pfff ben je niet goed bij je hoofd de godfather van de zombiefilms zo beledigen!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
What a crime...![]()
ONtopic:
[afbeelding]
BAGGERhorror
Denk eens na, volgens mij heb jij de verkeerde film voor je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff ben je niet goed bij je hoofd de godfather van de zombiefilms zo beledigen!!
Wow.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef MikeyMo het volgende:
Land of the dead is idd zeer recent, vond hem zeer geslaagd
T was bijzonder lachwekkend ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hij heeft er ook van genoten anders had hij em hier niet gepost
hmmja - had zijn goede en minder goede momenten - overall - duidelijke te zien dat Romero de zombie film niet verleerd isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef MikeyMo het volgende:
Land of the dead is idd zeer recent, vond hem zeer geslaagd
daarvoor zijn het steven seagal filmsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef King_of_Kool het volgende:
Alle steven seagal films zijn ook best kut... altijd zo'n stelletje boeren in een café die met biljart keu's en knuppels willen vechten maar na 1 klap allemaal op de grond liggen...
Casey FUCKING Rybeck!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
daarvoor zijn het steven seagal films
das een genre apart (en die films verkopen altijd gek genoeg)
ik kijk ze afen toe ook wel moet zeggen dat wanneer je voor hersenloze actie dan wel goed zit
Land of the Dead is toch van George "the godfather" Romero of niet? als jij nou eens een keer nadenkt... en Evil Dead heeft helemaal geen zombies... geeft wel weer aan hoeveel verstand je ervan hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Denk eens na, volgens mij heb jij de verkeerde film voor je.
Land of the Dead is nog helemaal niet zo lang uit op DVD, heb em laatst gehuurd en het ZOOG! Heb het niet over Night of the Living Dead, Dawn of the Dead of Evil Dead. Dàt zijn de klassiekers!![]()
Nam gewoon wat random films met 'Dead' in de titel, om duidelijk te maken je misschien een verkeerde in je hoofd had toen je ging ijlen Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Land of the Dead is toch van George "the godfather" Romero of niet? als jij nou eens een keer nadenkt... en Evil Dead heeft helemaal geen zombies... geeft wel weer aan hoeveel verstand je ervan hebt![]()
ik wil niet persoonlijk worden, maar bij alles wat je zegt schaadt je jezelf meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:32 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nam gewoon wat random films met 'Dead' in de titel, om duidelijk te maken je misschien een verkeerde in je hoofd had toen je ging ijlen Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:37 schreef Xcept het volgende:
Slither (lachwekkend, superslecht acteerwerk)
quote:I'll Allways know what you did last summer (aaargh wat is die slecht zeg!)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik wil niet persoonlijk worden, maar bij alles wat je zegt schaadt je jezelf mee
Als George Romero die film maakt is het hartstikke belangrijk, die maakte immers ook night of the living dead. kom niet met je domme gelul heb je de film uberhaupt gezien ik geloof dat ik te lang hier rond zwerf om mijn voorliefde voor horror nogmaals te bewijzen. het feit dat jij land of the dead in het baggerfilm topic noemt zegt eigenlijk al genoeg. en als je vele horror films had gezien had je dat zelf ook wel kunnen wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:32 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nam gewoon wat random films met 'Dead' in de titel, om duidelijk te maken je misschien een verkeerde in je hoofd had toen je ging ijlen Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".![]()
Wat een vooroordelen? Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:52 schreef MikeyMo het volgende:
waarschijnlijk kan hij alleen scream waarderen
Ik twijfel toch aan je interesse als je zegt dat je niet geinteresseerd bent in wie de film geregisseerd heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Dat je weet wie de film regisseerde is allerminst belangrijk...heb je uberhaupt de film gezien? Ik kijk al vanaf m'n 7e horrorfilms en heb er vele gezien, ga nou niet met onzin komen van "verstand hebben van".![]()
wat vindt je wel goede films dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen? Hoe weet jij dat nou?![]()
Oh AntiChrist(zelf bedacht?) accepteer nou dat IK Land of the Dead gewoon een baggerhorror VIND. Dat zegt helemaal niets over mijn smaak, aangezien ik veel andere horrors WEL kan waarderen. En daarbij, om verstand te hebben van films moet je ze toch gezien hebben lijkt me. De producenten en regisseurs interesseren me niet zo, de films des te meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Als George Romero die film maakt is het hartstikke belangrijk, die maakte immers ook night of the living dead. kom niet met je domme gelul heb je de film uberhaupt gezien ik geloof dat ik te lang hier rond zwerf om mijn voorliefde voor horror nogmaals te bewijzen. het feit dat jij land of the dead in het baggerfilm topic noemt zegt eigenlijk al genoeg. en als je vele horror films had gezien had je dat zelf ook wel kunnen wetenvele horror films zien is trouwens wat anders als er verstand van hebben
![]()
Als een film je interesseert weet je vaak ook wel wie hem geregisseerd heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Oh AntiChrist(zelf bedacht?) accepteer nou dat IK Land of the Dead gewoon een baggerhorror VIND. Dat zegt helemaal niets over mijn smaak, aangezien ik veel andere horrors WEL kan waarderen. En daarbij, om verstand te hebben van films moet je ze toch gezien hebben lijkt me. De producenten en regisseurs interesseren me niet zo, de films des te meer.
Psychoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat vindt je wel goede films dan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Psycho
House
Carrie
Poltergeist![]()
the Ring
Evil Dead
Nightmare on Elm Street
Friday The 13Th
Scream
Shining
Omen
Rosemary's Baby:r
The Exorcist
Dawn of the Dead
En tussendoor ook nog veel B en C horrors gezien!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |