor als je hem toch wilt kopen, voor 7,50 bij de bekende zaken die in DVD's handelen als "Filmpakker!"
)
Groovvvvyyyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef AntiChrist het volgende:
geloof me queen wilt de 2-disc steelbook hebben
ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Groovvvvyyy
Je kent me al aardig. Heb m al een paar x in m'n handen gehad, maar ik ga er geen ¤20,- voor neertellen
Om dan nog maar even olie op het vuur te gooien:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:14 schreef carbony het volgende:
Bringing out the dead, BAH , wat een baggerfilm, geen touw aan vast te knopen.
http://www.imdb.com/title/tt0163988/
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef Patch het volgende:
Heeft iemand deze gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0401815/
quote:TAMARA
Zoveelste AENIGMA clone waarvan ik in het begin nog wel de charme van het dommige inzag, maar het simpele plotje en idem akteerwerk deed deze film de das om. Had leuk kunnen wezen maar aan het einde van de film herinner je je alleen nog maar dat lekkere lijf uit de tagline
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef Fezzizzel het volgende:
Gisteren Hostel gezien, dat is de slechtste film uit de geschiedenis der filmen
Btw wat was Tarantino's aandeel? Snap niet dat ie van hem is....
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
Plaats hier je science fiction en horrorfilms die zo idioot zijn dat je van je stoel valt van het lachen. Vragen stellen over slechte films mag natuurlijk ook, maar kom niet aan met 'Ik haat alles van Michael Bay' of zo. Het moeten natuurlijk wel LEUKE slechte films zijn
![]()
Slecht of Geniaal? Dat ligt bij dit soort films erg dicht bij elkaarquote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef supkaa het volgende:
Trouwens de ALLER slechtste leukste geweldigste vreselijkste film die zooo slecht is dat k nog nooit zó hard gelachen heb waardoor t mn minst geliefde en aller favorietste film ooit is.. moet toch wel evil dead 2 zijn.. ALHOEWEL Evil Dead 1 en 3 ook meesterlijk geweldig slecht zijn.. maar 2, wauw, vechten met je eigen hand![]()
[afbeelding]
Kiss my boomstick!
"Why does Michael Bay get to keep on making movies?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
Plaats hier je science fiction en horrorfilms die zo idioot zijn dat je van je stoel valt van het lachen. Vragen stellen over slechte films mag natuurlijk ook, maar kom niet aan met \'Ik haat alles van Michael Bay\' of zo. Het moeten natuurlijk wel LEUKE slechte films zijn
![]()
Die zoek ik...!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
(...)PLAN 9 FROM OUTER SPACE(...)
1 woord: bagger!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:49 schreef Patch het volgende:
Ik heb 'm gezien (Tamara).
Vroeg me af wat andere meningen zijn...
ja maar die is dab ook gewoon echt slecht. Niet leuk slecht maar slecht slecht.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:45 schreef derek0905 het volgende:
Een baggerfilm is voor mij toch wel Alone in the Dark
[afbeelding]
pffff bloodrayne is best een meesterwerk hoor!!! net als house of the deadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:31 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
ja maar die is dab ook gewoon echt slecht. Niet leuk slecht maar slecht slecht.
Iets wat Uwe Boll toch erg goed kan (is er toch iets wat die man heel goed kan)
eej, ken je klassiekers he, Braindead is vetquote:
Man, ik heb me kapot gelachen om die zogenaamde "horror"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:57 schreef Doff het volgende:
[..]
eej, ken je klassiekers he, Braindead is vet![]()
Het is inderdaad met een hele vette knipoog gemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:23 schreef Doff het volgende:
Je moet het niet als "zogenaamde horror" bekijken, dat is zonde. Het is gewoon een grote gorefest en ik geloof niet dat het ergens 'eng' wil zijn. Het is egwoon vette film
ja maar "house of the dead" had een goede grap - een van die kereltjes tegen Jurgen Prochnow "who's the U-boat captain" en probeer dan ook te herinneren wat Prochnow voor kleding aanhadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff bloodrayne is best een meesterwerk hoor!!! net als house of the dead
hahahah een hoog Carmageddon gehalte - of eigenlijk anders om '-)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:59 schreef Doderok het volgende:
Deathrace 2000: http://www.imdb.com/title/tt0072856/
Was redelijke bagger voor zover ik me herinner...
Komt eerdaags een dvdrelease van, geinig filmpie met die grote machinesquote:
volgens mij heb ik die eens op filmnet gezien (ja zo heette dat toen nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Komt eerdaags een dvdrelease van, geinig filmpie met die grote machines
![]()
Die later nog eens terugkwamen in de film CRASH AND BURN die nooit het campgehalte van ROBOJOX (ROBOT JOX) heeft bereikt
Hij is in Canada al uit (heb hem besteld)quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Die later nog eens terugkwamen in de film CRASH AND BURN die nooit het campgehalte van ROBOJOX (ROBOT JOX) heeft bereikt
Ja hoor, we hebben wel gekker gezien. Jammergenoeg haalt Yuzna het niet bij zijn magnum opus THE DENTIST maar iedereen die een slecht gevoel voor humor heeft kan deze schijf blindelings pre-orderen.quote:A killer water nun demon? Oh come on, does it
get much more ludicrous than this?
[url]GWENDOLINE[/url]quote:Op zondag 9 april 2006 13:10 schreef kinky_queen het volgende:
THE PERILS OF GWENDOLINE IN THE LAND OF THE YIK YAK
GWENDOLINE
The queens will, is the queens will!
Onbegrijpelijke flauwekul die daardoor uiterst vermakelijk is voor de fans van BARBARIAN QUEEN en PIRANHA WOMEN IN THE AVOCADO JUNGLE OF DEATH.
Scantily clads sword 'n sandals flick die zichzelf niet serieus neemt en dat is maar goed ook.
Ik weet het: Lees de review maar als je wil weten waar deze film ECHT over gaat
[afbeelding]
en wat is er precies "bagger" aan "The Last Man on Earth"quote:
vooral de reklames tussendoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:22 schreef MutedFaith het volgende:
Return of the Killer Tomatoes!
Geniaal slecht![]()
is niet van hem, hij produceert alleen, en dan doe je eigenlijk nietsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef Fezzizzel het volgende:
Gisteren Hostel gezien, dat is de slechtste film uit de geschiedenis der filmen
Btw wat was Tarantino's aandeel? Snap niet dat ie van hem is....
heeft de frs hem niet??? ik heb hem daar vandaanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:17 schreef MissMayhem het volgende:
Braindead van onze grote ster Peter Jackson, zzoo heerlijk fout..
Jammer dat k em nergens kan vinden op dvd..
Die was gisteren toch op tvquote:Op zondag 18 juni 2006 10:11 schreef Zwaffel het volgende:
crocodile is ook heerlijk fout btw
wat laat maar zoek eens op http://dvdscout.net/ ernaar..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:17 schreef MissMayhem het volgende:
Braindead van onze grote ster Peter Jackson, zzoo heerlijk fout..
Jammer dat k em nergens kan vinden op dvd..
Komt robot jox in nederland uit? of ergens anders. en weet je toevallig ook wanneer ergens, ik wil die film zo graag hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem uit Canada over laten komen.quote:Op maandag 3 juli 2006 07:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Komt robot jox in nederland uit? of ergens anders. en weet je toevallig ook wanneer ergens, ik wil die film zo graag hebben![]()
![]()
![]()
Even iets anders (misschien geen baggerfilm, maar cult):quote:Op maandag 3 juli 2006 11:33 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
Ik heb hem uit Canada over laten komen.
www.dvdboxoffice.com (geen verzendkosten!!)
yup..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef kinky_queen het volgende:
Die blonde is idd erg 'boneable'
Heb je BENEATH THE VALLEY OF THE ULTRA-VIXENS al gezien?
en schaamhaar, dat ook...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:16 schreef kinky_queen het volgende:
Ook daar kwamen toevallig borsten in voor geloof ik, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
Yup, de films van Russ Meyer zitten vaak vol metquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
en schaamhaar, dat ook...
En een dikke negering (met grote borsten offcourse)
alleen maar,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Yup, de films van Russ Meyer zitten vaak vol met
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef kinky_queen het volgende:
HIDEOUS!
Leuke bagger over een stel 'misvormde foetus collectors' die in een kasteel achterna worden gezeten door een 4 tal foetussen die tot leven zijn gekomen
Van de makers van HEAD OF THE FAMILY die ik iets leuker vind
[afbeelding]
moet je eens bij hem langsgaan voor een middag/avond films... je ligt dubbelquote:
nee dankje ik kijk liever kwaliteits filmsquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je eens bij hem langsgaan voor een middag/avond films... je ligt dubbel
::') true...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:04 schreef kinky_queen het volgende:
Als je ergens van geniet dan heeft het toch kwaliteit?
![]()
The Bitch is Backquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef QuantumCat het volgende:
Hoe heet die nederlandse film waar die kerel achtena gezeten wordt door zijn opblaaspop?
Dat filmpje nog ergens te koop?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Bitch is Back
Erg grappig filmpje.
Je vergeet de hoofdattractie van deze film, GEWELDIGE BILLENquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:03 schreef kinky_queen het volgende:
FASTER, PUSSYCAT! KILL! KILL!
THE LEATHER GIRLS/THE MANKILLERS
The point is of no return and you've reached it
2e X
Waarschijnlijk trash op z'n best, deze trashklassieker van Russ Meyer, rondborstige dames, idiote dialogen, geweldadig (toen), rondborstige dames, vermakelijk en vooral veel rondborstige dames
Niet te missen
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hebt duidelijk het topic niet goed doorgelezen......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Alle Nederlandse films uitgebracht tussen 1970 - 2006.
What a crime...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk het topic niet goed doorgelezen......
nou die vond ik goed andersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
What a crime...![]()
ONtopic:
[afbeelding]
BAGGERhorror
pfff ben je niet goed bij je hoofd de godfather van de zombiefilms zo beledigen!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
What a crime...![]()
ONtopic:
[afbeelding]
BAGGERhorror
Denk eens na, volgens mij heb jij de verkeerde film voor je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff ben je niet goed bij je hoofd de godfather van de zombiefilms zo beledigen!!
Wow.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef MikeyMo het volgende:
Land of the dead is idd zeer recent, vond hem zeer geslaagd
T was bijzonder lachwekkend ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hij heeft er ook van genoten anders had hij em hier niet gepost
hmmja - had zijn goede en minder goede momenten - overall - duidelijke te zien dat Romero de zombie film niet verleerd isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef MikeyMo het volgende:
Land of the dead is idd zeer recent, vond hem zeer geslaagd
daarvoor zijn het steven seagal filmsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef King_of_Kool het volgende:
Alle steven seagal films zijn ook best kut... altijd zo'n stelletje boeren in een café die met biljart keu's en knuppels willen vechten maar na 1 klap allemaal op de grond liggen...
Casey FUCKING Rybeck!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
daarvoor zijn het steven seagal films
das een genre apart (en die films verkopen altijd gek genoeg)
ik kijk ze afen toe ook wel moet zeggen dat wanneer je voor hersenloze actie dan wel goed zit
Land of the Dead is toch van George "the godfather" Romero of niet? als jij nou eens een keer nadenkt... en Evil Dead heeft helemaal geen zombies... geeft wel weer aan hoeveel verstand je ervan hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Denk eens na, volgens mij heb jij de verkeerde film voor je.
Land of the Dead is nog helemaal niet zo lang uit op DVD, heb em laatst gehuurd en het ZOOG! Heb het niet over Night of the Living Dead, Dawn of the Dead of Evil Dead. Dàt zijn de klassiekers!![]()
Nam gewoon wat random films met 'Dead' in de titel, om duidelijk te maken je misschien een verkeerde in je hoofd had toen je ging ijlen Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Land of the Dead is toch van George "the godfather" Romero of niet? als jij nou eens een keer nadenkt... en Evil Dead heeft helemaal geen zombies... geeft wel weer aan hoeveel verstand je ervan hebt![]()
ik wil niet persoonlijk worden, maar bij alles wat je zegt schaadt je jezelf meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:32 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nam gewoon wat random films met 'Dead' in de titel, om duidelijk te maken je misschien een verkeerde in je hoofd had toen je ging ijlen Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:37 schreef Xcept het volgende:
Slither (lachwekkend, superslecht acteerwerk)
quote:I'll Allways know what you did last summer (aaargh wat is die slecht zeg!)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik wil niet persoonlijk worden, maar bij alles wat je zegt schaadt je jezelf mee
Als George Romero die film maakt is het hartstikke belangrijk, die maakte immers ook night of the living dead. kom niet met je domme gelul heb je de film uberhaupt gezien ik geloof dat ik te lang hier rond zwerf om mijn voorliefde voor horror nogmaals te bewijzen. het feit dat jij land of the dead in het baggerfilm topic noemt zegt eigenlijk al genoeg. en als je vele horror films had gezien had je dat zelf ook wel kunnen wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:32 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nam gewoon wat random films met 'Dead' in de titel, om duidelijk te maken je misschien een verkeerde in je hoofd had toen je ging ijlen Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".![]()
Wat een vooroordelen? Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:52 schreef MikeyMo het volgende:
waarschijnlijk kan hij alleen scream waarderen
Ik twijfel toch aan je interesse als je zegt dat je niet geinteresseerd bent in wie de film geregisseerd heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".![]()
wat vindt je wel goede films dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen? Hoe weet jij dat nou?![]()
Oh AntiChrist(zelf bedacht?) accepteer nou dat IK Land of the Dead gewoon een baggerhorror VIND. Dat zegt helemaal niets over mijn smaak, aangezien ik veel andere horrors WEL kan waarderen. En daarbij, om verstand te hebben van films moet je ze toch gezien hebben lijkt me. De producenten en regisseurs interesseren me niet zo, de films des te meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Als George Romero die film maakt is het hartstikke belangrijk, die maakte immers ook night of the living dead. kom niet met je domme gelul heb je de film uberhaupt gezien ik geloof dat ik te lang hier rond zwerf om mijn voorliefde voor horror nogmaals te bewijzen. het feit dat jij land of the dead in het baggerfilm topic noemt zegt eigenlijk al genoeg. en als je vele horror films had gezien had je dat zelf ook wel kunnen wetenvele horror films zien is trouwens wat anders als er verstand van hebben
![]()
Als een film je interesseert weet je vaak ook wel wie hem geregisseerd heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Oh AntiChrist(zelf bedacht?) accepteer nou dat IK Land of the Dead gewoon een baggerhorror VIND. Dat zegt helemaal niets over mijn smaak, aangezien ik veel andere horrors WEL kan waarderen. En daarbij, om verstand te hebben van films moet je ze toch gezien hebben lijkt me. De producenten en regisseurs interesseren me niet zo, de films des te meer.
Psychoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat vindt je wel goede films dan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Psycho
House
Carrie
Poltergeist![]()
the Ring
Evil Dead
Nightmare on Elm Street
Friday The 13Th
Scream
Shining
Omen
Rosemary's Baby:r
The Exorcist
Dawn of the Dead
En tussendoor ook nog veel B en C horrors gezien!![]()
TS: Plaats hier je science fiction en horrorfilms die zo idioot zijn dat je van je stoel valt van het lachen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef Zwaffel het volgende:
ooh,om ontopic te blijven, terminator is een vreselijke baggerfilm
Idem dito met rambo
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
TS: Plaats hier je science fiction en horrorfilms die zo idioot zijn dat je van je stoel valt van het lachen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]ik heb nooit die OP gelezen
*doen gaat
moet je er wel even bij vermelden dat je alleen Terminator 3 hebt gezien alsmede rambo 2 & 3quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef Zwaffel het volgende:
ooh,om ontopic te blijven, terminator is een vreselijke baggerfilm
Idem dito met rambo
Dit 'boommonster' is absoluut één van de meest belachelijke filmmonsters ooit samen met het wandelende tapijt uit THE CREEPING TERRORquote:Another malevolent animated tree is on the loose, but this time it's the dreaded Tabonga, who wanders around an island scaring guys in Hawaiian tourist costumes.
Actually, the plot shows some originality (even if the production quality is a laugh riot). A tribal chief on a tropical island somewhere commits the Unpardonable Sin by being friends with some American scientists who are studying....um, something, not sure what. So, some members of his tribe conspire together and kill him. Something about nuclear power resurrects him as a tree. Yup, a tree. Or at least, the stump of a tree, with a scowling face painted on. It appears to be inked by the same artist, with the same black magic marker, that did the alien's face in "It Conquered the World."
Anyway, the tree goes on a vengeful rampage and starts to get even with his murderers, one by one. Since guns and other typical weapons are (like always) useless against this thing, it's up to the scientists to find a way to stop this wooden creature before he wipes everybody out. Tension mounts to excruciating levels as Tabonga hobbles around, chasing and terrorizing horror-stricken islanders at about the velocity you would expect a tree to move at.
One of the all-time so-bad-it's-good classics from the golden age of drive-ins, right up there with Plan 9 and Robot Monster. It really is fun to watch, if nothing else than certainly for the laughs it provides. Best watched with friends; you can have a MST3K style "bark jokes at the screen" party.
zoals ik al zei, het feit dat er geadverteerd wordt met "highest rated sfi-fi channel picture" moet al genoeg zijn... Je moest eens weten wat ze uitbrengen;quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:44 schreef AntiChrist het volgende:
over baggerfilms gesproken:
[afbeelding]
de reden om deze film toch te zien is uiteraard Bruce "GOD" Campbell (vrede zij met hem)![]()
slechte cgi lijkt wel een tekenfilm!!maar ja. Bruce "God" Campbell (vrede zij met hem) is wel weer helemaal het mannetje
die griet gaat toch wel naakt hea?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:50 schreef kinky_queen het volgende:
Een jaartje of 15 geleden op de BBC gezien en daarna heb ik de film gestalkt tot aan gisteravond. Nooit op tape geweest en alleen via bootlegs verkrijgbaar die er werkelijk niet uitzien
FROM HELL IT CAME
[afbeelding]
onderstaande review slaat de spijker...
[..]
Dit 'boommonster' is absoluut één van de meest belachelijke filmmonsters ooit samen met het wandelende tapijt uit THE CREEPING TERROR
[afbeelding]
je vergeet :quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zoals ik al zei, het feit dat er geadverteerd wordt met "highest rated sfi-fi channel picture" moet al genoeg zijn... Je moest eens weten wat ze uitbrengen;
boa
python
python vs boa
mammoth
Pterodactyl (met Coolio!)
Daar kan zelfs Bruce "God" Campbell (vrede zij met hem) niets aan doen
dat ziet er grappig uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je vergeet :
Man with the Screaming brain met Bruce "GOD" Campbell (vrede zij met hem)
[afbeelding]
probeer august underground mordum eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:21 schreef metalheadBOC het volgende:
bij deze nomineer ik Irreversiblé voor 1 van de meest grote bagger films! hou zoiezo nie van franse films sterker nog ik heb er een brute hekel aan na films als Amelie (Grootste kutfilm ooit) en Delicatesse en la cité de lost enfants (city of lost children) en nog een aantal.ken dus ook echt serieus geen 1 goede franse film.
maar wilde na alle verhalen over de so-called groffe film wel nog een kans geven (en ook meteen de laatste kans voor franse films) maar wat een tegenvaller zeg! je denkt het begint beetje veel belovend met die brandblusser en denkt alhet is nog nie echt schokkend ofzo maar het is iig iets maar dat is ook meteen het laatste van de hele film.
Ben haast in slaap gevallen! zelfs die verkrachtings scene vond ik nie shockerend. echt Disney maakt nog films die shockerender zijn dan Irreversible.
schotel de volgende keer iemand gewoon Cannibal Holocaust voor alhoewel je van die film ook nie echt wakker ligt alleen het heeft iig nog iets bruuts erin zitten.
oftewel als iemand nog tips heeft voor films die wel shockerend zijn (en niet frans) kom maar op
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
probeer august underground mordum eens
Ik ik maar denken dat dat wandelend stuk broccoli uit 'the thing" erg nep was ...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:50 schreef kinky_queen het volgende:
Dit 'boommonster' is absoluut één van de meest belachelijke filmmonsters ooit samen met het wandelende tapijt uit THE CREEPING TERROR
euh ... de dood van bambi's vader? de blote onderarmen van sneeuwwitje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:21 schreef metalheadBOC het volgende:
echt Disney maakt nog films die shockerender zijn dan Irreversible.
toch is [b]C'est arrivé près de chez vous erg grappigquote:
Probeer "raging sharks" eens ... over high ratings gesproken, check deesje ff op imdb:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zoals ik al zei, het feit dat er geadverteerd wordt met "highest rated sfi-fi channel picture" moet al genoeg zijn... Je moest eens weten wat ze uitbrengen;
Nou nou nou, van dit soort bespottelijke generaliseringen word ik dus echt volkomen gallisch. Kijk, als mensen nu gaan roepen: 'ik hou niet van horrorfilms of ik hou niet van oorlogsfilms', dan ga ik al over mijn nek, maar kan daarna nog opkrabbelen en rustig rechtop zittend pap eten. Maar mensen die gaan roepen: 'ik hou sowieso (dat is met 2x een -s maar dit terzijde) niet van Franse films' zijn voldoende om mij een paar jaar eerder richting de doodskist te zenden. Wat is toch in vredesnaam de grote gemene deler in de Franse film?! En het is toch echt een land met een van de (de?) meest rijke geschiedenissen in de cinema. Ooit wel eens van de Nouvelle Vague gehoord? Och, laat ook maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:21 schreef metalheadBOC het volgende:
bij deze nomineer ik Irreversiblé voor 1 van de meest grote bagger films! hou zoiezo nie van franse films sterker nog ik heb er een brute hekel aan na films als Amelie (Grootste kutfilm ooit) en Delicatesse en la cité de lost enfants (city of lost children) en nog een aantal.ken dus ook echt serieus geen 1 goede franse film.
Je hele betoog gaat uit van het feit dat je verwachtte dat de film shockerend zou zijn en je vond hem niet shockerend. Nou prima. Maar daarmee is de film ineens slecht?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:21 schreef metalheadBOC het volgende:
maar wilde na alle verhalen over de so-called groffe film wel nog een kans geven (en ook meteen de laatste kans voor franse films) maar wat een tegenvaller zeg! je denkt het begint beetje veel belovend met die brandblusser en denkt alhet is nog nie echt schokkend ofzo maar het is iig iets maar dat is ook meteen het laatste van de hele film.
Ben haast in slaap gevallen! zelfs die verkrachtings scene vond ik nie shockerend. echt Disney maakt nog films die shockerender zijn dan Irreversible.
Bruce ALMIGHTY!!! "GOD" Campbell, vrede zij met hem, gezegend zijn kin (heeft iemand "If Chins Could Kill" al gelezen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:44 schreef AntiChrist het volgende:
over baggerfilms gesproken:
de reden om deze film toch te zien is uiteraard Bruce "GOD" Campbell (vrede zij met hem)![]()
slechte cgi lijkt wel een tekenfilm!!maar ja. Bruce "God" Campbell (vrede zij met hem) is wel weer helemaal het mannetje
ik heb zowel if chins could kill als how to make love the Bruce Campbell way gelezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:38 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
Bruce ALMIGHTY!!! "GOD" Campbell, vrede zij met hem, gezegend zijn kin (heeft iemand "If Chins Could Kill" al gelezen?
Jup - dat is altijd een reden om een film te kijken.
EN YES:
http://www.imdb.com/title/tt0457295/
...na Bubba Hotep
"Make Love The Bruce Campbell Way" aarggh die ken ik nog nie ...gelijk bestellen ;-)quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb zowel if chins could kill als how to make love the Bruce Campbell way gelezenben nu bezig in de Evil Dead Companion
Alleen niet echt representatief met 16 votes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:04 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
Probeer "raging sharks" eens ... over high ratings gesproken, check deesje ff op imdb:
Vampire Lesbian Kickboxers
http://www.imdb.com/title/tt0235853/
normaal gesproken niet, maar met zo'n titel ....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:27 schreef derek0905 het volgende:
[..]
Alleen niet echt representatief met 16 votes.
scene uit Saw XIII (het budget raakte na een XII aantal vervolgen op ... ?)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef kinky_queen het volgende:
KILLER KLOWNS FROM KANSAS ON KRACK
I know a guy who specializes in klown cases, he is a United States marshall in Utah
[afbeelding]
pffffff krijg je het hoog in je bolletje pik ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef kinky_queen het volgende:
KILLER KLOWNS FROM KANSAS ON KRACK
want jullie hebben toch geen flauw benul waar ik het over heb
[afbeelding]
FIRST TIME UNCUT SPECIAL EDITION 2-DISC DVD RELEASE SEPTEMBER 12, 2006!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:33 schreef kinky_queen het volgende:
SHADOW: DEAD RIOT
Wat begint als een Satanische horrorfilm gaat over in een wip film met zombies en een vleugje IT'S ALIVE! met kung-fu
Genrefavoriet Tony Todd en sleazebabes ten overvloede maken deze film genietbaar. Redelijk veel bloot (tis natuurlijk een wipflick) en lekker veel gore
Minpuntjes zijn de scenes met veel cgi
leuk
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef kinky_queen het volgende:
Buiten dat vind ik dat mensen eens de OP moeten gaan lezen. Nogmaals, het gaat niet om films die jij slecht vind, het gaat om films die zo slecht zijn dat ze leuk worden
quote:Hello?
Mr President? Ceneral Sanders is calling and he says it's urgent and he must speak to you immediately!
Well i hope it's as urgent as this cupcake i got sitting on my lap here
Sir, it's concering the bloodsucker situation in Texas.
Well put him through, put him through...
Mr. President, i hate to disturb you but i'm calling about an urgent matter that could endanger the national security!
Cut the crap Sanders, just tell me what you want!
I think we've isolated the bloodsucker problem.
Well what are you calling me for?
Sir i've decided the best course of action is to use nuclear weapons
How many times have i told you we do not drop nuclear bombs within our own country, that would be crazy wouldn't it?
But Sir! There aren't thát many people in that particular part of Texas, besides we can get rid of the bloodsuckers swiftly and effectively!
The answer is NO Sanders we are not gonna use nuclear weapons to deal with this problem!
But Mr. President i think these bloodsuckers are part of an communist conspiracy!
You think everything is part of a communist conspiracy, you just want an excuse to drop the bomb!
They're trying to take our freedom away by sucking us dry! You've GOT to let me drop the bomb!
Look asshole, i don't have to do anything, i'm the president of the United States the people elected me and i'm supported by the asses, ehm, masses
There wont be any masses if you don't let me do this!
Ok.. Allright if i let you drop the bomb will you promise you are not gonna call me or try to see me again?
Ow yes yes yes!! I promise Mr. President!
Owkay so use it to take care of the matter allright?
Ow yes i get to drop a bomb!!
Just make sure it's a SMALL bomb okay?
Allright, now where were we...
eeh ... okay dan .quote:
Ik heb de gewraakte uitzending gezien -niet voor tere zieltjes, maar ja DAAROM ook de waarschuwing EN een zapknop en eventueel een UIT knop op de TV.quote:Op maandag 18 september 2006 23:13 schreef kinky_queen het volgende:
Ik vind die opera nog best wel geestig op z'n tijd
![]()
Briljant.quote:Hell Squad is the story of a group of Las Vegas showgirls come commandos sent to rescue a diplomat's son in what is truly the world's first "art" film. This beautifully made film has a stellar cast portraying multi-dimensional characters of such depth as the suspicious tiger-owning arab, the conflicted millionaire, and the large-breasted commandos.
The story itself deals with such important socio-political issues as the arms race, gender equality, water conservation, and animal cruelty. For example; a tiger's tail is stamped on by the villain's angry foot; these busty dancers prove that they can infiltrate the enemy with the best of em', while being socially responsible by bathing together because of a water shortage; and our damsel, the diplomat's son, is bound by shackles no one can see, representing the invisible threat of the neutron bomb (where did that elephant go?).
Finally, as the startling ending asserts, nothing is as it seems. The final scene is a shocker unlike anything you've witnessed since the glory days of Scooby Doo. For fast-paced, stimulating film-making at its finest, do yourself a favor and find Hell Squad!
de andere delen zijn trouwens ook wel noemenswaardigquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:45 schreef victorinox het volgende:
The Toxic Avenger
Als de plaatselijke loser uit een fitnessclub wordt weggepest, valt hij in een vat met chemisch afval.
Hierdoor veranderd hij in een monster en besluit ie om alle criminelen uit "Tromaville"weg te werken.
Alle karakters zijn zwaar overdreven neergezet en de film neemt zichzelf duidelijk niet serieus.
Heerlijke jaren '80 pulp met genoeg vrouwen in bikini's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Noteer dan maar gelijk de andere Troma's:quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:45 schreef victorinox het volgende:
The Toxic Avenger
Als de plaatselijke loser uit een fitnessclub wordt weggepest, valt hij in een vat met chemisch afval.
Hierdoor veranderd hij in een monster en besluit ie om alle criminelen uit "Tromaville"weg te werken.
Alle karakters zijn zwaar overdreven neergezet en de film neemt zichzelf duidelijk niet serieus.
Heerlijke jaren '80 pulp met genoeg vrouwen in bikini's.
Klopt- de regisseur van SLither is ook een van de Troma-boysquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de andere delen zijn trouwens ook wel noemenswaardigmaar ja wat verwacht je anders van Troma. overigens zie je deze film ook terugkomen in Slither (waar Lloyd Kaufman een gast rolletje in zou krijgen die uiteindelijk uit de film geknipt werd
)
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:47 schreef QuantumCat het volgende:
Ik heb ze gezien ...!!!!!
Harry Knuckles and the Pearl Necklace http://www.imdb.com/title/tt0342510/
Harry Knuckles and the Treasure of the Aztec Mummy http://www.imdb.com/title/tt0212204/ (staat op de Harry Knuckles and the Pearl Necklace-DVD)
The Lost Skeleton Of Cadavra http://us.imdb.com/title/tt0307109/
over Harry Knuckes gesproken...El Santos is gebaseerd op El Santo:quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef kinky_queen het volgende:
Daar begrijp ik ook geen ene rotmoer van. Buiten dat vind ik dat mensen eens de OP moeten gaan lezen. Nogmaals, het gaat niet om films die jij slecht vind, het gaat om films die zo slecht zijn dat ze leuk worden
Die scene zit er nog steeds in hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:12 schreef AntiChrist het volgende:
... deze film ook terugkomen in Slither (waar Lloyd Kaufman een gast rolletje in zou krijgen die uiteindelijk uit de film geknipt werd)
heb je de extra's gekeken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die scene zit er nog steeds in hoor
gaat weg vloek!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:52 schreef slindenau het volgende:
Wat is het toch met al die baggerfilms...het lijkt alsof 90% het van de naakte vrouwelijke lichaamdelen moet hebben ipv het verhaal ofzo.
Natuurlijk niks mis mee, die lichaamsdelen...maar het is allemaal zo jammer.
Nu ik trouwens 'De Nacht van de Wansmaak' (deel 1) heb gezien moet ik toegeven dat baggerfilms toch best interessant kunnen zijn...hoe slechter hoe grappiger ze worden inderdaad.
zoek jij lekker een hobby ipv komen zeiken over baggerfilms in een topic voor fans.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:17 schreef slindenau het volgende:
Haha, origineel hoor. Dat had ik echt niet van jou verwacht.
Maar om jou te pesten zal ik hier lekker veel langskomen, okè?zoek een hobby.
als ik dit leesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:12 schreef slindenau het volgende:
Dát is nu juist mijn hobby.
En ik dacht toch echt te hebben gezegd dat ik ze juist amusant vind...maarja, lezen is ook een kunst.
dan noem ik dat gezeik.quote:Wat is het toch met al die baggerfilms...het lijkt alsof 90% het van de naakte vrouwelijke lichaamdelen moet hebben ipv het verhaal ofzo.
Natuurlijk niks mis mee, die lichaamsdelen...maar het is allemaal zo jammer .
Deel 2 nog wel, maar ik vind 4 ERG slechtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:30 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn de toxic avenger deel 2,3 en 4 ook leuk?
in 4 doen ze toch net alsof 2 en 3 nooit hebben plaatsgevonden?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Deel 2 nog wel, maar ik vind 4 ERG slecht
Die is met Bruce Campbell.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:53 schreef QuantumCat het volgende:
http://www.leisuresuit.net/ultrachrist/
http://www.imdb.com/title/tt0358236/
je bedoelt Bruce "the King" Campbell :-Pquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja met Samuel Bruce Campbell......... niet met Bruce "god" Campbell
Sebastian Haff http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/CART/3-/918779/-/Product.html?searchstring=haff&searchsource=0&cur=258quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:20 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
je bedoelt Bruce "the King" Campbell :-P
huh?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Matilda, leuk, maar als hij ieder jaar op TV komt is hij niet meer leuk.
Dan zul je denken, dat hoef je niet te kijken, maar je bent wel verplicht als er niks anders op is
DVD's, Downloaden, Streamen........ zat keuze voor op je TV en Matilda hoort helemaal niet in dit topic thuis!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Matilda, leuk, maar als hij ieder jaar op TV komt is hij niet meer leuk.
Dan zul je denken, dat hoef je niet te kijken, maar je bent wel verplicht als er niks anders op is
anders lees je de OP nog eens...... sufkutquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:09 schreef slindenau het volgende:
Hoezo, als hij dat een baggerfilm vindt.
Jah die was ook erg .... lachwekkend ;-)quote:Op woensdag 1 november 2006 23:54 schreef Crizzz_ het volgende:
Slechste horror film die ik ooit heb gezien is Boy eats Girl. We lagen alleen maar te lachen tijdens de film. Slechte acteurs en jammerlijk mislukte `special effects´. Hilarisch![]()
Zolang het het maar niet zo slecht is dattie niet eens meer leuk isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Deel 2 nog wel, maar ik vind 4 ERG slecht
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef Roi het volgende:
Waar kopen jullie al die films ? Of downloaden jullie het?
Hehe dank je wel.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:45 schreef kinky_queen het volgende:
Hahaha, nou ik wens je veel sterkte!!
![]()
Waarschijnlijk gaat het om een rereleasequote:Op woensdag 6 december 2006 20:26 schreef Timo20 het volgende:
hehe
nadat ik `m vorig jaar had gezien via die FTP van joumoest ik `m nog altijd eens kopen en zag `m nu voor een toffe prijs bij dvdpacific. Zag trouwens 2 verschillende versies (of 2 verschillende films??) op Amazon?
weet je toevallig wat het verschil is, als dat er al is?
Return of Swamp thing is idd campier maar des al niettemin erg enjoyable. Erg enjoyable.quote:Op maandag 11 december 2006 23:26 schreef QuantumCat het volgende:
"Swamp Thing"
(wes Craven, niet geheel ern bagger film, maar de monsters zijn erg ... erg ... man in een erg nep pak)
"The Return Of Swamp Thing"
komt eraan (through airmail) en dan zullen we zien of die nog campier is!
Eigenlijk best een goede film ... voor 1979 ... B-film script (met sociaal kritiek!), gelimiteerd budget maar met een getalenteede cast en crewquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef QuantumCat het volgende:
Vanavond staat "Prophecy (The Monster Movie)" op het menu
http://www.imdb.com/title/tt0079758/
Wat hebben Tharks hiermee te maken?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:20 schreef kinky_queen het volgende:
[b]KILINK
[[url=http://tarstarkas.net/pics/movies/kilink09.jpg]afbeelding]
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Manos: The Hands of Fate (#14)
Mijn god.
Whoops, doel van het topic verkeerd begrepen (lees: OP niet gelezen). Ik zag "baggerfilm" staan, dus ik denk: ik draag ook even mijn steentje bij.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:11 schreef kinky_queen het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je die goed vind?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |