is niet van hem, hij produceert alleen, en dan doe je eigenlijk nietsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef Fezzizzel het volgende:
Gisteren Hostel gezien, dat is de slechtste film uit de geschiedenis der filmen
Btw wat was Tarantino's aandeel? Snap niet dat ie van hem is....
heeft de frs hem niet??? ik heb hem daar vandaanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:17 schreef MissMayhem het volgende:
Braindead van onze grote ster Peter Jackson, zzoo heerlijk fout..
Jammer dat k em nergens kan vinden op dvd..
Die was gisteren toch op tvquote:Op zondag 18 juni 2006 10:11 schreef Zwaffel het volgende:
crocodile is ook heerlijk fout btw
wat laat maar zoek eens op http://dvdscout.net/ ernaar..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:17 schreef MissMayhem het volgende:
Braindead van onze grote ster Peter Jackson, zzoo heerlijk fout..
Jammer dat k em nergens kan vinden op dvd..
Komt robot jox in nederland uit? of ergens anders. en weet je toevallig ook wanneer ergens, ik wil die film zo graag hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Komt eerdaags een dvdrelease van, geinig filmpie met die grote machines
![]()
Die later nog eens terugkwamen in de film CRASH AND BURN die nooit het campgehalte van ROBOJOX (ROBOT JOX) heeft bereikt
Ik heb hem uit Canada over laten komen.quote:Op maandag 3 juli 2006 07:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Komt robot jox in nederland uit? of ergens anders. en weet je toevallig ook wanneer ergens, ik wil die film zo graag hebben![]()
![]()
![]()
Even iets anders (misschien geen baggerfilm, maar cult):quote:Op maandag 3 juli 2006 11:33 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
Ik heb hem uit Canada over laten komen.
www.dvdboxoffice.com (geen verzendkosten!!)
yup..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef kinky_queen het volgende:
Die blonde is idd erg 'boneable'
Heb je BENEATH THE VALLEY OF THE ULTRA-VIXENS al gezien?
en schaamhaar, dat ook...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:16 schreef kinky_queen het volgende:
Ook daar kwamen toevallig borsten in voor geloof ik, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
Yup, de films van Russ Meyer zitten vaak vol metquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
en schaamhaar, dat ook...
En een dikke negering (met grote borsten offcourse)
alleen maar,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Yup, de films van Russ Meyer zitten vaak vol met
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef kinky_queen het volgende:
HIDEOUS!
Leuke bagger over een stel 'misvormde foetus collectors' die in een kasteel achterna worden gezeten door een 4 tal foetussen die tot leven zijn gekomen
Van de makers van HEAD OF THE FAMILY die ik iets leuker vind
[afbeelding]
moet je eens bij hem langsgaan voor een middag/avond films... je ligt dubbelquote:
nee dankje ik kijk liever kwaliteits filmsquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je eens bij hem langsgaan voor een middag/avond films... je ligt dubbel
::') true...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:04 schreef kinky_queen het volgende:
Als je ergens van geniet dan heeft het toch kwaliteit?
![]()
The Bitch is Backquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef QuantumCat het volgende:
Hoe heet die nederlandse film waar die kerel achtena gezeten wordt door zijn opblaaspop?
Dat filmpje nog ergens te koop?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Bitch is Back
Erg grappig filmpje.
Je vergeet de hoofdattractie van deze film, GEWELDIGE BILLENquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:03 schreef kinky_queen het volgende:
FASTER, PUSSYCAT! KILL! KILL!
THE LEATHER GIRLS/THE MANKILLERS
The point is of no return and you've reached it
2e X
Waarschijnlijk trash op z'n best, deze trashklassieker van Russ Meyer, rondborstige dames, idiote dialogen, geweldadig (toen), rondborstige dames, vermakelijk en vooral veel rondborstige dames
Niet te missen
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hebt duidelijk het topic niet goed doorgelezen......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Alle Nederlandse films uitgebracht tussen 1970 - 2006.
What a crime...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk het topic niet goed doorgelezen......
nou die vond ik goed andersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
What a crime...![]()
ONtopic:
[afbeelding]
BAGGERhorror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |