is niet van hem, hij produceert alleen, en dan doe je eigenlijk nietsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef Fezzizzel het volgende:
Gisteren Hostel gezien, dat is de slechtste film uit de geschiedenis der filmen
Btw wat was Tarantino's aandeel? Snap niet dat ie van hem is....
heeft de frs hem niet??? ik heb hem daar vandaanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:17 schreef MissMayhem het volgende:
Braindead van onze grote ster Peter Jackson, zzoo heerlijk fout..
Jammer dat k em nergens kan vinden op dvd..
Die was gisteren toch op tvquote:Op zondag 18 juni 2006 10:11 schreef Zwaffel het volgende:
crocodile is ook heerlijk fout btw
wat laat maar zoek eens op http://dvdscout.net/ ernaar..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:17 schreef MissMayhem het volgende:
Braindead van onze grote ster Peter Jackson, zzoo heerlijk fout..
Jammer dat k em nergens kan vinden op dvd..
Komt robot jox in nederland uit? of ergens anders. en weet je toevallig ook wanneer ergens, ik wil die film zo graag hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Komt eerdaags een dvdrelease van, geinig filmpie met die grote machines
![]()
Die later nog eens terugkwamen in de film CRASH AND BURN die nooit het campgehalte van ROBOJOX (ROBOT JOX) heeft bereikt
Ik heb hem uit Canada over laten komen.quote:Op maandag 3 juli 2006 07:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Komt robot jox in nederland uit? of ergens anders. en weet je toevallig ook wanneer ergens, ik wil die film zo graag hebben![]()
![]()
![]()
Even iets anders (misschien geen baggerfilm, maar cult):quote:Op maandag 3 juli 2006 11:33 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
Ik heb hem uit Canada over laten komen.
www.dvdboxoffice.com (geen verzendkosten!!)
yup..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef kinky_queen het volgende:
Die blonde is idd erg 'boneable'
Heb je BENEATH THE VALLEY OF THE ULTRA-VIXENS al gezien?
en schaamhaar, dat ook...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:16 schreef kinky_queen het volgende:
Ook daar kwamen toevallig borsten in voor geloof ik, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
Yup, de films van Russ Meyer zitten vaak vol metquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
en schaamhaar, dat ook...
En een dikke negering (met grote borsten offcourse)
alleen maar,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Yup, de films van Russ Meyer zitten vaak vol met
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef kinky_queen het volgende:
HIDEOUS!
Leuke bagger over een stel 'misvormde foetus collectors' die in een kasteel achterna worden gezeten door een 4 tal foetussen die tot leven zijn gekomen
Van de makers van HEAD OF THE FAMILY die ik iets leuker vind
[afbeelding]
moet je eens bij hem langsgaan voor een middag/avond films... je ligt dubbelquote:
nee dankje ik kijk liever kwaliteits filmsquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je eens bij hem langsgaan voor een middag/avond films... je ligt dubbel
::') true...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:04 schreef kinky_queen het volgende:
Als je ergens van geniet dan heeft het toch kwaliteit?
![]()
The Bitch is Backquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef QuantumCat het volgende:
Hoe heet die nederlandse film waar die kerel achtena gezeten wordt door zijn opblaaspop?
Dat filmpje nog ergens te koop?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Bitch is Back
Erg grappig filmpje.
Je vergeet de hoofdattractie van deze film, GEWELDIGE BILLENquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:03 schreef kinky_queen het volgende:
FASTER, PUSSYCAT! KILL! KILL!
THE LEATHER GIRLS/THE MANKILLERS
The point is of no return and you've reached it
2e X
Waarschijnlijk trash op z'n best, deze trashklassieker van Russ Meyer, rondborstige dames, idiote dialogen, geweldadig (toen), rondborstige dames, vermakelijk en vooral veel rondborstige dames
Niet te missen
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hebt duidelijk het topic niet goed doorgelezen......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Alle Nederlandse films uitgebracht tussen 1970 - 2006.
What a crime...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk het topic niet goed doorgelezen......
nou die vond ik goed andersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
What a crime...![]()
ONtopic:
[afbeelding]
BAGGERhorror
pfff ben je niet goed bij je hoofd de godfather van de zombiefilms zo beledigen!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
What a crime...![]()
ONtopic:
[afbeelding]
BAGGERhorror
Denk eens na, volgens mij heb jij de verkeerde film voor je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff ben je niet goed bij je hoofd de godfather van de zombiefilms zo beledigen!!
Wow.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef MikeyMo het volgende:
Land of the dead is idd zeer recent, vond hem zeer geslaagd
T was bijzonder lachwekkend ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hij heeft er ook van genoten anders had hij em hier niet gepost
hmmja - had zijn goede en minder goede momenten - overall - duidelijke te zien dat Romero de zombie film niet verleerd isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef MikeyMo het volgende:
Land of the dead is idd zeer recent, vond hem zeer geslaagd
daarvoor zijn het steven seagal filmsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef King_of_Kool het volgende:
Alle steven seagal films zijn ook best kut... altijd zo'n stelletje boeren in een café die met biljart keu's en knuppels willen vechten maar na 1 klap allemaal op de grond liggen...
Casey FUCKING Rybeck!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
daarvoor zijn het steven seagal films
das een genre apart (en die films verkopen altijd gek genoeg)
ik kijk ze afen toe ook wel moet zeggen dat wanneer je voor hersenloze actie dan wel goed zit
Land of the Dead is toch van George "the godfather" Romero of niet? als jij nou eens een keer nadenkt... en Evil Dead heeft helemaal geen zombies... geeft wel weer aan hoeveel verstand je ervan hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Denk eens na, volgens mij heb jij de verkeerde film voor je.
Land of the Dead is nog helemaal niet zo lang uit op DVD, heb em laatst gehuurd en het ZOOG! Heb het niet over Night of the Living Dead, Dawn of the Dead of Evil Dead. Dàt zijn de klassiekers!![]()
Nam gewoon wat random films met 'Dead' in de titel, om duidelijk te maken je misschien een verkeerde in je hoofd had toen je ging ijlen Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Land of the Dead is toch van George "the godfather" Romero of niet? als jij nou eens een keer nadenkt... en Evil Dead heeft helemaal geen zombies... geeft wel weer aan hoeveel verstand je ervan hebt![]()
ik wil niet persoonlijk worden, maar bij alles wat je zegt schaadt je jezelf meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:32 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nam gewoon wat random films met 'Dead' in de titel, om duidelijk te maken je misschien een verkeerde in je hoofd had toen je ging ijlen Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:37 schreef Xcept het volgende:
Slither (lachwekkend, superslecht acteerwerk)
quote:I'll Allways know what you did last summer (aaargh wat is die slecht zeg!)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik wil niet persoonlijk worden, maar bij alles wat je zegt schaadt je jezelf mee
Als George Romero die film maakt is het hartstikke belangrijk, die maakte immers ook night of the living dead. kom niet met je domme gelul heb je de film uberhaupt gezien ik geloof dat ik te lang hier rond zwerf om mijn voorliefde voor horror nogmaals te bewijzen. het feit dat jij land of the dead in het baggerfilm topic noemt zegt eigenlijk al genoeg. en als je vele horror films had gezien had je dat zelf ook wel kunnen wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:32 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nam gewoon wat random films met 'Dead' in de titel, om duidelijk te maken je misschien een verkeerde in je hoofd had toen je ging ijlen Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".![]()
Wat een vooroordelen? Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:52 schreef MikeyMo het volgende:
waarschijnlijk kan hij alleen scream waarderen
Ik twijfel toch aan je interesse als je zegt dat je niet geinteresseerd bent in wie de film geregisseerd heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".![]()
wat vindt je wel goede films dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen? Hoe weet jij dat nou?![]()
Oh AntiChrist(zelf bedacht?) accepteer nou dat IK Land of the Dead gewoon een baggerhorror VIND. Dat zegt helemaal niets over mijn smaak, aangezien ik veel andere horrors WEL kan waarderen. En daarbij, om verstand te hebben van films moet je ze toch gezien hebben lijkt me. De producenten en regisseurs interesseren me niet zo, de films des te meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Als George Romero die film maakt is het hartstikke belangrijk, die maakte immers ook night of the living dead. kom niet met je domme gelul heb je de film uberhaupt gezien ik geloof dat ik te lang hier rond zwerf om mijn voorliefde voor horror nogmaals te bewijzen. het feit dat jij land of the dead in het baggerfilm topic noemt zegt eigenlijk al genoeg. en als je vele horror films had gezien had je dat zelf ook wel kunnen wetenvele horror films zien is trouwens wat anders als er verstand van hebben
![]()
Als een film je interesseert weet je vaak ook wel wie hem geregisseerd heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Oh AntiChrist(zelf bedacht?) accepteer nou dat IK Land of the Dead gewoon een baggerhorror VIND. Dat zegt helemaal niets over mijn smaak, aangezien ik veel andere horrors WEL kan waarderen. En daarbij, om verstand te hebben van films moet je ze toch gezien hebben lijkt me. De producenten en regisseurs interesseren me niet zo, de films des te meer.
Psychoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat vindt je wel goede films dan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Psycho
House
Carrie
Poltergeist![]()
the Ring
Evil Dead
Nightmare on Elm Street
Friday The 13Th
Scream
Shining
Omen
Rosemary's Baby:r
The Exorcist
Dawn of the Dead
En tussendoor ook nog veel B en C horrors gezien!![]()
TS: Plaats hier je science fiction en horrorfilms die zo idioot zijn dat je van je stoel valt van het lachen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef Zwaffel het volgende:
ooh,om ontopic te blijven, terminator is een vreselijke baggerfilm
Idem dito met rambo
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
TS: Plaats hier je science fiction en horrorfilms die zo idioot zijn dat je van je stoel valt van het lachen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]ik heb nooit die OP gelezen
*doen gaat
moet je er wel even bij vermelden dat je alleen Terminator 3 hebt gezien alsmede rambo 2 & 3quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef Zwaffel het volgende:
ooh,om ontopic te blijven, terminator is een vreselijke baggerfilm
Idem dito met rambo
Dit 'boommonster' is absoluut één van de meest belachelijke filmmonsters ooit samen met het wandelende tapijt uit THE CREEPING TERRORquote:Another malevolent animated tree is on the loose, but this time it's the dreaded Tabonga, who wanders around an island scaring guys in Hawaiian tourist costumes.
Actually, the plot shows some originality (even if the production quality is a laugh riot). A tribal chief on a tropical island somewhere commits the Unpardonable Sin by being friends with some American scientists who are studying....um, something, not sure what. So, some members of his tribe conspire together and kill him. Something about nuclear power resurrects him as a tree. Yup, a tree. Or at least, the stump of a tree, with a scowling face painted on. It appears to be inked by the same artist, with the same black magic marker, that did the alien's face in "It Conquered the World."
Anyway, the tree goes on a vengeful rampage and starts to get even with his murderers, one by one. Since guns and other typical weapons are (like always) useless against this thing, it's up to the scientists to find a way to stop this wooden creature before he wipes everybody out. Tension mounts to excruciating levels as Tabonga hobbles around, chasing and terrorizing horror-stricken islanders at about the velocity you would expect a tree to move at.
One of the all-time so-bad-it's-good classics from the golden age of drive-ins, right up there with Plan 9 and Robot Monster. It really is fun to watch, if nothing else than certainly for the laughs it provides. Best watched with friends; you can have a MST3K style "bark jokes at the screen" party.
zoals ik al zei, het feit dat er geadverteerd wordt met "highest rated sfi-fi channel picture" moet al genoeg zijn... Je moest eens weten wat ze uitbrengen;quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:44 schreef AntiChrist het volgende:
over baggerfilms gesproken:
[afbeelding]
de reden om deze film toch te zien is uiteraard Bruce "GOD" Campbell (vrede zij met hem)![]()
slechte cgi lijkt wel een tekenfilm!!maar ja. Bruce "God" Campbell (vrede zij met hem) is wel weer helemaal het mannetje
die griet gaat toch wel naakt hea?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:50 schreef kinky_queen het volgende:
Een jaartje of 15 geleden op de BBC gezien en daarna heb ik de film gestalkt tot aan gisteravond. Nooit op tape geweest en alleen via bootlegs verkrijgbaar die er werkelijk niet uitzien
FROM HELL IT CAME
[afbeelding]
onderstaande review slaat de spijker...
[..]
Dit 'boommonster' is absoluut één van de meest belachelijke filmmonsters ooit samen met het wandelende tapijt uit THE CREEPING TERROR
[afbeelding]
je vergeet :quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zoals ik al zei, het feit dat er geadverteerd wordt met "highest rated sfi-fi channel picture" moet al genoeg zijn... Je moest eens weten wat ze uitbrengen;
boa
python
python vs boa
mammoth
Pterodactyl (met Coolio!)
Daar kan zelfs Bruce "God" Campbell (vrede zij met hem) niets aan doen
dat ziet er grappig uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je vergeet :
Man with the Screaming brain met Bruce "GOD" Campbell (vrede zij met hem)
[afbeelding]
probeer august underground mordum eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:21 schreef metalheadBOC het volgende:
bij deze nomineer ik Irreversiblé voor 1 van de meest grote bagger films! hou zoiezo nie van franse films sterker nog ik heb er een brute hekel aan na films als Amelie (Grootste kutfilm ooit) en Delicatesse en la cité de lost enfants (city of lost children) en nog een aantal.ken dus ook echt serieus geen 1 goede franse film.
maar wilde na alle verhalen over de so-called groffe film wel nog een kans geven (en ook meteen de laatste kans voor franse films) maar wat een tegenvaller zeg! je denkt het begint beetje veel belovend met die brandblusser en denkt alhet is nog nie echt schokkend ofzo maar het is iig iets maar dat is ook meteen het laatste van de hele film.
Ben haast in slaap gevallen! zelfs die verkrachtings scene vond ik nie shockerend. echt Disney maakt nog films die shockerender zijn dan Irreversible.
schotel de volgende keer iemand gewoon Cannibal Holocaust voor alhoewel je van die film ook nie echt wakker ligt alleen het heeft iig nog iets bruuts erin zitten.
oftewel als iemand nog tips heeft voor films die wel shockerend zijn (en niet frans) kom maar op
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
probeer august underground mordum eens
Ik ik maar denken dat dat wandelend stuk broccoli uit 'the thing" erg nep was ...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:50 schreef kinky_queen het volgende:
Dit 'boommonster' is absoluut één van de meest belachelijke filmmonsters ooit samen met het wandelende tapijt uit THE CREEPING TERROR
euh ... de dood van bambi's vader? de blote onderarmen van sneeuwwitje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:21 schreef metalheadBOC het volgende:
echt Disney maakt nog films die shockerender zijn dan Irreversible.
toch is [b]C'est arrivé près de chez vous erg grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |