hahahah een hoog Carmageddon gehalte - of eigenlijk anders om '-)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:59 schreef Doderok het volgende:
Deathrace 2000: http://www.imdb.com/title/tt0072856/
Was redelijke bagger voor zover ik me herinner...
Komt eerdaags een dvdrelease van, geinig filmpie met die grote machinesquote:
volgens mij heb ik die eens op filmnet gezien (ja zo heette dat toen nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Komt eerdaags een dvdrelease van, geinig filmpie met die grote machines
![]()
Die later nog eens terugkwamen in de film CRASH AND BURN die nooit het campgehalte van ROBOJOX (ROBOT JOX) heeft bereikt
Hij is in Canada al uit (heb hem besteld)quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Komt eerdaags een dvdrelease van, geinig filmpie met die grote machines
![]()
Die later nog eens terugkwamen in de film CRASH AND BURN die nooit het campgehalte van ROBOJOX (ROBOT JOX) heeft bereikt
Ja hoor, we hebben wel gekker gezien. Jammergenoeg haalt Yuzna het niet bij zijn magnum opus THE DENTIST maar iedereen die een slecht gevoel voor humor heeft kan deze schijf blindelings pre-orderen.quote:A killer water nun demon? Oh come on, does it
get much more ludicrous than this?
[url]GWENDOLINE[/url]quote:Op zondag 9 april 2006 13:10 schreef kinky_queen het volgende:
THE PERILS OF GWENDOLINE IN THE LAND OF THE YIK YAK
GWENDOLINE
The queens will, is the queens will!
Onbegrijpelijke flauwekul die daardoor uiterst vermakelijk is voor de fans van BARBARIAN QUEEN en PIRANHA WOMEN IN THE AVOCADO JUNGLE OF DEATH.
Scantily clads sword 'n sandals flick die zichzelf niet serieus neemt en dat is maar goed ook.
Ik weet het: Lees de review maar als je wil weten waar deze film ECHT over gaat
[afbeelding]
en wat is er precies "bagger" aan "The Last Man on Earth"quote:
vooral de reklames tussendoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:22 schreef MutedFaith het volgende:
Return of the Killer Tomatoes!
Geniaal slecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |